AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #21 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som hun faker Anonymkode: ac10a...22c Enig! Anonymkode: e2f37...320
Nmtt Skrevet 1. januar 2019 #22 Skrevet 1. januar 2019 Jeg trenger bare å sette meg på han og ri så kommer jeg på 123. Fordi jeg kjenner kroppen min og vet hvordan jeg får orgasme. Enda fortere og han koser med puppene mine samtidig. Det nesten uten unntak på hvem jeg ligger med, så lenge han ikke har mikropenis jeg ikke kjenner noe til. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #23 Skrevet 1. januar 2019 Jeg er lik. Kommer veldig lett, spesielt når jeg er på toppen. Kommer ofte 3 ganger på rad. Tar ca. 1 min før jeg kommer og trenger sjeldent oppvarming.Jeg har aldri faka. Og det er egentlig ganske greit, fordi mannen min kommer og veldig fort 😅 Anonymkode: c9dde...6f3 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #24 Skrevet 1. januar 2019 25 minutter siden, Nmtt skrev: Jeg trenger bare å sette meg på han og ri så kommer jeg på 123. Fordi jeg kjenner kroppen min og vet hvordan jeg får orgasme. Enda fortere og han koser med puppene mine samtidig. Det nesten uten unntak på hvem jeg ligger med, så lenge han ikke har mikropenis jeg ikke kjenner noe til. Går fort for meg også når dama rir meg så normalt vel. Kose med puppa samtidig tar det ikke lang tid før jeg spruter henne full . Anonymkode: 4c0e2...7da
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #25 Skrevet 1. januar 2019 Jeg kommer veldig lett og fort, gjerne flere ganger. Jobber jo litt for det selv i stillingene for å få det til. Men er ikke alle jeg har ligget med som jeg har kommet med heller. Blanding av trygghet, god kommunikasjon og ekstremt tent. Anonymkode: cb212...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #26 Skrevet 1. januar 2019 Nei hun trenger ikke fake slik noen sier. Jeg kommer også fort. Ved stimulering av klitoris kommer jeg på 123 når jeg gjør det selv, og relativt fort når samboer gjør det. Slikker han meg får jeg enda mer intense orgasmer, og må styr meg for ikke å ta tak i hodet hans og trykke hele han inn i underlivet! 😳 Men de kraftigste orgasmene, de får jeg vaginalt. Og i misjonær hvor han ligger øverst og jeg virkelig er nær han. Med rett tempo og litt kos først kommer jeg på få minutter da også. Og siden samboer igjen bruker litt tid før han kommer (av og til litt for lang tid! Jeg har blitt sår noen ganger.) så rekker jeg å få flere orgasmer før vi er ferdige. Det er sjelden vi greier toppe den første da. Men å få orgasme på få minutter er absolutt mulig. Noen får orgasmer lett. De kjenner kroppen sin og har en partner de matcher godt med. Andre får aldri orgasmer. Uansett. Anonymkode: 4a53d...e61 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #27 Skrevet 1. januar 2019 Det er en myte at jenter bruker år og dag på å komme. Jeg tror det henger i fra gammelt av, da man som jente ikke skulle komme for fort fordi det kunne insinuere at du var erfaren og det var ikke bra. Mange kan komme på ett minutt, flere eksempler bare i denne tråden. Anonymkode: 2e685...4df 1
Gjest Frøken Diamant Skrevet 1. januar 2019 #28 Skrevet 1. januar 2019 Jeg kan komme veldig fort,men så lenge jeg kan komme mange ganger så er jo bare det topp😊
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #29 Skrevet 1. januar 2019 Jeg gjør og jeg faker ikke, men er veldig slitsomt. Kommer mange ganger for dagen og tenker stort sett på sex gjennom døgnet. Anonymkode: 90dc3...c3c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #30 Skrevet 1. januar 2019 Sikker på hun ikke faker? Evn at enten du eller hun selv misforstår? Uansett er jo ikke dette på noen som helst måte et problem. Vagina blir mer sensitiv etter en orgasme, og kvinner får sterkere og sterkere orgasmer for hver gang vi kommer i samme økt, og må ikke stoppe sånn som dere menn som regel må etter å ha kommet. Anonymkode: 76d0c...371
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #31 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikker på hun ikke faker? Evn at enten du eller hun selv misforstår? Uansett er jo ikke dette på noen som helst måte et problem. Vagina blir mer sensitiv etter en orgasme, og kvinner får sterkere og sterkere orgasmer for hver gang vi kommer i samme økt, og må ikke stoppe sånn som dere menn som regel må etter å ha kommet. Anonymkode: 76d0c...371 Edit: Når jeg skriver misforstår her så mener jeg fordi jeg har hørt jenter som bare får kroppsfrysninger som man gjør når det er deilig og romantisk, som tror at det er det som er orgasmen. Jeg får ofte sånne gysninger selv etter et minutt eller to. Det kan også være du som misforstår stønningen hennes evn men regner med dere har snakket om dette her Anonymkode: 76d0c...371
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #32 Skrevet 2. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på hun ikke faker? Evn at enten du eller hun selv misforstår? Uansett er jo ikke dette på noen som helst måte et problem. Vagina blir mer sensitiv etter en orgasme, og kvinner får sterkere og sterkere orgasmer for hver gang vi kommer i samme økt, og må ikke stoppe sånn som dere menn som regel må etter å ha kommet. Anonymkode: 76d0c...371 Det er nok individuelt. Mine orgasmer blir svakere for hver gang i samme økt. Den første er alltid desidert sterkest. Anonymkode: 3ed5d...e5d
liljene Skrevet 2. januar 2019 #33 Skrevet 2. januar 2019 Etter at jeg ble skilt, ble sex annerledes for meg. Jeg får mange orgasmer, og så klimaks til slutt. Men det må føles rett, så mannen får beskjed om ting går for fort frem. Føler jeg meg trygg og ivaretatt, vil jeg kunne komme mens vi prater, og får orgasme av kyss, stimulering av klitoris og penetrering hvis klitoris blir stimulert. Det siste nye nå er at med min nye kjæreste, får jeg også sprutorgasmer, og gjerne i misjonær. Dette er en ny, men utrolig deilig verden for meg. Hyggelig for han også 😉 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #34 Skrevet 2. januar 2019 Samme her. Kommer kjempefort, og har alltid gjort det. Anonymkode: f7d63...179 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #35 Skrevet 2. januar 2019 Jeg er også sånn, og jeg faker ikke. Dog er det ikke slik hver gang, spørs hvor kåt jeg var før vi satte i gang osv Anonymkode: 34dcc...157 2
Master1 Skrevet 2. januar 2019 #36 Skrevet 2. januar 2019 11 minutter siden, liljene skrev: Etter at jeg ble skilt, ble sex annerledes for meg. Jeg får mange orgasmer, og så klimaks til slutt. Men det må føles rett, så mannen får beskjed om ting går for fort frem. Føler jeg meg trygg og ivaretatt, vil jeg kunne komme mens vi prater, og får orgasme av kyss, stimulering av klitoris og penetrering hvis klitoris blir stimulert. Det siste nye nå er at med min nye kjæreste, får jeg også sprutorgasmer, og gjerne i misjonær. Dette er en ny, men utrolig deilig verden for meg. Hyggelig for han også 😉 Deilig med sprutorgasmer da
liljene Skrevet 2. januar 2019 #37 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, Master1 skrev: Deilig med sprutorgasmer da Dette er nytt for meg, men deilig da det skjer. Nå har vi funnet ut hva som gjør det, da vi prater sammen før, under og etter sex.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #38 Skrevet 2. januar 2019 Jeg kommer også veldig raskt, og kan komme mange ganger på rad uten problemer. Hver gang vi har sex så kommer jeg alltid minst 3 ganger. Men jeg har ikke alltid vært slik. Første mannen jeg fikk orgasme sammen med var han jeg nå er gift med. Jeg har dog aldri faket, jeg trodde bare det at jeg var en av de som ikke kom så lett, men der tok jeg feil gitt. Jeg tror mange kvinner er for anspente for å kunne komme og derfor har myten oppstått om at kvinner flest kommer sjeldent, eller at det skal mye stimuli til for at vi kommer. Jeg var så utrolig usikker på kroppen min før, klarte aldri å slappe av under sex og dermed klarte jeg ikke å komme. Nå er jeg så avslappet i forhold til kroppen min at jeg klarer å leve i nuet og vips så kommer jeg kjemperaskt. Anonymkode: 6fc08...a79 1
Master1 Skrevet 2. januar 2019 #39 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, liljene skrev: Dette er nytt for meg, men deilig da det skjer. Nå har vi funnet ut hva som gjør det, da vi prater sammen før, under og etter sex. Snakke sammen er turn on....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå