AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jeg vil begynne nyåret med å rette en takk til alle dere slitere der ute som går hver dag og legger ned en arbeidsøkt slik at jeg kan slappe av på trygd. Takk for at dere arbeider iherdig og betaler skatt inn til velferdsstaten; uten dere hadde ikke regnestykket gått opp. Godt nyttår, arbeidsfolk! Anonymkode: 2887a...286 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Takk skal du faen meg ha 👍 Anonymkode: d0806...4b3 7
SoWhat? Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Og noen har en dårlig start på det nye året.... hm
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Enig med TS:-). En stor takk rettes til arbeiderne. Anonymkode: e7b6f...5d3 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Bare hyggelig. Jobber mer enn gjerne. Mye bedre å være frisk i både kropp og sinn. Så kan folk som både er skalle i hodet og kroppen sitte hjemme. Anonymkode: aa804...d3c 22
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Så godt at vi alle er fornøyde. Jeg elsker jobben min og kollegaene mine, hadde gjort akkurat det samme selv uten lønn. Og jeg tjener såpass bra at jeg kan kjøpe meg det jeg vil når jeg vil, kjøre en fin (gøy) bil, spise god mat og drikke dyre viner, og reise på fantastiske ferier. Har ingenting i mot å betale skatt, uavhengig av om mottaker behøver pengene eller ikke. For sistnevnte gruppe synes jeg bare synd på, det må være ganske tomt å leve et liv uten ambisjoner og utfordringer, der hver dag er nærmest lik. Anonymkode: 561db...de7 34
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig. Jobber mer enn gjerne. Mye bedre å være frisk i både kropp og sinn. Så kan folk som både er skalle i hodet og kroppen sitte hjemme. Anonymkode: aa804...d3c Hva betyr det? Anonymkode: 1b254...e53 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hva betyr det? Anonymkode: 1b254...e53 At noen er sure for at dumskaller sitter hjemme når vi er på jobb. Anonymkode: d0806...4b3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det? Anonymkode: 1b254...e53 Det skulke stått skralle, men autokorrekturen... Syk rett og slett. Uansett om det er fysisk eller psykisk syk. Anonymkode: aa804...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skulke stått skralle, men autokorrekturen... Syk rett og slett. Uansett om det er fysisk eller psykisk syk. Anonymkode: aa804...d3c Takk, da gir det mer mening Så bra at du setter pris på å være frisk og kunne jobbe, for det er noe skikkelig dritt å være syk og ikke kunne bidra og heller ikke orke noe særlig annet. Håper du fortsetter å holde deg frisk. Godt nyttår! Anonymkode: 1b254...e53 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 Veldig mange som får trygd har jobbet og betalt skatt! Og man betaler jo også skatt av trygden. Det er godt å bo i Norge der vi har et system som hjelper oss også hvis vi blir syke. Det kan skje selv de som mener de er friskest! Anonymkode: c3686...a25 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Godt nåttår Du skjønner, det er nemlig ikke alle som har noe mot å jobbe en del av livet. Dessuten står vi mye sikrere dersom velferdsstaten presses i den grad at den må redusere kraftig, noe som har skjedd i mange vestlige land etter finanskrisen. Det er ikke utenkelig at dette skjer i Norge heller. Anonymkode: 940a9...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 Godt nytt år Glad jeg slipper å se episode 3864 av Glamour i reprise på TVN. Anonymkode: 3cad8...da5 8
Gjest theTitanic Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil begynne nyåret med å rette en takk til alle dere slitere der ute som går hver dag og legger ned en arbeidsøkt slik at jeg kan slappe av på trygd. Takk for at dere arbeider iherdig og betaler skatt inn til velferdsstaten; uten dere hadde ikke regnestykket gått opp. Godt nyttår, arbeidsfolk! Anonymkode: 2887a...286 Tosk.
Gjest hind Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 Så hyggelig med en som faktisk viser takknemlighet for det vi gjør. Ha et strålende år, og stay trygda som det heter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #17 Skrevet 2. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så godt at vi alle er fornøyde. Jeg elsker jobben min og kollegaene mine, hadde gjort akkurat det samme selv uten lønn. Og jeg tjener såpass bra at jeg kan kjøpe meg det jeg vil når jeg vil, kjøre en fin (gøy) bil, spise god mat og drikke dyre viner, og reise på fantastiske ferier. Har ingenting i mot å betale skatt, uavhengig av om mottaker behøver pengene eller ikke. For sistnevnte gruppe synes jeg bare synd på, det må være ganske tomt å leve et liv uten ambisjoner og utfordringer, der hver dag er nærmest lik. Anonymkode: 561db...de7 Ja, for slik MÅ livet som ufør være Anonymkode: e7b6f...5d3 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #18 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, for slik MÅ livet som ufør være Anonymkode: e7b6f...5d3 Så hva bruker du dagene og livet på? Anonymkode: 561db...de7 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #19 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hva bruker du dagene og livet på? Anonymkode: 561db...de7 Jeg trener, går tur, fjellturer, spiller bordtennis, spiller i band, øver på mitt instrument, gamer, ser tv/film/serier, er med i sjakklubb, besøker familie og venner, fester, reiser, ordner i leiligheten, sover så lenge jeg vil, bruker mye tid på middager, osv, osv. En rekker over det meste:-) Anonymkode: e7b6f...5d3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #20 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg trener, går tur, fjellturer, spiller bordtennis, spiller i band, øver på mitt instrument, gamer, ser tv/film/serier, er med i sjakklubb, besøker familie og venner, fester, reiser, ordner i leiligheten, sover så lenge jeg vil, bruker mye tid på middager, osv, osv. En rekker over det meste:-) Anonymkode: e7b6f...5d3 Og grunnen til at du ikke kan jobbe er......? Anonymkode: 947b4...ffa 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå