AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Når det gjelder den typen der man både brukte cellegift, opererte bort brystet og deretter stråleterapi? Anonymkode: bbf12...188
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder den typen der man både brukte cellegift, opererte bort brystet og deretter stråleterapi? Anonymkode: bbf12...188 Det er for vagt til å si noe om det. Les på kreftforening om prognoser. Anonymkode: d292a...fd7
Sh999 Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder den typen der man både brukte cellegift, opererte bort brystet og deretter stråleterapi? Anonymkode: bbf12...188 Nå er jo brystkreft blitt forsket veldig mye på, og er en av de kreft typene som har fått mye bedre prognose ila årene. Selvfølgelig vil prognosen komme an på hvilke type brystkreft en har og hvor tidlig/sent den blir oppdaget. Jeg har selv hatt brystkreft for 5 år siden.. Da hadde jeg en brystbevarende operasjon med påfølgende cellegift og stråling. Klart man blir redd for tilbakefall, men prøver og ikke tenke for mye på det..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Les boken "Radical Remission" og sjekk nettsiden til Chris Beat Cancer. Jeg hadde frykt for å få kreft før men den forsvant fullstendig når jeg fant denne infoen. Anonymkode: fa237...6ce
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Min mor fikk tilbakefall etter 5-6 år. Men denne gangen har brystkreftcellene satt seg i ene lungen. Anonymkode: 47207...a93
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er for vagt til å si noe om det. Les på kreftforening om prognoser. Anonymkode: d292a...fd7 Det er ikke en prognose jeg er ute etter.. var mer folks erfaringer . En jeg bryr meg om har gått gjennom brystkreft og derfor blir man jo litt redd for tilbakefall:/ så ville bare danne meg et inntrykk hvor vanlig det er og i hvilken form Anonymkode: bbf12...188
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min mor fikk tilbakefall etter 5-6 år. Men denne gangen har brystkreftcellene satt seg i ene lungen. Anonymkode: 47207...a93 Kjente hun symptomer på det? Anonymkode: bbf12...188
Nobile Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 Hun hostet mye i flere måneder. Siden det var på vinteren trodde hun at det var bronkitt eller noe annet ufarlig, så hun drøjde med å gå til legen. De tok røntgen av lungene, hvor de fant skygge/ en liten svulst. Hun er ved godt mot, jobber 50 % og føler seg egentlig fin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå