GÃ¥ til innhold

Tinder og meldinger- bytte sv bilder😳


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ganske ny men flere ganger nå ser jeg at meldingene på tinder «bytter» profil. Ekkelt! 

Si at jeg skriver med Tor og Dag. Plutselig er bildet til Tor på meldingene til Dag?! Hva i all verden?? Åssen er det mulig!?

neste gang jeg sjekker er alt normalt- men da kan det feks se ut som jeg har slettet flere matcher- men disse kommer også tilbake igjen etter en stund.

hva i all verden skjer?? 

Anonymkode: 2b239...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ganske ny men flere ganger nå ser jeg at meldingene på tinder «bytter» profil. Ekkelt! 

Si at jeg skriver med Tor og Dag. Plutselig er bildet til Tor på meldingene til Dag?! Hva i all verden?? Åssen er det mulig!?

neste gang jeg sjekker er alt normalt- men da kan det feks se ut som jeg har slettet flere matcher- men disse kommer også tilbake igjen etter en stund.

hva i all verden skjer?? 

Anonymkode: 2b239...899

Det har skjedd med meg også. Er vel bare en feil i appen 😉

Anonymkode: cb7ef...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK godt å høre- lurte på om jeg begynte å se syner 🤣🤣

Anonymkode: 2b239...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg også! Jeg også ble redd for at jeg skriver til en feil en

Anonymkode: 5b798...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får sånne merkelige feil pleier jeg ofte å gå inn på innstillinger på telefonen og slette hurtigbuffer og data for appen det gjelder. Apper lagrer nemlig bilder, samtalelogger osv på telefonen for å slippe å hente denne ned på nytt hver gang den startes. Av og til blir det rot i dette lageret og det må slettes slik at appen nullstilles. Profilen, bildene og chatten ligger fortsatt online slik at dette hentes på nytt, ofte må du bare logge inn på nytt. Eneste man risikerer er å miste ting man manuelt har lagret, ting som ikke er sendt ennå og slikt.

Anonymkode: be83b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...