Gå til innhold

gir opp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere.. Jeg har kommet meg ut fra ett dårlig forhold over mange år.. vendte da tilbake til mine venniner og min familie.. 
De virkelig har ikke gjort annet enn å sparke meg når jeg ligger nede. 
de vennine jeg hadde, har ikke vært annet en falske mot meg, og er frekke og bruker ting i mot meg, svake sider som jeg har fortalt til dem.. 
Jeg har hatt god og gjevnelig kontakt med min familie.. Den ene søsteren min, går virkelig rundt å baksnakker meg, og dette får jeg høre igjen på bygda. Den andre søsteren min, tydeligvis misliker meg, og var på middag med henne.. det siste typen hennes sa var kanskje vi aldri kommer oss hjem.. og tar med seg vennine.. og skrek ut og var brå frekk rundt min fortiden og forhistorie med eksen min.. Pappaen min, nektet på dette skjedde, men jeg tapet samtalen på telefonen, etter dette har jeg ikke hørt fra han.. Min farmor kommer på døren og ikke ønsker noe særlig mere kontakt, sånn jeg forsto dette.. Min mamma er pykisk sjuk og vært grusom mot meg, så henne har jeg ikke kontakt med. Føler meg veldig urettferdig behandlet, siden jeg bare er ett barn som er født inni denne familien.. Men dette var tydligvis slutten, og jeg merker jeg er glad i min familie, men dette er ikke gjensidig.. Det får så være, men jeg skjønner ikke poenge og hva de får ut av å sparke meg når jeg ligger nede.. synes det er helt grusomt..... 

Anonymkode: a20fb...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får komme deg vekk , og gjøre noe annet, finne nye venner

Anonymkode: f36ec...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet åssen det er, gjennomgår det samme. Det er helt jævlig. Som de over her sier, flytt og få nye venner. Det er ikke sikkert det hjelper. Folk er folk uansett. De aller fleste sparker deg når du ligger nede, fordi mennesker er egoistiske og er ikke glad i deg. Det er bare synd man ikke kan vende seg noe sted uten å få støtte. Gikk gjennom et brudd ifjor som var alvorlig. Trodde han og forholdet var bra og det trodde alle også. Han hadde alt jeg så etter. Jeg som bare hadde vært med folk av dårlig standard og søppel. Som ikke er gode i hodet. Men forholdet var jo ikke så bra allikevel og noe ødela noe i meg som gjorde at det gikk skeise på jobb, og alt av relasjoner har gått adundas i ettertid. Treffer stortsett menn som er utilgjengelige overfor meg eller menn som er slemme.

Anonymkode: 537d7...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...