Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? Mister selvtilliten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg ble single har det blitt noen kjipe avvisninger. Første var en god venn av en venninne som la skikkelig an på meg på en fest. Han spurte om vi ikke kunne dra på date og at han virkelig ville bli kjent med meg. Vi var ikke intime, men han var besatt av tanken på å date meg etter festen, sa han. 2 uker senere på en ny fest, overser han meg totalt og kliner med en annen dame.

Så var det en annen kompis av en venninne. Vi datet mye i et par måneder. Plutselig ghostet han meg. Det var som om han var død.

En annen fyr datet jeg flere ganger. Sa jeg ville vente med sex, så hørte jeg ikke mer.

Så var det han jeg lå med på første date fordi jeg ga blaffen og hadde lyst.Hadde møtt han på noen middager tidligere hvor han tydelig hadde vist tegn til interesse. Han prøvde sånn halvveis å holde døren på gløtt etterpå, men blokkerte han etter en upassende snap.

Blitt avvist etter 1. dare flere ganger også.

Så har i grunn mistet troen. Har møtt noen som vil noe seriøst, men er ikke tiltrukket av de. Alle som avviste meg var jeg svært tiltrukket av. 

 

Anonymkode: d4087...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

blokkerte han etter en upassende snap

Da er du ikke helt uskyldig selv frøken

Anonymkode: fc4fb...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle de jeg har likt best er aldri interessert nok. Så har vi disse gærningene som aldri gir opp da, til tross for at man viser NULL interesse. Blitt ghosta tre ganger i år. To jeg datet og en jeg lå jevnlig med over flere måneder. På tinder sletter alle de typene jeg liker best meg. Jeg kan liksom ikke forvente noe annet nå, jeg hater smaken min når det kommer til menn. Null håp.

Anonymkode: ca0ce...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ikke helt uskyldig selv frøken

Anonymkode: fc4fb...207

Det var en invitasjon til netflix og chill kl 3 natt til en søndag. Ble så skuffet. TS

Anonymkode: d4087...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ikke helt uskyldig selv frøken

Anonymkode: fc4fb...207

Hva faen? Selvsagt er det helt greit å beskytte seg og ta avstand fra upassende seksualiserte meldinger ved å blokkere personen.  

Anonymkode: efb41...84d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ts, det er desverre ikke lett å finne noen seriøse man klikker bra med men du må ikke gi opp. Kan anbefale deg å unngå å legge noe i det med folk du møter på fylla eller tinder osv men heller prøve å møte  noen via en interesse eller hobby du har eller på mer seriøse datingsider som match.com

Anonymkode: efb41...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...