Gå til innhold

De som lar hunden/katten sove i sengen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke la dette bli en diskusjon om hund/dyr i sengen eller ikke...

Men de som har hund/katt sovende i sengen, hva gjør dere når «mor og far» skal ha seg et nummer..

blir hunden/katten jaget på dør, eller blir den liggende å se på?

vår hund sover i sengen med oss hver natt. Når vi elsker hender det den våkner, og vi blir da obs på at den sitter å ser på oss, men det hender også den bare sover og ikke våkner av aktiviteten. 

Andre med erfaringer dere vil dele?

Anonymkode: f4bad...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår bryr seg ikke. Er mørkt i rommet så helt sikker er jeg ikke men den pleier å bevege seg hvis den ikke er fornøyd og den ligger stille mens det foregår. 

Anonymkode: 67136...6a8

Skrevet

Dyra går alltid ut når de skjønner hva som skjer. Har opplevd én gang at hunden sleika en av oss i rumpa, det påfølgende hylet sendte hunden på sprang. Visste ikke at han var i rommet en gang. Siden det har han skygget banen. Katten trives best alene og går alltid ut av rommet om folk kommer inn. 

Anonymkode: c16f5...385

• Liker 5
Skrevet

Katten flytter seg bort på nattbordet når det skjer noe spennende mellom oss. 

En gang sov hunden i sengen med oss, da han plutselig begynte å tørrjokke mannen på leggen når vi hadde oss 😂 bikkja er dau no, så det skjer heldigvis ikke igjen 😆

Anonymkode: a5c82...2c0

Skrevet

Vi kaster ut katten. Har lite lyst på en katt som brått snuser oss oppi rattata når vi holder på

Anonymkode: 35a49...e8f

• Liker 2
Skrevet

hvofor skal alltid dyr snuse i musa og i rumpa? Var jævla plaget når jeg hadde mensen før og jeg omgikk med mer hunder enn jeg gjør nå... de stikker snuta hardt inntil musa :S 

Anonymkode: 2dad0...4a1

• Liker 1
Skrevet

Men at dere lar dem være i sengen når dere starter da...? 

Dette hadde vært no go hos meg!

Anonymkode: 15926...eb2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvofor skal alltid dyr snuse i musa og i rumpa? Var jævla plaget når jeg hadde mensen før og jeg omgikk med mer hunder enn jeg gjør nå... de stikker snuta hardt inntil musa :S 

Anonymkode: 2dad0...4a1

På grunn av duftkjertler mennesker har. Det blir som når bikkjer lukter hverandre i rumpa for å bli kjent 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men at dere lar dem være i sengen når dere starter da...? 

Dette hadde vært no go hos meg!

Anonymkode: 15926...eb2

Vi gjør ikke noe med det før det er tydelig at det blir sex. Vi kan jo ligge å kose og kysse uten at det nødvendigvis blir sex, så fort det derimot går den veien så kaster vi ut katten. 

• Liker 1
Skrevet

Katten går i det vi treffer senga. 

Anonymkode: def22...ee8

• Liker 1
Skrevet

Her er det en katt i huset og visst han er der det skjer jages han vekk ,klarer ikke at han er i nærheten 

• Liker 1
Skrevet

Hunden til eksen lå aldri senga, men på gulvet (stor hund) men klarte ikke å ha sex når han så på. Synes det var så kleint, så han måtte ut. 

Katta gikk ut frivillig da hun ikke fikk sove i fred

Skrevet

Har buret lett tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...