birgitte242 Skrevet 6. april 2005 #21 Skrevet 6. april 2005 Og da kuttet dere ut alt dette, sånn uten videre?? :o Har dere merket noen forskjell da? Har hørt man skal være litt forikitg med å kutte ut for mye, bør heller bruke ang tid på å finne ut hva man er allergisk mot. I samråd med ernæringseksperter gjøres dette ved å enten kutte ut en og en ting, eller kutte ut alt og deretter tilføre en og en ting. Vel, uten videre ville være å overdrive.. Jeg kan love deg at jeg har satt meg grundig inn i behandlingen, dessuten har denne homeopaten sitt spesialfelt på mitt barns lidelse, så jeg har tiltro til henne. For det andre er barnet mitt ikke allergisk, så å bruke eliminasjonsmetoder slik man da gjør har ingen hensikt. Dessuten er skolemedisinens eneste alternativ for henne tunge nevroleptika, og da prøver vi selvsagt alternativ behandling før vi vurderer dette, hun er bare 6 år. Dette er også i samråd med hennes lege. Desverre er det for tidlig å si om det har noen effekt eller ikke, men vi håper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå