AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Ikke la dette bli en diskusjon om hund/dyr i sengen eller ikke... Men de som har hund/katt sovende i sengen, hva gjør dere når «mor og far» skal ha seg et nummer.. blir hunden/katten jaget på dør, eller blir den liggende å se på? vår hund sover i sengen med oss hver natt. Når vi elsker hender det den våkner, og vi blir da obs på at den sitter å ser på oss, men det hender også den bare sover og ikke våkner av aktiviteten. Andre med erfaringer dere vil dele? Anonymkode: f4bad...676
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Vår bryr seg ikke. Er mørkt i rommet så helt sikker er jeg ikke men den pleier å bevege seg hvis den ikke er fornøyd og den ligger stille mens det foregår. Anonymkode: 67136...6a8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Dyra går alltid ut når de skjønner hva som skjer. Har opplevd én gang at hunden sleika en av oss i rumpa, det påfølgende hylet sendte hunden på sprang. Visste ikke at han var i rommet en gang. Siden det har han skygget banen. Katten trives best alene og går alltid ut av rommet om folk kommer inn. Anonymkode: c16f5...385 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Katten flytter seg bort på nattbordet når det skjer noe spennende mellom oss. En gang sov hunden i sengen med oss, da han plutselig begynte å tørrjokke mannen på leggen når vi hadde oss 😂 bikkja er dau no, så det skjer heldigvis ikke igjen 😆 Anonymkode: a5c82...2c0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Vi kaster ut katten. Har lite lyst på en katt som brått snuser oss oppi rattata når vi holder på Anonymkode: 35a49...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 hvofor skal alltid dyr snuse i musa og i rumpa? Var jævla plaget når jeg hadde mensen før og jeg omgikk med mer hunder enn jeg gjør nå... de stikker snuta hardt inntil musa :S Anonymkode: 2dad0...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Men at dere lar dem være i sengen når dere starter da...? Dette hadde vært no go hos meg! Anonymkode: 15926...eb2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvofor skal alltid dyr snuse i musa og i rumpa? Var jævla plaget når jeg hadde mensen før og jeg omgikk med mer hunder enn jeg gjør nå... de stikker snuta hardt inntil musa :S Anonymkode: 2dad0...4a1 På grunn av duftkjertler mennesker har. Det blir som når bikkjer lukter hverandre i rumpa for å bli kjent Anonymkode: 35a49...e8f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men at dere lar dem være i sengen når dere starter da...? Dette hadde vært no go hos meg! Anonymkode: 15926...eb2 Vi gjør ikke noe med det før det er tydelig at det blir sex. Vi kan jo ligge å kose og kysse uten at det nødvendigvis blir sex, så fort det derimot går den veien så kaster vi ut katten. Anonymkode: 35a49...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Katten går i det vi treffer senga. Anonymkode: def22...ee8 1
Scoops Skrevet 30. desember 2018 #11 Skrevet 30. desember 2018 Her er det en katt i huset og visst han er der det skjer jages han vekk ,klarer ikke at han er i nærheten 1
smalls Skrevet 31. desember 2018 #12 Skrevet 31. desember 2018 Hunden til eksen lå aldri senga, men på gulvet (stor hund) men klarte ikke å ha sex når han så på. Synes det var så kleint, så han måtte ut. Katta gikk ut frivillig da hun ikke fikk sove i fred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå