AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Altså, jeg leter og leter. Jeg skal på et spa/ badeopphold med samboer. Overnatting, middag, bading. Endelig litt kjærestetid i hverdagen! Men; hvor kan man finne badetøy som ikke ser HELT kjærring ut?! Noen tips til badetøy, badedrakt eller bikini, som kan se fint ut på gravide? Jeg er 32 år, og elsker badetøy, undertøy og å pynte meg! Men nå er jeg i uke 21 med tredje barnet, så magen (og resten😅) har naturlig nok vokst. Puppene har vokst rundt to størrelser, så passer ikke bikinikroppene jeg har fra før. Jeg trenger å føle meg bittelitt fin! 😊 Anonymkode: 8f545...de6
addict Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Bare å kjøpe en vanlig bikini som er litt større enn de du har fra før vel? 😊 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 https://www.floyd.no/mamalicious-badedrakt-josefine-svart badedrakt da. Var kanskje ikke så spennende!p men enig med deg, finner lite Anonymkode: 65e3a...b4b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, addict skrev: Bare å kjøpe en vanlig bikini som er litt større enn de du har fra før vel? 😊 Har sett på det, men synes nesten trusa blir for lav foran/ruller litt ned og legger seg under magen. Eller så er high-waisttruser brått ikke høye nok til gravidmage😄 Legger seg liksom midt på det tjukkeste, og blir IKKE flaterende på meg 😄 Skulle virkelig ønske det fantes litt sexy badetøy som faktisk var tilpasset gravide! Det badetøyet jeg har sett som er tilpasset er ikke noe særlig.....sløyfer, null utringing ( nå har jeg jo endelig pupper!!) og sånn kjærringsnitt på rumpa, om du skjønner..... Anonymkode: 8f545...de6 1
Måbarefåsiat... Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.floyd.no/mamalicious-badedrakt-josefine-svart badedrakt da. Var kanskje ikke så spennende!p men enig med deg, finner lite Anonymkode: 65e3a...b4b Noe sånn lignende kjøpte jeg på HM i sin tid. I gravideavdelingen.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.floyd.no/mamalicious-badedrakt-josefine-svart badedrakt da. Var kanskje ikke så spennende!p men enig med deg, finner lite Anonymkode: 65e3a...b4b Ikke kjempespennende 😜 og litt det «kjærringsnittet» på rumpa 😊 Anonymkode: 8f545...de6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #7 Skrevet 30. desember 2018 Jeg har bare bikinitopper uten bøyle så jeg har alltid brukt mine vanlige bikinier hele svangerskapet med alle barna. Anonymkode: 6b8e0...506
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #8 Skrevet 30. desember 2018 Kjøp ny bikini, men pass på at du prøver i butikken siden du ikke har den størrelsen du er vant med. Da jeg var gravid slet jeg spesielt med underdel, for jeg trengte mye mer stoff over rumpa enn før, og samtidig måtte den være skåret lavt foran slik at den satt godt under magen. Jeg tror jeg fant en underdel som passet i plussize-avdelingen på Lindex. Overdel var lettere å finne, så da gikk jeg for en lekker grønn en som jeg egentlig skulle ønske fremdels passer. Anonymkode: b5758...bff
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #9 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare bikinitopper uten bøyle så jeg har alltid brukt mine vanlige bikinier hele svangerskapet med alle barna. Anonymkode: 6b8e0...506 Jeg vil helst ha spiler ettersom puppene har blitt så store. Ønsker litt støtte på dem. Er i overkant opptatt av god passform egentlig, så undertøy kjøper jeg også kun i undertøysforetninger. Men kanskje jeg må ty til uten spile om jeg vil ha noe litt mer spennende 🤔😊 Anonymkode: 8f545...de6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #10 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp ny bikini, men pass på at du prøver i butikken siden du ikke har den størrelsen du er vant med. Da jeg var gravid slet jeg spesielt med underdel, for jeg trengte mye mer stoff over rumpa enn før, og samtidig måtte den være skåret lavt foran slik at den satt godt under magen. Jeg tror jeg fant en underdel som passet i plussize-avdelingen på Lindex. Overdel var lettere å finne, så da gikk jeg for en lekker grønn en som jeg egentlig skulle ønske fremdels passer. Anonymkode: b5758...bff Akkurat dette med truse er det jeg også finner problematisk! Akkurat det du sier her👍🏻 Men bra tips! Det skal jeg sjekke!😊 Anonymkode: 8f545...de6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #11 Skrevet 30. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil helst ha spiler ettersom puppene har blitt så store. Ønsker litt støtte på dem. Er i overkant opptatt av god passform egentlig, så undertøy kjøper jeg også kun i undertøysforetninger. Men kanskje jeg må ty til uten spile om jeg vil ha noe litt mer spennende 🤔😊 Anonymkode: 8f545...de6 Jeg finner ikke riktig størrelse i undertøysforretninger, så kjøper vanlige bh'er på nett. Merkelig at 70G skal være en så vanskelig størrelse å få kjøpt. Anonymkode: 6b8e0...506
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #12 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner ikke riktig størrelse i undertøysforretninger, så kjøper vanlige bh'er på nett. Merkelig at 70G skal være en så vanskelig størrelse å få kjøpt. Anonymkode: 6b8e0...506 Jeg finner alltid riktig str på Change. Men man må få hjelp til å måle og prøve ettersom størrelsene er helt annerledes enn i andre butikker. Men de har kun litt kjedelige snitt og farger på badetøyet frem til vårens kommer i februar. Litt for seint for spaoppholdet, dessverre🙂 jeg bruker forøvrig G akkurat nå på Change sine størrelser. Og bruker E i deres størrelser til vanlig, som nok er en B til vanlig i vanlige butikker! 😊 Anonymkode: 8f545...de6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #13 Skrevet 30. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner alltid riktig str på Change. Men man må få hjelp til å måle og prøve ettersom størrelsene er helt annerledes enn i andre butikker. Men de har kun litt kjedelige snitt og farger på badetøyet frem til vårens kommer i februar. Litt for seint for spaoppholdet, dessverre🙂 jeg bruker forøvrig G akkurat nå på Change sine størrelser. Og bruker E i deres størrelser til vanlig, som nok er en B til vanlig i vanlige butikker! 😊 Anonymkode: 8f545...de6 Så da ville jeg trengt J i Change-str...😂 Jeg har vært på alle mulige undertøysforretninger, men ingen har noe med stor nok cup som er smal nok rundt brystkassa. Anonymkode: 6b8e0...506
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #14 Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så da ville jeg trengt J i Change-str...😂 Jeg har vært på alle mulige undertøysforretninger, men ingen har noe med stor nok cup som er smal nok rundt brystkassa. Anonymkode: 6b8e0...506 Tror dem har til M-cup der, faktisk! 👍🏻 Og fra 60- 100 rundt! Anonymkode: 8f545...de6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #15 Skrevet 30. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner ikke riktig størrelse i undertøysforretninger, så kjøper vanlige bh'er på nett. Merkelig at 70G skal være en så vanskelig størrelse å få kjøpt. Anonymkode: 6b8e0...506 Hvilke undertøysforretninger har du sett i? Anonymkode: 84e5e...d54 1
Oktoberknøttet Skrevet 30. desember 2018 #16 Skrevet 30. desember 2018 Det er ikke noe lettere å finne bh'er når man har små pupper og er drøy rundt... 😖 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #17 Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, Oktoberknøttet skrev: Det er ikke noe lettere å finne bh'er når man har små pupper og er drøy rundt... 😖 Da ville jeg også sett på undertøysforetning! 👍🏻 Anonymkode: 8f545...de6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #18 Skrevet 30. desember 2018 Sparkjøp hadde mange fine i fjor! Da var jeg gravid. Anonymkode: 0292f...9a8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #19 Skrevet 30. desember 2018 Brukte min vanlige Esprit, den er veldig tøyelig og har spile-BH inni (tror jeg har FF-cup i den). Ble jo litt trangt, men funka fint Anonymkode: 3c724...6be
addict Skrevet 30. desember 2018 #20 Skrevet 30. desember 2018 Må dessverre skuffe deg mtp å prøve å finne noe som helst sexy som er laget for gravide 😂 svangerskapet har vært et mareritt mtp klær 🙄 Er visst meningen man skal gro inne og se ut som noen takras hele gjengen. Jeg brukte vanlige bikinier i sommer og var like langt på veg som deg da. Gikk veldig fint, men følte jo at venusberget mitt var på sniktitt av og til 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå