Gjest Lilleulv Skrevet 3. april 2005 #1 Del Skrevet 3. april 2005 Har fått senebetennelse i armen... sitti litt for mye med pcen mens heg har vært syk :oops: aldri hatt det før. må jeg til lege eller? hva gjør jeg? gjør vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #2 Del Skrevet 3. april 2005 jeg er mye plaget med både senebetennelser, betennelser i sene- og muskelfester og muskelknuter. jeg går til fysioterapeut når det blir veldig ille, men det blir nok ikke bedre før jeg starter å trene og er litt flinkere til å strekke ut iløpet av arbeidsdagen... dersom du har mye smerter kan du gå til lege og få henvisning til fysioterapeut. men dersom du ikke er mye plaget med senebetennelse skal det gå over av seg selv, hold deg litt i ro bare. god bedring! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. april 2005 #3 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har hatt senebetennelse i håndleddet, men det gikk over etter en uke. Men det var forferdelig vondt! Har ikke vært hos lege med det. Men hvis det kommer igjen, vil jeg gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knøtte Skrevet 3. april 2005 #4 Del Skrevet 3. april 2005 Fikk kjempehjelp av akupunktur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2005 #5 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg fikk senebetennelse av å sitte for mye ved data`n for noen år siden. Var skikkelig vondt. Men jeg holdt meg unna data`n noen dager og prøvde ellers å belaste armen minst mulig. Da var den stort sett bra etter en uke. Hvis smertene dine vedvarer over en periode uten å bli bedre, må du nok en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. april 2005 #6 Del Skrevet 3. april 2005 jeg har putta den i fatle for det var liksom mest behagelig, og da var det lettere å ikke bruke den i det hele tatt. men i sta kjente jeg at den var stiv og vond, klarte nesten ikke å rette den ut. kanskje dumt å ha den i en stilling hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 4. april 2005 #7 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har senebetennelse i begge beina.. Har hatt det siden mars i fjor. Jeg for til legen mange ganger. Har prøvd 3 forskjellige medisiner som skal hjelpe. Men de fungerte ikke på meg. Så jeg fikk henvisning til fysioterapeut. Men du kan jo prøve å fare til legen å få medisin først. Å visst det ikke fungerer på deg så kan du be om henvisning til fysioterapeut. Jeg ventet for lenge før jeg gikk til legen, derfor fungerte ikke medisinene på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 4. april 2005 #8 Del Skrevet 4. april 2005 men hvis jeg hviler armen kan det vel gå over av seg selv? armen er allerede litt bedre i dag jeg har ikke brukt den i det hele tatt siden jeg skjønte at det var senebetennelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #9 Del Skrevet 4. april 2005 men hvis jeg hviler armen kan det vel gå over av seg selv? armen er allerede litt bedre i dag jeg har ikke brukt den i det hele tatt siden jeg skjønte at det var senebetennelse... Det gjorde det for meg, så hvis du klarer å hvile armen så er det jo mulilg. God bedring Lilleulv. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 4. april 2005 #10 Del Skrevet 4. april 2005 Det gjorde det for meg, så hvis du klarer å hvile armen så er det jo mulilg. God bedring Lilleulv. :trøste: :D jei! da satser vi på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå