gard Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Hei. Som jeg har nevnt tidligere her på forumet, er jeg registrert på couchsurfing og tar av og til imot gjester fra rundt omkring i verden. Her er en artikkel om hvordan en dame opplevde å bruke couchsurfing da hun la ut på tur: https://www.kk.no/livet/julaften-spiste-jeg-kinesisk-take-away-sammen-med-to-fremmede-svensker/70586159 . Er det andre her som benytter couchsurfing? Hva er deres erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Jeg har kun "hostet" reisende selv. Selv liker jeg å overnatte et sted hvor jeg har nøkkel og kan komme og gå som jeg vil. Jeg har også brukt "hangout"-funksjonen deres når jeg har reist og registrert noen av reisene mine for å bli kjent med lokale. Folk flest er jo hyggelige. Anonymkode: 19d6b...4c1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Har tenkt å teste ut dette i 2019. Øver meg på å reise alene og dette må være midt i blinken på byferie. Anonymkode: 7be92...797
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå