Gå til innhold

Høydeforskjell


Diana

Anbefalte innlegg

Har dere noen foretrukket høyde? Jrg er selv 164 og har satt max høyde på evt fremtidig partber til 180. Liker ikke når det blir for stor høydeforskjell

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ville aldri vurdert å sette krav til noe sånt. Men jeg har aldri laget en liste først- har alltid truffet mannen først.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diana skrev:

Har dere noen foretrukket høyde? Jrg er selv 164 og har satt max høyde på evt fremtidig partber til 180. Liker ikke når det blir for stor høydeforskjell

Jeg er 150 og typen 194, har altså ikke satt noen foretrukket høyde, høres veldig umodent ut. Regner med du er veldig ung.

Anonymkode: 343fc...668

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke noen foretrukken høyde. Har hatt kjærester som har vært litt høyere enn meg (er 172) uten å vite nøyaktig høyde, bortsett fra eksmannen min (180).

I familien min er vi høye, jeg er lavest.

Anonymkode: 732d0...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 150 og typen 194, har altså ikke satt noen foretrukket høyde, høres veldig umodent ut. Regner med du er veldig ung.

Anonymkode: 343fc...668

Jeg er 30. Ser ikke hva alder og foretrukket høyde har med hverandre å gjøre. Har vært sammen med menn av forskjellige høyder og har av erfaring funnet ut min foretrukket høyde på en partner.

Endret av Diana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker en partner på omtrent samme høyde som meg (finfin klemme- og kyssehøyde), men gjør ikke så mye om det unnviker fra det i begge retningene. Høyde er ikke nøye når jeg liker noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit om han er lavere, bare han ikke er breiere (jeg er både høy og brei).

Anonymkode: 5be6d...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilrekkes av veldig høye menn men det er kanskje mest fordi de er lettere å se og mer blikkfang av den grunn og ikke fordi selve høyden egentlig har noe å si 

Anonymkode: c3d41...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tilrekkes av veldig høye menn men det er kanskje mest fordi de er lettere å se og mer blikkfang av den grunn og ikke fordi selve høyden egentlig har noe å si 

Anonymkode: c3d41...392

Lettere å se hva da?

Anonymkode: f9454...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter høydeforskjell-målene andre veien. Jeg er 178, sliter med menn under 175 cm. Under 170 cm er utelukket. Handler om seksuell tiltrekning for min del også. Syns høye menn er «finest»

Anonymkode: 47ee1...711

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selv er 163. har sånn ca krav på 183 hvert fall.. det er kun preferanser, jeg blir ikke tiltrukket av lave menn dessverre

har vært med en som var 174 og en som er 186.. merket at jeg likte mye bedre høyere gutter etter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Lettere å se hva da?

Anonymkode: f9454...92c

:klo:

Anonymkode: 732d0...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målebånd i vesken? Om du faller for en, og det viser at måler 5 cm for mye? 

Jeg tør påstå du er under 20 år. 

 

Anonymkode: 41403...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er høyere enn meg tiltrekker meg, men det er ikke avgjørende. Jeg er 166 og mannen min 190. Har ikke valgt han pga. høyden. 

Anonymkode: 7df41...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg finner ikke menn som er lavere enn meg attraktive. Jeg skal kunne ha på de høyeste hælene mine uten at han blir lavere. Selv er jeg 161 og mannen min 180. Det er en fin-fin høydeforskjell :) Menn skal være høye, ikke lavere enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du målebånd i vesken? Om du faller for en, og det viser at måler 5 cm for mye? 

Jeg tør påstå du er under 20 år. 

 

Anonymkode: 41403...bd1

skjønner meg ikke på slike som deg, TS mener sikkert bare at  hun vil ha en mann ca i den høyden. ikke at om drømmemannen kommer frem å det viser seg at han er 1.79 så slår hun opp

av og til er folk så ubeskrivelig trangsynte å tar alt helt bokstavlig!! betyr ikke at man er under 20 om man tenker slik, mental alder varierer uansett ekstremt fra person til person, det er ikke umulig at en 60 åring tenker som en 14 åring eller en 14 som en 60 heller!  lei av dere som skal hele tiden anta og påpeke alder, det i seg selv er barnslig!

Anonymkode: bb758...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Diana skrev:

Har dere noen foretrukket høyde? Jrg er selv 164 og har satt max høyde på evt fremtidig partber til 180. Liker ikke når det blir for stor høydeforskjell

Liker jenter på en 160-180. Noe utenfor synes jeg blir upraktisk(men noen jenter på 150cm er verdt det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...