Gå til innhold

Hun åpner ikke snap chatten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en jeg liker som er veldig av og på. Hun kan først svare Når jeg ringer en dag og unnskylde hvorfor hun ikke har svart ellers. Så kan det ta en uke hvor jeg ringer sånn hver dag og hun tar ikke tlf. Sendte en chat i snappen og hun har ikke åpent en gang. 5 timer siden... men hun er så hyggelig når jeg snakker med hun. What to do. Tegn ???

Anonymkode: b853b...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er litt for pågående for henne. Ikke ring og send snap hver dag. Vent til hun ønsker kontakt. Jeg gjør ikke det med kjæresten min engang og vi bor på forskjellige steder i landet. 

Anonymkode: 7d2e6...59f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer hver dag selv om hun ikke tar telefonen? Dude, ta et hint 

Anonymkode: fe64c...f8d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ringer hver dag sjønner jeg hun ikke vil prate. så slitsomt. og det er ikke alle som er på snap hele tiden heller. 

gi hun tid til å savne deg og snakk kun sammen når dere har noe givende å snakke om, og ikke bare for å spørre hva hun gjør eller hva hun spiser 

Anonymkode: 2c000...e87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun? Hvem?

Du trenger ikke snakke hver dag. Er dette noen du vil på date med?

 

Uansett har det gått altfor langt, ringe henne hver dag og hun tar ikke tlf? Stopp med en gang. Kutt all kontakt til hun kontakter deg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker ikke interessert. Jeg er i samme situasjon hvor en mann prøver å få meg ut på kaffe men jeg bare vil ikke men samtidig hater å si nei til noen, så jegbare utsetter og svarer sjeldent, men han gir ikke opp... slitsomt, man skal liksom kunne skjønne teiningen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er/var i samme situasjon, men jeg gikk så langt at jeg.... blokkerte han på Messenger og på Snapchat, men vi er venner på Facebook. Vet det er lavmål av meg. Men hva faen skal man gjøre når et menneske nekter å gi deg space???

Kommunikasjonen gikk greit over sosiale medier, med unntak av at han var så avhengig og tok kontakt hver eneste dag. Når det gjald kontakt face to face turte han så vidt å prate med meg, og han var bevisst usikker rundt meg. Jeg måtte ta kontrollen for å få samtalen i gang. Siste gang han var på besøk satt vi nesten i en time og sa absolutt ingenting. Det ble så kleint at jeg holdt på å si at jeg har planer senere i kveld, så du må dra. Mobilen min ble min underholdning for å holde ut. Men heldigvis hadde han vett nok til å dra selv etter en stund. Han sa at vi må finne på noe mer, og jeg bare «jaja såklart», men det skjer ikke. Vi har ingenting til felles, så jeg ser egentlig ikke vitsen med å ha han på Facebook - men jeg er så redd for å slette pga vi studerer ved samme campus og jeg kan plutselig møte på han. 

Anonymkode: 38b60...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gud å tøffel du er. Ringer hver dag selv om hun ikke tar tlf. 

Du har herved forbud mot å sende henne mld og ringe, på 1 uke. Ingen godt nytt år heller. 

Sånn ellers bør du maks kontakte henne 2 ganger pr uke. Du skremmer henne vekk ved mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...