Gå til innhold

Ikke-sitte-stille-møter


Smimensjernervarm

Anbefalte innlegg

Hvor aktive kan møtene være om man skulle være så heldig å begynne å treffe/date andre? 

Jeg er ikke noe særlig på "småsnakk" Og gruer meg fækt for slik. Men ser for meg at viss man gjør ting sammen så er det så mye enklere, og så får man litt mer forståelse av hvem den andre er istedet for kun å lytte/fortelle.

Hva er innafor av aktiviteter å gjøre på de første datene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å gå tur, nå på vinteren kunne jeg gjerne stått på skøyter og. Ellers er minigolf og bowling gøy. Har og vært på klatre date, som første date, da var jeg ung og sprek, så det var bare gøy. Nå tror jeg ikke det ville vært like gøy.

Anonymkode: 38bb2...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk😁 skøyter er en god idé! Da ser jeg for meg turskøyter. Gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusle en rolig tur, gå på museum, spille bowling/shuffleboard/biljard/annet er jo veldig slager, stå på skøyter eller minigolf som nevnt, ta en kort langrennstur i marka med sekk og thermos, dra på skytebane å skyte med pistol, dra på megazone eller Secret room eller hva det heter hvor man skal løse oppgaver og komme seg gjennom løypa. Ganske mye man kan gjøre, men å dra på joggetur er nok ikke det man gjør med mindre begge to er aktive joggere. 

Anonymkode: 8fe2c...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turdater funker som bare det. Da er man ute i bevegelse og får sett litt, samtidig som det ikke er så mange distraksjoner som stjeler all oppmerksomheten, og man kan likevel vise at man er interessert i og fokusere på den man går tur med. Blir godt kjent med vedkommende på en uformell og fin måte.

Anonymkode: 201b7...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...