AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #21 Skrevet 31. desember 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpent kjøp fordrer normalt at du har kjøpsbevis, hvilket stort sett betyr kvittering, ikke byttelapp. Du kan jo spørre om de du har fått det av har kvittering, eller vil hjelpe deg med retur via nett, så de får penger som de igjen gir til deg - hvis det tidsmessig fortsatt går. Når det er sagt har de mye annet enn dyner på KID - sengetøy, gardiner, puter, pledd, små pynteting som lyslykter og dekor, småmøbler som bord, puffer osv. Så flere tilgodelapper kan bli til mye annet fint på sikt Anonymkode: 7e289...bab Takk for tips😊 jeg vet de har mye fint der, men jeg fikk mye annet enn dyner, det var bare et eksempel, og har veldig mye annet og fra før. Og jeg må handle/bytte temmelig mye for alle de pengene Anonymkode: 07f3b...ea2
Neket Skrevet 31. desember 2018 #22 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips😊 jeg vet de har mye fint der, men jeg fikk mye annet enn dyner, det var bare et eksempel, og har veldig mye annet og fra før. Og jeg må handle/bytte temmelig mye for alle de pengene Anonymkode: 07f3b...ea2 Kjøp gavekort for tilgodelappen, gaver til andre, selg tilgodelappen?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #23 Skrevet 31. desember 2018 5 timer siden, Belima skrev: https://www.kid.no/kundeservice/kjoepsinformasjon/angrerett-bytte-og-retur/ Den loven er ikke relevant med mindre julegavene er kjøpt uner 14. Dager før julaften og at varene er kjøpt i nettbutikken. Man har ikke nagrerett på varer kjøpt over disk, men noen butikker tilbyr åpent kjøp. Og nei, du får ikke penger tilbake uansett hvor mye det er handlet for hos Kid. Anonymkode: 185a7...fc4
The Kitten Skrevet 31. desember 2018 #24 Skrevet 31. desember 2018 Hos oss får du faktisk pengene, dersom du har kvitteringen. Av en eller annen grunn har vi ikke byttelapper. Hvis det ikke går å få pengene, kan du bruke tilgodelappen til å kjøpe et gavekort. Får du ikke brukt gavekortet innen utløpsdatoen på det, så kjøper du et nytt gavekort med det gamle.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #25 Skrevet 1. januar 2019 På 30. desember 2018 den 23.26, AnonymBruker skrev: I butikken jeg jobber i får ikke kunder tilbake penger om de har betalt med tilgodelapp. De får en ny tilgodelapp selv om de har "ordinær" kvittering - betalingsmiddelet kommer jo frem på kvitteringen. Vi gir heller ikke pengene tilbake mot byttelapp, da får kunden enten bytte i annen vare eller tilgodelapp. Anonymkode: 54248...f72 Kommer betalingsmåten frem på kvitteringer fra alle butikker? Jeg har iallfall fått igjen penger på denne måten et par ganger, men nå husker jeg ikke hvilke butikker det var snakk om. Tror ikke det sto på kvitteringen at jeg hadde betalt med tilgodelapp, for da forstår jo jeg også at de ikke gir ut penger.. (Det er riktignok noen år siden dette, så mulig ting har forandret seg litt). Anonymkode: d6cfc...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå