AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #41 Skrevet 5. januar 2019 4 timer siden, Nmtt skrev: Liker alle som bruker sugerør å suge? Dagens 👍👍😂😂😂 Anonymkode: fb249...abe
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #42 Skrevet 5. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk om vi kvinner skulle vært like besatt av spørsmålet om menn liker av vi gnager og biter på kuken. Og dersom dei blir stille etter en idiotisk påstand om at DA liker dei ikke å bli sugd heller, så har vi vunne diskusjonen og alle kommentarene om hva menn ikke liker ville vært ubetydelige...... Anonymkode: 23e03...8ac Jeg tenker heller at en sånn diskusjon hadde fått noen ærlige svar uten at noen hisset seg opp. Så ville tråden ha roet seg fordi det rett og slett ikke var noe særlig å snakke om. Mange damer her inne tar det fryktelig personlig dersom noen (typisk gutt 14-22) påstår noe om kvinner generelt som ikke gjelder for dem selv spesielt. Denne trollingen ville ha opphørt fort om dere gjorde det naturlige og slutta å bry dere. Jeg mener, er det så nøye a? Anonymkode: 2355c...772 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #43 Skrevet 5. januar 2019 Liker kokker å spoone? 😏 Hæ?😏 Hææ?😏 Anonymkode: 6d017...da8 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #44 Skrevet 5. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har alt med saken å gjøre. Hva er det du vil frem til med det du skriver i tråden? Anonymkode: d8906...819 At pillow humping og ri hest er akkurat det samme . Garantert en mann Anonymkode: 7e802...3f5 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #45 Skrevet 5. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker kokker å spoone? 😏 Hæ?😏 Hææ?😏 Anonymkode: 6d017...da8 Fantastisk😂 Anonymkode: 4a6d4...522 2
Gjest Skrevet 5. januar 2019 #46 Skrevet 5. januar 2019 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett. Ann Christin, mod
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #47 Skrevet 5. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Rir både hest og kjæreste, men det er så forskjellig at det kan ikke sammenlignes. Du blir heller ikke stimulert på noen måter når du rir. Klitoris skal ikke gnis mot salen, da sitter du isåfall feil. Har derimot fått både uvi, sopp og gnagsår på steder man ikke ønsker seg gnagsår av å ri opp til mange timer per dag. Sexy (og ja nå rir jeg ikke med stringtruser mer og underlivshelsa er bare god) Anonymkode: ebe62...5cf Kan du utdype dette? Hvorfor bør man ikke bruke stringtruse når man rir? Anonymkode: 660e7...d3d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #48 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At pillow humping og ri hest er akkurat det samme . Garantert en mann Anonymkode: 7e802...3f5 Det har jeg aldri sagt. Jeg bare påpeker likheten og at dere kvinner på liv og død skal ha det til at det ikke går på en sal på en hest. Innrøm at det går helt fint, så er vi enige. Anonymkode: a0405...051
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #49 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det har jeg aldri sagt. Jeg bare påpeker likheten og at dere kvinner på liv og død skal ha det til at det ikke går på en sal på en hest. Innrøm at det går helt fint, så er vi enige. Anonymkode: a0405...051 Du er enig med deg. Hva er poenget med tråden? Anonymkode: d8906...819 2
SlemUlv Skrevet 5. januar 2019 #50 Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri sagt. Jeg bare påpeker likheten og at dere kvinner på liv og død skal ha det til at det ikke går på en sal på en hest. Innrøm at det går helt fint, så er vi enige. Anonymkode: a0405...051 Kommer aldri til å innrømme at å sammenligne en sal til en pute, funker.. for det gjør det ikke Men lykke til. 2
Jalp Skrevet 5. januar 2019 #51 Skrevet 5. januar 2019 TS stiller et i utgangspunktet åpent spørsmål som det skulle gå an å svare både saklig og hyggelig på. Så hvorfor all denne uvennligheten når en mann/ gutt stiller spørsmål om kvinnelig seksualitet/ anatomi? Det virker som om det er veldig vanskelig for en del kvinner å innrømme at man kan ha seksuelle drifter kunne ha/ få seksuelle tanker/ pirringer i ikke-seksuelle sammenhenger. Det oser skam og et forknytt forhold til det åpenbare faktum at kvinner er like seksuelle som menn. Det har vel igjen sammenheng med at menns seksualitet per definisjon er skitten og pervers. Så den er man lært opp til å ta avstand fra. Jeg kan imidlertid svare på det en forhenværende kjæreste fortalte meg om den saken. Hun har vært hestejente/ kvinne. Hun likte å sitte øverst når vi hadde sex. Når det gjaldt å ri hest fortalte hun at hun for det meste ikke ble stimulert seksuelt av det. MEN: Noen ganger i forbindelse med eggløsning kunne det skje at hun kunne få orgasmer når hun red hesten. Det hadde sammenheng med at hun i utgangspunktet var tent men også at klitoris faktisk er mye større enn den lille enden som er utvendig. Den strekker seg ned på begge sider av kjønnsleppene og kan stimuleres hvis man for eksempel satte seg litt hardt ned på salen. Nå betyr ikke det at dette gjelder for alle kvinner/ jenter som rir. Men det er da heller ikke noe å skamme seg over hvis man kan ha seksuell glede av dette.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #52 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, Jalp skrev: TS stiller et i utgangspunktet åpent spørsmål som det skulle gå an å svare både saklig og hyggelig på. Så hvorfor all denne uvennligheten når en mann/ gutt stiller spørsmål om kvinnelig seksualitet/ anatomi? Det virker som om det er veldig vanskelig for en del kvinner å innrømme at man kan ha seksuelle drifter kunne ha/ få seksuelle tanker/ pirringer i ikke-seksuelle sammenhenger. Det oser skam og et forknytt forhold til det åpenbare faktum at kvinner er like seksuelle som menn. Det har vel igjen sammenheng med at menns seksualitet per definisjon er skitten og pervers. Så den er man lært opp til å ta avstand fra. Jeg kan imidlertid svare på det en forhenværende kjæreste fortalte meg om den saken. Hun har vært hestejente/ kvinne. Hun likte å sitte øverst når vi hadde sex. Når det gjaldt å ri hest fortalte hun at hun for det meste ikke ble stimulert seksuelt av det. MEN: Noen ganger i forbindelse med eggløsning kunne det skje at hun kunne få orgasmer når hun red hesten. Det hadde sammenheng med at hun i utgangspunktet var tent men også at klitoris faktisk er mye større enn den lille enden som er utvendig. Den strekker seg ned på begge sider av kjønnsleppene og kan stimuleres hvis man for eksempel satte seg litt hardt ned på salen. Nå betyr ikke det at dette gjelder for alle kvinner/ jenter som rir. Men det er da heller ikke noe å skamme seg over hvis man kan ha seksuell glede av dette. Dette går ikke inn hos fanatikerne. Men det du skriver stemmer 100% Anonymkode: a0405...051
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #53 Skrevet 5. januar 2019 Hva ER det med dere mannfolk som innbiller dere at vi blir kåte av å ri hester??? Blir dere mannfolk kåte av å sykle? Anonymkode: f3eef...14e 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #54 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva ER det med dere mannfolk som innbiller dere at vi blir kåte av å ri hester??? Blir dere mannfolk kåte av å sykle? Anonymkode: f3eef...14e Hva ER det med dere kvinner som benekter at dette gjøres? Anonymkode: a0405...051
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #55 Skrevet 5. januar 2019 "Jeg er kvinne og blir ikke kåt av å ri hest. Derfor blir ingen kvinner kåte av å ri hest." Hjemmelekse: Gjør rede for hva som er feil med overstående resonnement. Anonymkode: 2355c...772
SlemUlv Skrevet 5. januar 2019 #56 Skrevet 5. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Jeg er kvinne og blir ikke kåt av å ri hest. Derfor blir ingen kvinner kåte av å ri hest." Hjemmelekse: Gjør rede for hva som er feil med overstående resonnement. Anonymkode: 2355c...772 Nå er spørsmålet om kvinner som rir hest, også liker å rir seksuelt. Og der er svaret: Ja, nei, kanskje. Fordi det vil variere fra kvinne til kvinne 😛 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #57 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Nå er spørsmålet om kvinner som rir hest, også liker å rir seksuelt. Og der er svaret: Ja, nei, kanskje. Fordi det vil variere fra kvinne til kvinne 😛 Da skulle mye være gjort. Det er benektelsen av at det ikke går an på en sal jeg ser meg irritert på. Hvorfor benekte noe som er mer enn fullt mulig? Det får dere bare til å se dumme ut. Anonymkode: a0405...051
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #58 Skrevet 5. januar 2019 Nei tror de foretrekker hester foran griser som deg Anonymkode: 3a61c...019 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #59 Skrevet 5. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri sagt. Jeg bare påpeker likheten og at dere kvinner på liv og død skal ha det til at det ikke går på en sal på en hest. Innrøm at det går helt fint, så er vi enige. Anonymkode: a0405...051 Du er jo helt på jordet. Nei, vi er ikke enige. Tror vi kvinner vet mye bedre enn deg at dette ikke er likt i det hele tatt! Du tar feil. Anonymkode: 7e802...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #60 Skrevet 5. januar 2019 49 minutter siden, AnonymBruker said: Da skulle mye være gjort. Det er benektelsen av at det ikke går an på en sal jeg ser meg irritert på. Hvorfor benekte noe som er mer enn fullt mulig? Det får dere bare til å se dumme ut. Anonymkode: a0405...051 Hvorfor fortsetter du å kverne på det her? Om noen ser dum ut så er det deg! Det du påstår er at folk i denne tråden lyver. Det er frekt! Anonymkode: d8906...819
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå