Gå til innhold

Kusine som giftet seg i hemmelighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i dag at min kusine har giftet seg. Det er jo selvfølgelig koselig, men vi visste ingenting. Så hva gjør jeg nå? Skal jeg sende en melding og gratuere? Føler på en måte det blir litt feil for de ville tydeligvis ikke ha noe oppmerksomhet rundt giftemålet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuler henne når du treffer på a :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fikk du vite det?

Anonymkode: fd21c...af5

Skrevet

Det kommer jo an på hvor nære dere er hverandre. Hvis du ikke fikk vite det direkte fra henne, er det greit å bare gratulere neste gang dere møtes. De vil sannsynligvis ikke ha mye oppmerksomhet når de gjør det på den måten. 

Skrevet

Min kusine som er som en søster for meg, giftet seg i all stillhet for 20 år siden. Jeg fant det ut 10 år senere, når min tante spurte meg om, etter at mormor hadde forsnakket seg! Vet ikke om noen egentlig  vet det, jeg har i hvertfall ikke "turt" å si noe! Jeg spurte min kusine og fikk inntrykk av at de holdt det hemmelig (i hvertfall i begynnelsen) fordi de "orket ikke forventninger om fest"..  

Anonymkode: 7526b...610

Skrevet

Du sender en melding til henne med gratulasjon, hvis det ikke er en veldig nær kusine.

Hvis dere egentlig har en god tone dere mellom, så sender du en liten oppmerksomhet i posten.

Anonymkode: e8baa...691

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, The Kitten skrev:

Fikk vite i dag at min kusine har giftet seg. Det er jo selvfølgelig koselig, men vi visste ingenting. Så hva gjør jeg nå? Skal jeg sende en melding og gratuere? Føler på en måte det blir litt feil for de ville tydeligvis ikke ha noe oppmerksomhet rundt giftemålet. 

Sendt en melding og gratulert. Det var nok selve brylluppet de ville ha i stillhet :)

Anonymkode: ba772...1f3

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke gjort noe før hun selv hadde sagt noe.

Anonymkode: 7ff50...461

Skrevet

Jeg hadde sendt melding og gratulert og med gode ønsker. Og at det var hyggelig å høre. Og "vi sees" som jeg alltid avslutter meld med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding hvor du gratulerer dem ☺️ Vi giftet oss selv i stillhet, og syns det var veldig hyggelig med de gratulasjonene vi fikk.

Anonymkode: 0f7b7...8b9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...