Gå til innhold

Topp utvalgte Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er topputvalgte på Tinder? Er det de mest populære profilene på Tinder i nærheten av meg? Her er et bilde over mine utvalgte som er sensurert.

IMG_20181230_162756.thumb.png.4e6c7bc92eb8b46dda665651c90dbcd8.png

Jeg synes speaielt den profilen nederst i høyre hjørnet var interessant. Nedenfor ser dere profilen som bare inneholder et sort bilde.IMG_20181230_163339.thumb.png.bfa367b905a3042153315eeb9cdec8c7.png

Hvis denne profilen er en av de mest populære profilene i mitt området må jeg si at jeg ikke er imponert over hvor selektive menn sveiper på Tinder.

Anonymkode: e71ff...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står jo på bildet ditt "utvalgt bare for deg". Da kan det jo ikke bare være de mest populære profilene for da hadde jo alle fått de samme forslagene. 

"Topp utvalgte" er TInders forsøk på  å finne profiler de tror du ønsker å sveipe ja på. Det handler ikke bare om utseende, men om f.eks begge har skrevet de samme interessene. 

De mest populære profilene er jo også de som minst sannsynlig kommer til å gidde å sende deg en melding så det ville jo vært dårlig å gi dem som topp utvalgte til deg. 

Anonymkode: a16f7...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Jeg synes speaielt den profilen nederst i høyre hjørnet var interessant. Nedenfor ser dere profilen som bare inneholder et sort bilde.

Hvis denne profilen er en av de mest populære profilene i mitt området må jeg si at jeg ikke er imponert over hvor selektive menn sveiper på Tinder.

Anonymkode: e71ff...a1f


Jeg vet ikke hvordan det topp utvalgte fungerer på tinder men har vært borte i å bli utvalgt sånn på en annen app selv , og da rant det inn med upassende meldinger , og siden jeg ikke kunne fjerne meg fra lista så byttet jeg profilbilde til nærbilde av stoffet på sofaen min (kunne like gjerne vært en svart rute) bare for å ikke få den oppmerksomheten lenger. Kan tenke meg det er det samme hun har gjort. at hun rett og slett ikke vil ha så mye oppmerksomhet 

Anonymkode: e677f...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...