Gå til innhold

Noen som har egne erfaringer med Floryday?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med kjøp fra Floryday? Dukker opp så mye reklame der at jeg begynner å bli påvirket til å kjøpe noe... 

Finner få faktiske erfaringer derfra, og disse spriker i alle retninger.

Kommer det toll feks? Ser de har varehus i Norge, men det er jo ikke sikkert det kan stoles på! 

Anonymkode: 60fd8...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaringer, har selv stilt spørsmål om firmaet her inne for lenge siden uten å få noe svar.  De har masse klær som ser veldig fine ut på nett, men jeg er litt skeptisk da jeg har sett en del eksempler på hva andre har mottatt fra diverse ukjente nettbutikker 🤣

Anonymkode: c2338...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er merkelig at "ingen" har egne erfaringer..? Stoler ikke på tilbakemeldinger på slike sider, eller på trustpilot og lignende. Ikke bare spriker de til alle kanter med mange som er dødsfornøyd og noen som kaller det svindel, men alt slit kan fabrikkeres i stor skala.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"alt *slikt kan fabrikkeres" skulle det stå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Både jeg og moren min har brukt denne (vi tok alt på 1 kjøp da). 

De tok to måneder før de sendte bestillingen fra lager. Hadde vi ikke sagt vi ville ha pengene tilbake, så tror jeg ikke vi hadde fått bestillingen. Det sto tydelig på siden at det skulle bare ta 1 uke mellom bestilling og når det var sendt fra lager. At noe hadde skjedd kunne jo hent, men rart at man ikke får beskjed eller at de bruker veldig land tid på å svare.

Vi bestilte 3 kjoler og 3 par sko. Klærne var av dårlig kvalitet, de var falleferdige og det var badedrakt stoff som var sykt gjennomsiktig og så tacky ut. Så ikke ut som bildene. Skoene i følge moren min var ok utseendemessig men av dårlig kvalitet, det var limt på glitter som bare endte opp overalt, og hælen på et av de gikk i stykker etter et par bruk. 

Plus så måtte vi betale ekstra utgifter fordi de bruker DHL. Ikke direkte deres feil, men ganske surt. 

Kan være vi var uheldig med både produkter og kundeservice (veldig frekke og treige), men vi anbefaler ikke siden på noen vis og skal ikke ha noe derfra igjen.

Vil ikke skremme deg, men sier det bare som vi opplevde det. Jeg hadde i alle fall lest anmeldelsene av hvert enkelt produkt nøye og ikke brukt mye penger på 1 gang da man kan bli veldig skuffet.  Sett noen videoer av youtubere som prøver klær derfra

Anonymkode: bd228...574

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Ikke kjøp noe her! Bestilte en nydelig jumper i rosa og hvit angora (som enda florerer på deres annonse på Facebook).  Etter 6 uker fikk jeg en dårlig utført etterligning fra China. Både rosafargen og noe av mønsteret var annerledes. Kommer ikke til å bli brukt! Styr unna!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Brit45 skrev:

Ikke kjøp noe her! Bestilte en nydelig jumper i rosa og hvit angora (som enda florerer på deres annonse på Facebook).  Etter 6 uker fikk jeg en dårlig utført etterligning fra China. Både rosafargen og noe av mønsteret var annerledes. Kommer ikke til å bli brukt! Styr unna!

Takk for advarselen! :hjerte:  Det de driver med er jo juks, da, som flere andre. Eksempelbilde under, venstre bilde er fra nettside og høyre bilde er produktet som kunden fikk.

55-e1495526080979.jpg

Anonymkode: ac2b9...dab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette eksempelet er akkurat som mitt. Totalt ubrukelig, og det etter å ha ventet i 5 - 6 uker. Skjønner ikke at de får lov å annonsere på Facebook.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Brit45 skrev:

Ja, dette eksempelet er akkurat som mitt. Totalt ubrukelig, og det etter å ha ventet i 5 - 6 uker. Skjønner ikke at de får lov å annonsere på Facebook.

Ja det er hårreisende at de får lov til å selge klær i det hele tatt.

Flere rystende eksempler (jeg vet ikke hvilke butikker som solgte disse plaggene)
enhanced-29294-1462311714-1.png?downsize

astounding-wedding-bouquets-about-fat-gi

Anonymkode: ac2b9...dab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Takk for advarsler. Jeg skal i alle fall ikke kjøpe den kjolen jeg vurderte å kjøpe.

Anonymkode: ed700...8fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Jeg kjøpte en tskjorte derfra. Da fikk jeg fire tøy-stykker sydd i sammen til en firkant. helt ubrukelig. Håper de stenger av nettbutikken snart. Rart at siden får være oppe å gå. 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brit45 skrev (På 14.3.2019 den 18.36):

Ikke så rart. De nydelige strikkegenserne i annonsene er håndstrikkede gensere der bildene er stjålet fra nettstedet ravelry. Så prøver de å kopiere. Det kan umulig være lovlig, det de driver med.

Anonymkode: 190a7...24e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 29.12.2018 den 22.50):

Noen som har erfaringer med kjøp fra Floryday? Dukker opp så mye reklame der at jeg begynner å bli påvirket til å kjøpe noe... 

Finner få faktiske erfaringer derfra, og disse spriker i alle retninger.

Kommer det toll feks? Ser de har varehus i Norge, men det er jo ikke sikkert det kan stoles på! 

Ikke kjøp. Du får noe helt annet enn du tror. Ja jeg har egne erfaringer. Har dessverre ikke bilder men jeg lo bare når jeg fikk de to blusene. Heldigvis var det billig. 

Anonymkode: 1a1db...a69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,  kjøpte tre sommerkjoler. Etter flere mnd fikk jeg en bitteliten pakke i postkassa.  De var så små og tynne og helt latterlig, måtte kaste 

Anonymkode: b6713...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte masse i en sending. Kom sent. Ble dyrt i frakt og det meste var helt ubrukelig og ble levert videre til kles resirkulasjon. Kommer ALDRI til å handle der igjen. Ett par sko og en jakke bruker jeg, resten var ubrukelig.

Anonymkode: f80aa...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Takk for advarsel, holdt på å handle på Floryday, men nå dropper jeg det. 

Merkeleg at det kommer opp annonser for dette på KG. 😕

Anonymkode: 397cb...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...