The Kitten Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Fikk vite i dag at min kusine har giftet seg. Det er jo selvfølgelig koselig, men vi visste ingenting. Så hva gjør jeg nå? Skal jeg sende en melding og gratuere? Føler på en måte det blir litt feil for de ville tydeligvis ikke ha noe oppmerksomhet rundt giftemålet.
HalldirV2 Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Gratuler henne når du treffer på a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Hvordan fikk du vite det? Anonymkode: fd21c...af5
Muskath Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Det kommer jo an på hvor nære dere er hverandre. Hvis du ikke fikk vite det direkte fra henne, er det greit å bare gratulere neste gang dere møtes. De vil sannsynligvis ikke ha mye oppmerksomhet når de gjør det på den måten.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Min kusine som er som en søster for meg, giftet seg i all stillhet for 20 år siden. Jeg fant det ut 10 år senere, når min tante spurte meg om, etter at mormor hadde forsnakket seg! Vet ikke om noen egentlig vet det, jeg har i hvertfall ikke "turt" å si noe! Jeg spurte min kusine og fikk inntrykk av at de holdt det hemmelig (i hvertfall i begynnelsen) fordi de "orket ikke forventninger om fest".. Anonymkode: 7526b...610
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Du sender en melding til henne med gratulasjon, hvis det ikke er en veldig nær kusine. Hvis dere egentlig har en god tone dere mellom, så sender du en liten oppmerksomhet i posten. Anonymkode: e8baa...691 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 16 timer siden, The Kitten skrev: Fikk vite i dag at min kusine har giftet seg. Det er jo selvfølgelig koselig, men vi visste ingenting. Så hva gjør jeg nå? Skal jeg sende en melding og gratuere? Føler på en måte det blir litt feil for de ville tydeligvis ikke ha noe oppmerksomhet rundt giftemålet. Sendt en melding og gratulert. Det var nok selve brylluppet de ville ha i stillhet Anonymkode: ba772...1f3 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 Hadde ikke gjort noe før hun selv hadde sagt noe. Anonymkode: 7ff50...461
SoWhat? Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Jeg hadde sendt melding og gratulert og med gode ønsker. Og at det var hyggelig å høre. Og "vi sees" som jeg alltid avslutter meld med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 Send en melding hvor du gratulerer dem ☺️ Vi giftet oss selv i stillhet, og syns det var veldig hyggelig med de gratulasjonene vi fikk. Anonymkode: 0f7b7...8b9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå