Gå til innhold

Menn får for


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At de tar iniativ, de tar en sjanser, de setter sitt rykte på spill. For bare en mulighet. Men når den muligheten blir møtt med en kald skulder hver gang. Så tenker man heller å la være 

Anonymkode: 459fd...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ingenting er godt nok... Bare venneina sin type som er så perfekt 

Anonymkode: 459fd...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de tar iniativ, de tar en sjanser, de setter sitt rykte på spill. For bare en mulighet. Men når den muligheten blir møtt med en kald skulder hver gang. Så tenker man heller å la være 

Anonymkode: 459fd...5bd

Setter sitt rykte på spill , høres ut som de/du gjør noe forferdelig siden du formulerer deg sånn, si at de er ufine eller klåete eller respektløse. Og isåfall er det ikke så rart de/du blir møtt med en kald skulder heller. 

Anonymkode: fd3f2...ed9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når ingenting er godt nok... Bare venneina sin type som er så perfekt 

Anonymkode: 459fd...5bd

Da får du step it up a notch da å være litt mer gentleman og sørge for å være et godt kjæreste emne. Er utallige menn der ute så kvinner velger de som er bra og ikke de som har gitt opp med å forbedre seg selv. Kanskje du kan lære av typen til venninda di, følge med åssen han er , spørre henne hva jenter liker. 

Anonymkode: fd3f2...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får for?

Anonymkode: de0f1...834

Får mat, forstår du vel!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Vox_populi said:

Får mat, forstår du vel!

Hvordan i huleste skal jeg forstå det når jeg ikke forstår HI heller? 

Anonymkode: de0f1...834

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i huleste skal jeg forstå det når jeg ikke forstår HI heller? 

Det var bare en spøk på et uforståelig innleggs bekostning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får for?

Anonymkode: de0f1...834

Jeg visste det var en som skulle sette seg fast i grøfta. Jeg håper du har med deg en person over veien hver gang du går over et gangfelt 

Anonymkode: 459fd...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så god å se på meg som dum, men hva er det egentlig du prater om? Vil du være utro? Prøver du å date en du liker men hun vil ikke? Det ble litt rart formulert og jeg er usikker på hva tittelen skal bety. :klo: 

Anonymkode: 95664...b0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du step it up a notch da å være litt mer gentleman og sørge for å være et godt kjæreste emne. Er utallige menn der ute så kvinner velger de som er bra og ikke de som har gitt opp med å forbedre seg selv. Kanskje du kan lære av typen til venninda di, følge med åssen han er , spørre henne hva jenter liker. 

Anonymkode: fd3f2...ed9

Hva skal jeg lære av han. Når hun jeg er med sikler på alt det venninna tar på

Anonymkode: 459fd...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vær så god å se på meg som dum, men hva er det egentlig du prater om? Vil du være utro? Prøver du å date en du liker men hun vil ikke? Det ble litt rart formulert og jeg er usikker på hva tittelen skal bety. :klo: 

Anonymkode: 95664...b0c

Han er sur fordi han ikke har draget 

Anonymkode: fd3f2...ed9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket en ting og det er når damer merker at ting ikke går dems vei. Da blir de barnslige og frekke. Hvis man er usikker så kan man bare lese denne tråden fra starten av. Damer klarer simpelthen ikke å holde seg til temaet. Alle menn som har vært i forhold kan bekrefte dette

Anonymkode: 459fd...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Vær så god å se på meg som dum, men hva er det egentlig du prater om? Vil du være utro? Prøver du å date en du liker men hun vil ikke? Det ble litt rart formulert og jeg er usikker på hva tittelen skal bety. :klo: 

Anonymkode: 95664...b0c

Se der ja, jeg er visst ikke den eneste som er så dum at jeg må ha noen til å leie meg over veien hver gang jeg går over et gangfelt.

Anonymkode: de0f1...834

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Vox_populi said:

Det var bare en spøk på et uforståelig innleggs bekostning. 

Nåh, og jeg tok det helt alvorlig :P 

Anonymkode: de0f1...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har merket en ting og det er når damer merker at ting ikke går dems vei. Da blir de barnslige og frekke. Hvis man er usikker så kan man bare lese denne tråden fra starten av. Damer klarer simpelthen ikke å holde seg til temaet. Alle menn som har vært i forhold kan bekrefte dette

Anonymkode: 459fd...5bd

Er det dette som er temaet som du holder deg til i tråden eller skiftet du tema?

Anonymkode: de0f1...834

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menns rykte er at de er griser. Det kan ikke endres uansett, så man risikerer ikke ryktet sitt.

Anonymkode: 9535b...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg visste det var en som skulle sette seg fast i grøfta. Jeg håper du har med deg en person over veien hver gang du går over et gangfelt 

Anonymkode: 459fd...5bd

Kanskje du kan fullføre overskriften nå? Hva skulle det stå?

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har merket en ting og det er når damer merker at ting ikke går dems vei. Da blir de barnslige og frekke. Hvis man er usikker så kan man bare lese denne tråden fra starten av. Damer klarer simpelthen ikke å holde seg til temaet. Alle menn som har vært i forhold kan bekrefte dette

Anonymkode: 459fd...5bd

Tror ikke noen her skjønner hva temaet skal forestille å være.

Anonymkode: f4e1e...147

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

At de tar iniativ, de tar en sjanser, de setter sitt rykte på spill. For bare en mulighet. Men når den muligheten blir møtt med en kald skulder hver gang. Så tenker man heller å la være 

Anonymkode: 459fd...5bd

Boka var litt vanskelig å forstå. Håper filmen blir bedre,,,,.

Anonymkode: b699d...644

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Boka var litt vanskelig å forstå. Håper filmen blir bedre,,,,.

Anonymkode: b699d...644

😂

Anonymkode: f4e1e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...