Mamma31 Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Hei! som tittelen sier; hva er dine nyttårsforsetter?
Gjest SVK Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Jeg haren liste over bøker jeg skal få lest I 2019.
Jerry Lee Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Slikt noe har jeg aldri hatt. Heller ikke for kommende år.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Jo det er å vinne masse penger i lotto og slutte å flåse og tulle.... Tulla, men hadde vært fint å vinne masse penger da Men seriøst, jeg har ikke sånne forsetter jeg.
Nietsoj Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Jeg skal besøke familien oftere, lære meg å danse salsa på ordentlig, ta et kurs i treskjæring, stå opp tidligere, legge meg i selen, lære meg å sy i glidelås, slutte med fjås, spa opp innkjørselen og legge beleggningsstein, huske bursdagen til Hoppe i god tid, slutte med å klø meg offentlig, søke om å bli suspendert på humanitært grunnlag, flytte nærmere byen, lære Tassen å hoppe salto, bruke mindre penger på tannleger, heller vinne i Lotto, legge kabal og ta et kurs i brødbaking. Men korsett har jeg ikke 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå