Gå til innhold

Er han bare sjenert eller?


Mamina

Anbefalte innlegg

Jeg er så forvirret og trenger hjelp til å forstå en situasjon, kanskje noen menn kunne vurdert denne situasjonen for meg?
Først, jeg er en voksen kvinne med litt "bagasje" som gjør at jeg er litt forsiktig med å ta initiativ når jeg blir betatt av en person og foretrekker at den andre tar initiativ først.
Så til situasjonen:
Jeg har i lang tid vært betatt av en yngre mann som jobber på et utested i hjembyen min. Han er 100% min type og når jeg er i samme rom som ham klarer jeg ikke å la være å kikke på ham. Jeg prøver å la være å glo så klart, men blikket dras mot ham uansett hva jeg gjør.

Jeg har signalisert at jeg er interessert i ham. En kveld han var i sivil og festet på utestedet spurte jeg vennene hans om han var singel osv. Det var han og de kunne godt introdusere meg, men jeg syntes det var litt kleint å skulle bli introdusert så når han kom bort sa jeg Hei til ham selv og spurte hva han het. Han smilte og svarte og derfra ble det bare kleint. Jeg presenterte meg med navn og håndhilste faktisk!  Et akutt anfall av sjenerthet og jeg backet ut.

I lang tid var det bare en morsom greie som jeg koste meg litt med og hadde ingen plan om å aksjonere noe mer. Jeg tenkte vel også at om interessen var gjensidig så ville han ta kontakt med meg. Men nei.
Så, etter flere måneder, kom en av hans kompiser bort til meg på dansegulvet og sa at NN ville snakke med meg utenfor, at han var sjalu og at han ville et eller annet som jeg ikke forsto hva var. Jeg lo og sa at han umulig kunne være sjalu på meg fordi vi hadde aldri snakket sammen, men at jeg gjerne ville snakke med NN.
Jeg fulgte glad og spent med kompisen utenfor og der stod NN, men da jeg kom bort til ham og spurte om han ville snakke med meg svarte han 'Nei', rygget  bakover og trakk seg unna. Kompisen sa da at NN hadde vært singel i 1 år og trengte litt omsorg.
Jeg ble forvirret og spurte hva han mente med det, han sa et eller annet på et fremmed språk som jeg ikke forsto. NN ble frustrert og sa:  'For faen, snakk norsk da, mann!'
Jeg ville veldig gjerne bli kjent med NN, men han trakk seg bare unna og gikk inn i lokalet igjen. Jeg ble lei meg og følte hele situasjonen var kjemperar. Da jeg fulgte etter fant jeg ham stående inne ved dansegulvet, men han var unnvikende og ville hverken snakke eller flørte med meg. Jeg ble forvirret og irritert og følte meg dum som hadde reagert så spontant når kompisen henvendte seg til meg.
Litt senere kom kompisen bort til meg igjen og sa at NN var gift og at jeg bare skulle glemme det.
Hele situasjonen virket veldig umodent, som en fjortis-greie, tenkte jeg da.
Tiden har gått og jeg har tenkt at jeg skulle bare glemme hele fyren og gå videre.
Men nå, etter flere måneder opplever jeg at når jeg kommer på dette utestedet og han er der i sivil, på fest så observerer han meg og er stadig i nærheten av der jeg står, går ofte forbi meg.
Magefølelsen min sier at det er noe der, Jeg tror han interessert, men han tar ikke kontakt. Og jeg blir sjenert og stivner. Og kikker på han og føler meg bare så utrolig tiltrukket, og så dum.
Kanskje han kun er ute etter sex?
Igår møtte jeg ham igjen. Jeg gikk nesten på ham og overrasket og glad sa jeg spontant 'Hei' med et smil. Og han svarte med et 'Hei' tilbake. Og så ingenting mer.
Men han var i nærheten hele kvelden, både på dansegulvet og i baren der jeg sto med en venninne. Han kom så nært at jeg kunne tatt på ham om jeg ville.

Jeg vil jo gjerne flørte med han og bli kjent med ham, men kommer ikke igang! Dette er helt forferdelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Det er en viss aldersforskjell så jeg kvier meg for å ta initiativ, jeg er redd for å bli avvist og dumme meg ut. Igjen. Jeg føler at han må være den som tar kontakt med meg.
HJELP! Jeg trenger råd.
Situasjonen er uholdbar og jeg må komme meg videre, enten med ham eller uten ham.
Hva skal jeg gjøre?
Er problemet at han er på samme sted som han jobber? Eller at han har kompisene sine rundt seg? Eller at jeg har venner rundt meg?
Kunne jeg gitt ham nr mitt og overlatt saken til ham?

Endret av Mamina
Husket noe nytt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke interessert. La det gå og glem hele greia. 

Anonymkode: f6027...848

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er ikke interessert. La det gå og glem hele greia. 

Anonymkode: f6027...848

hmm det er jo på en måte det jeg har gjort de siste månedene så ja, det fortsetter vel antagelig på samme måten.
Det er umulig å glemme hele greia dessverre.

Endret av Mamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første situasjonen utenfor virker kanskje litt som en "set up" fra kompisene sin side. At han ikke ante noe om det, men at de huska at du var hypp på han og syns det var humor å lage en klein situasjon som en "gutte"-ting. Ellers virker han overhodet ikke interessert da, utover kanskje litt nyskjerrig siste gangen. Har du vurdert at det kanskje stemmer at han er gift og at kompisene bare prater piss? Vær forsiktig. Kjipt å bli brukt som underholdning for en kompisgjeng som tøffer seg på byn liksom..

Anonymkode: 223bc...3da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Den første situasjonen utenfor virker kanskje litt som en "set up" fra kompisene sin side.

Anonymkode: 223bc...3da

Ja, det har jeg tenkt på, at det var en 'set-up' så jeg har vært forsiktig også på grunn av det.
Det er jo verst tenkelig situasjon å være underholdning for noen!

Endret av Mamina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NN er gift, syns det er digg å flørte og evn ha sex utenfor ekteskap og ble maktsyk og sjalu når en han trodde han hadde makt over/som likte han fordi du danset og ga faen i han. NN er ikke et bra emne for deg å involvere deg i ! 

Anonymkode: 2cf98...10a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

NN er gift

Anonymkode: 2cf98...10a

Kanskje, men jeg tror faktisk ikke han er gift.
Det er mulig at han er veldig utspekulert og eiesyk, men altså, han flørter ikke, bare lager et stort nummer av å være midtpunkt og synlig hele tiden... Tror du ikke om han hadde vært gift så hadde han vært mer mann i situasjonen og ikke så guttaktig?

Endret av Mamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han er ikke interessert

2. Han er gift

3. Han vil bare ha et knull

Your choice!

Anonymkode: 82c3c...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

1. Han er ikke interessert

Nr. 1 er Turn-off godt nok, holder for min del. Og ja, jeg er vel redd for at nr. 2 og 3 også er veldig sannsynlig.
Får vel bare putte hele historien i boksen "Dritt-erfaringer" og gå videre i livet.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg du legger vel mye i noe som bare burde vært en enkelt kvelds bagatell. Vær snillere mot deg selv.

Anonymkode: f675e...287

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husket plutselig at jeg, litt beruset, sa Hei til ham den første kvelden.

Ja, jeg legger nok alt for mye i en liten fille-episode, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mamina skrev:

Jeg husket plutselig at jeg, litt beruset, sa Hei til ham den første kvelden.

Ja, jeg legger nok alt for mye i en liten fille-episode, ja. 

Er jo ikke enkelt hvis man faktisk er interessert i en person. Har samme problem, er veldig betatt av en fyr som jeg tror bare er sjenert. Men siden han ikke gjør noen fremstøt oppfører jeg meg rundt ham som om jeg ikke bryr meg. Men inni meg gjør jeg det.. det er vondt. 

Anonymkode: 97efe...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er jo ikke enkelt hvis man faktisk er interessert i en person. 

Anonymkode: 97efe...873

Akkurat! Jeg tror jeg skal prøve å være den beste utgaven av meg selv og kvinne meg opp til å få blikk-kontakt og smile mitt beste smil neste gang. Jeg mÅ se humoren i det at en blir så fjortis og redd for å vise følelser

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke enkelt hvis man faktisk er interessert i en person. Har samme problem, er veldig betatt av en fyr som jeg tror bare er sjenert. Men siden han ikke gjør noen fremstøt oppfører jeg meg rundt ham som om jeg ikke bryr meg. Men inni meg gjør jeg det.. det er vondt. 

Anonymkode: 97efe...873

Jepp, vet hva du prater om, bare andre veien, jeg er fyren som er sjenert. Blir helt idiot når hun er i nærheten.

Prøver å unngå å treffe på henne, blir bare tull. Skulle på trening idag, får en telefon akkurat når jeg parkerer.

Innen jeg er ferdig i telefonen kommer hun og parkerer også, hva jeg gjør da? Reiser rett hjem igjen selvsagt.

Jeg går ikke inn på senteret hvis hun er der før meg. Er jeg der når hun kommer passer jeg på å være i andre deler av lokalet enn hun er. Bruker hun apparat ved siden av meg, ser jeg bare ned og later som om jeg veldig konsentrert og ikke har sett henne.

Eneste gangen jeg hilser er når vi møtes gående mot hverandre og jeg ikke har mulighet til å stikke av.

Som sagt totalt idiot. 

Realistisk sett og innerst inne vet jeg jo att jeg ikke har nubbesjans uansett. Ja, det er veldig vondt, håper virkelig att denne interessen snart går over. 

Anonymkode: 399fb...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, vet hva du prater om, bare andre veien, jeg er fyren som er sjenert. Blir helt idiot når hun er i nærheten. Bruker hun apparat ved siden av meg, ser jeg bare ned og later som om jeg veldig konsentrert og ikke har sett henne.

Eneste gangen jeg hilser er når vi møtes gående mot hverandre og jeg ikke har mulighet til å stikke av.

Som sagt totalt idiot. 

Realistisk sett og innerst inne vet jeg jo at jeg ikke har nubbesjans uansett.

Anonymkode: 399fb...66d

Hva må til for at du skal føle selvtillit i situasjonen da?

Endret av Mamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, vet hva du prater om, bare andre veien, jeg er fyren som er sjenert. Blir helt idiot når hun er i nærheten.

Prøver å unngå å treffe på henne, blir bare tull. Skulle på trening idag, får en telefon akkurat når jeg parkerer.

Innen jeg er ferdig i telefonen kommer hun og parkerer også, hva jeg gjør da? Reiser rett hjem igjen selvsagt.

Jeg går ikke inn på senteret hvis hun er der før meg. Er jeg der når hun kommer passer jeg på å være i andre deler av lokalet enn hun er. Bruker hun apparat ved siden av meg, ser jeg bare ned og later som om jeg veldig konsentrert og ikke har sett henne.

Eneste gangen jeg hilser er når vi møtes gående mot hverandre og jeg ikke har mulighet til å stikke av.

Som sagt totalt idiot. 

Realistisk sett og innerst inne vet jeg jo att jeg ikke har nubbesjans uansett. Ja, det er veldig vondt, håper virkelig att denne interessen snart går over. 

Anonymkode: 399fb...66d

Føler han jeg liker er likedan. Virker ikke som han prater med meg med mindre han må hilse når vi er flere sammen, ser alltid bort og oppholder langt vekk fra oss andre når jeg er her. Sitter på den andre siden av rommet. Likevel tar jeg han i å stirre på kroppen min... ofte. Så jeg har konkludert med at ja, han er interessert - i kroppen min. Han er en fuckboy.

 

 

Anonymkode: 97efe...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mamina skrev:

Akkurat! Jeg tror jeg skal prøve å være den beste utgaven av meg selv og kvinne meg opp til å få blikk-kontakt og smile mitt beste smil neste gang. Jeg mÅ se humoren i det at en blir så fjortis og redd for å vise følelser

 

Vær forsiktig . Jeg konkludere med at alle gutter som oppfører seg som våre gutter kun er fuckboys og ikke noe mer. Vern om hjertet ditt. 

Når ser du han neste gang da?

Anonymkode: 97efe...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎12‎.‎2018 den 0.14, AnonymBruker skrev:

1. Han er ikke interessert

2. Han er gift

3. Han vil bare ha et knull

Your choice!

Anonymkode: 82c3c...1f4

alle sammen er jo ganske obvious syns jeg 

Anonymkode: 2cf98...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

 Vern om hjertet ditt. 

Når ser du han neste gang da?

Anonymkode: 97efe...873

Takk for påminnelsen, det skal jeg.

Har ingen planer om å se ham igjen, men det er vel uungåelig å treffe på ham siden vi vanker på de samme utestedene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...