AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #21 Skrevet 5. januar 2019 På 30.12.2018 den 21.02, AnonymBruker skrev: Det er kanskje rett og slett pga, det er enkle praktiske former. Men kjøttdeig, kjøttboller, kjøttkaker, burger... Oppfatningen min blir et de plent skal få det til å «se ut som det normale», og derfor herme etter kjøttprodukter. Men kanskje bare rett og slett praktisk 🤔 (det er slike svar som er grunnen til at jeg spurte ) Men her har du biff: https://lovingitvegan.com/vegan-steak/ Er jo slike ting som gjør at jeg spør: hvorfor skal det plent se ut som biff? Du har og vegan bacon: https://www.theedgyveg.com/2016/05/30/vegan-bacon-make-vegan-bacon-using-rice-paper/ Anonymkode: 39111...f87 Her er et sitat fra "biff"-linken din som faktisk besvarer en del av spørsmålene dine: "Well, a little debate immediately ensued whereby someone asked why a vegan would ever want to eat something that looked like a piece of meat. Well…. quite a few vegans had something to say about that because…well…it’s NOT meat. It’s just something tasty. And when we can replicate some tastes and textures a little, without harming anyone, well why not? And then there’s the fact that the better we are at making tasty things, the more appealing veganism becomes to the mainstream so it’s a win/win." Og ingredienslista til den "biffen" ga meg faktisk vann i munnen, helt uavhengig av om det likner på biff eller ikke. Anonymkode: 91ee1...4e4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #22 Skrevet 5. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er et sitat fra "biff"-linken din som faktisk besvarer en del av spørsmålene dine: "Well, a little debate immediately ensued whereby someone asked why a vegan would ever want to eat something that looked like a piece of meat. Well…. quite a few vegans had something to say about that because…well…it’s NOT meat. It’s just something tasty. And when we can replicate some tastes and textures a little, without harming anyone, well why not? And then there’s the fact that the better we are at making tasty things, the more appealing veganism becomes to the mainstream so it’s a win/win." Og ingredienslista til den "biffen" ga meg faktisk vann i munnen, helt uavhengig av om det likner på biff eller ikke. Anonymkode: 91ee1...4e4 Her snakker vi mentalgymnastikk.. Anonymkode: 74ff2...5ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå