Gå til innhold

Mensen i 7 uker!!!

Tinge_Ling

Anbefalte innlegg

ARG!! Er såå lei nå. :evil: Etter at jeg gikk over til Yasmin p piller så har jeg blødd i 7 uker.. :-x Hatt kanksje 2-3 dager hvor det nesten ikke har vært noe.. MEn stortsett hele tiden. Er så fryktelig lei nå. Skal til lege i morgen. Fikk beskjed om at jeg kanskje hadde vært gravid å abortert..(Kommer en del klumper ut).. Håper ikke det.. Om ikke jeg slutter blø snart så må jeg vel slutte med de..

Er det andre som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms Chanandler Bong

Opplevde noe slikt da jeg startet på Exlutona minipiller. Ikke noe særlig behagelig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde hver dag (bittelitt) i 3 mnd da jeg begynte med Cerazette. Det er helt vanlig med blødningsforstyrrelser når man begynner med (nye) p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde akkurat det samme med yasmin, bortsett fra at det ikke var noen klumper eller lignende. Svært irriterende ja, men det gikk over med meg iallfall, etter omtrent så lang tid som det har gått hos deg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde vel omtrent så lenge en gang hormonene var i krøll. Måtte få utskrapning av livmorslimhinna for å få slutt på blødningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet med loette da jeg begynte på mitt 3. brett. Etter samtaler med legen min bestemte jeg meg for å gå over på Yasmin og er nå ferdig med mitt første brett, håper virkelig ikke jeg får samme problemet her som med loette... Får krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde noe liknende i sommer.. gikk til legen etter å ha blødd i nesten 3 uker (mensen pleier å vare 2-3 dager). Legen trodde jeg kanskje hadde hatt en sa. Fikk resept på noen piller som stoppet blødningene..sluttet å blø etter ca. to dager på disse pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe liknende i sommer.. gikk til legen etter å ha blødd i nesten 3 uker (mensen pleier å vare 2-3 dager). Legen trodde jeg kanskje hadde hatt en sa. Fikk resept på noen piller som stoppet blødningene..sluttet å blø etter ca. to dager på disse pillene.

Hun lege sekretæren på legekontoret mitt trodde jeg også hadde hatt en sa. siden jeg har blødd så mye og det kommer klumper... Håper jo ikke det, men er greit å vite hva årsaken til det er. Skal til lege i morgen,håper jeg får slutt på blødningene snart... Blir lei av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe av det samme når jeg begynte på yasmin, det blødde vel en fire-fem ukers tid. Jeg hadde ingen sa da, men så var det ikke klumper heller. Det gikk over av seg selv, og siden da har jeg hatt regelmessig og grei menstruasjon på yasmin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Få tatt en hcg test (blodgraviditeststest), viktig å ha alle SA er i papirene i tilfelle du får problmer når du vil ha barn,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos lege i dag.Fikk ikke så mye hjelp for å si det sånn.. Sitter her ganske så :evil: på legen. (Han har alltid vært litt rar......jepp skal bytte lege ja...)

Fikk beskjed om at jeg kunne få sånn tabelett som stoppet blødningene.Men før jeg fikk det så ombestemte han seg.Han mente det kun var for de som blødde veldig mye..!! Der satt jeg da, med klumpen i halsen å prøvde forklare hvor mye jeg faktisk blør...(Blør ut den største tampongen på under 1 time. Å da blør jeg ut klærne også!!).

Å så får jeg ikke noe.. kun beskjed om at jeg får time i posten til GU. Noe som kunne ta flere dager...(Event. ikke time før neste uke!!!!)Ikke fikk jeg velge gu heller.. :roll:

Endte med at jeg ringte legevakta. Fikk beskjed om å bytte lege. De mente også at jeg kunne fått en slik tabelett som stoppet blødningen. Å at jeg mest sannsynelig hadde hatt en sa. . Må ringe lege igjen i morgen.Eller tilbake til legevakt om jeg ble svimmel å sånn...

Har akkurat trillet noen tårer på min samboers skuldre...Blir bare så oppgitt.. Å ikke minst sliten..

ARG :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Bytt lege og bestill time hos en privat gynekolog i morgen. Koster litt ekstra, men det synes jeg jammen du skal ta deg råd til, så får du ordna opp i det med en gang. Si at det haster og legg gjerne på litt (svimmel, slapp osv) også, så slipper du nok å vente så veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Vil egentlig bare vise litt sympati. :klem: Høres ikke noe moro ut å ha det slik som du har det nå. Håper det ordner seg og bytt fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...