Djungelvrål Skrevet 7. januar 2019 #41 Skrevet 7. januar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke snakk om «feil valg», da har du misset poenget med filmen fullstendig. Anonymkode: c4a25...95f Hva er poenget?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #42 Skrevet 7. januar 2019 For meg var litt av poenget at man tror man har valg, men at disse valgene uansett er bestemt av andre på forhånd. Jeg leste en del slike bøker som barn, og det var jo sjelden mer enn en "ordentlig" slutt, men mange blindveier på veien dit. Anonymkode: 00c33...fa8 3
Kalevala Skrevet 9. januar 2019 #43 Skrevet 9. januar 2019 Nå har jeg sett den. Jeg elsker Black Mirror, og har sett alle episodene, men dette var ikke noe for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #45 Skrevet 9. januar 2019 Det er jo iallfall 10 forskjellige avslutninger. De som synes dette var kjedelig er sikkert ikke så interessert i utgangspunktet, eller så har de misforstått. Anonymkode: 91181...a44
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #46 Skrevet 9. januar 2019 Jeg elsker Black Mirror serien. Det er en av mine favoritter. Jeg syns Bandersnatch var bra, og digger også at handlingen er satt til 80 tallet. Men det at jeg skal ta valg ødela mye av opplevelsen. Hvis interaktiv film blir det nye fremover så kommer jeg nok til å slite 😨 .Da håper jeg det lages med valget om å se filmen på gamle "passive" måten også. Jeg spiller heller et spill hvis jeg ønsker å være den aktive parten. Mulig jeg er litt gammeldags slik. Anonymkode: 79884...d56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå