Gå til innhold

Reise vekk alene og gifte oss? Ønsker tips.


Gjest Chroma

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å reise vekk for å gifte oss og lurer på hvordan vi går frem. Noen som har tips? 

Har så langt bare funnet byråer som planlegger hele bryllup, vi ønsker ikke å ha med gjester og ha fest, men kun ha en vielse kombinert med bryllupsreise. 

Noen her som har gjort lignende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Denne blir jeg med på. Hvor og når reiser vi? 

Var forresten på Seychellene for mange år tilbake, nabobungaloven giftet seg på stranda med prest. Senere på kvelden hadde de middag på stranden, en som spilte gitar.. 

Anonymkode: 70c50...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner de som har giftet seg i USA - sendt inn papir i ettertid og fått det godkjent. Selv så booket vi med Sjømannskirken i Barcelona, men familien ble temmelig sur og faktisk rett ut ufine. Så nå blir det lokalbryllyp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i flere utenlandsbryllup som gjest. Maldivene, Barbados, Paris, Roma og Rodos.. De som skiller seg ut er helt klar Roma og Paris. Flott med bryllup på stranden, men atmosferen i Roma og Paris, før under og etter vielse slår alt, koselige middager og flotte oaser midt i byene, love it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giftet oss i USA nettopp, bare vi to. Søkte om lisens, fant et fint "chapel", valgte de tjenestene vi trengte og så hadde vi en seremoni. Enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...