Gå til innhold

Bli mer attraktiv på Tinder som mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bli mer attraktiv på Tinder i 2019 og jeg lurer derfor på hva som funker og ikke funker.

Har hørt mange ting om Tinder. For eksempel bør ikke menn smile på bildene, slik som han her som er hentet fra en artikkel om Tinder.IMG_20181228_122830.thumb.png.5c13c691ef9ccc9bafdd18402fd694fd.png

Det sies at det er bedre med bildet nedenfor:

IMG_20181228_122815.thumb.png.2f6c0b4cdadd2962d744a40c58d08ebe.png

Et annet råd jeg har hørt er å ikke se inn i kameralinsen.

IMG_20181228_125223.thumb.png.20f0747c5bb408d0abffd3162cb6b832.png

Ikke minst at mange kvinner ikke bryr seg om hvordan man er kledd på bildene.

IMG_20181228_123005.thumb.png.b120b460cdf4defaf905aeb7f37c2fd6.png

Hva tenker dere? Stemmer noe av dette? 

Anonymkode: 6bc5c...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mer attraktivt med bilder som ikke ser så oppstilt ut (med mindre bildet er oppstilt med vilje som en ironisk tvist). Jeg tror dette er noe av grunnen til at det kan være lurt å unngå bilder hvor man smiler og ser inn i kamera. Likevel må jeg understreke at nummer to er mye bedre enn nummer tre og fire, da han nederste ser superoppstilt ut selv om han ikke ser inn i kamera (begge bildene hans er kjempekleine).

Angående klær så kommer jo det helt an på hva slags stil man selv har. Det finnes ingen fasitsvar på hva som er bra eller dårlig å kle seg i, selv om jeg vil tro at folk flest setter pris på menn som ikke er kledd i grå joggebukse og/eller singlet. Når jeg sveiper så kan ulike antrekk trekke opp eller ned, men stiler som trekker opp for meg kan trekke ned hos nabojenta.

Anonymkode: 6b2e6...c13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli lege. Da er det bare å lene seg tilbake og se det flomme inn med damer. Bilder utgjør ingen forskjell.

Anonymkode: 07d07...125

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om forskning viser at en ikke skal smile, så er jeg unntaket. Har ikke fyren i det minste et vennlig (mot smilende) uttrykk i ansiktet uten å smile, så går han bort. Aller helst burde han smile til en viss grad på hovedbildet. Mannen over ser alt for seriøs ut som et førsteintrykk for meg uten smilet, og da får jeg ikke en vennlig og tiltrekkende tanke om han med en gang.

Endret av Moonwalker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som trekker ned hos meg er:
Nakenbilder, rumpebilder og slike ting. Det er for meg barnslig 
Du trenger 6 bilder som er tatt i samme vinkel, samme ansiktsuttrykk, samme hårfrisyre og eneste som er nytt er bakgrunnen du så vidt ser. Unødvendig og forteller meg at du eier null selvinnsikt og fremstår litt sosialt tilbakestående når du ikke en gang ser det selv.  
Bilder som er langt unna og du ikke en gang ser personen trekker ned 
Når det kommer til klær så er det jo preferanser som gjelder. Men har du bare bilder i en gammel og skitten t-skjorte med grå og slitt joggebukse så fremstår du som uhygienisk og lat i mine øyne. 
Memes, bilder du tydeligvis synes er morsom som er lastet ned fra 9gag og paint-bilder du laget selv på barneskolen trekker ned. Det er barnslig for meg. Jeg henger på 9gag, men det passer seg ikke inn på tinder. 

Et smil sitter i hele ansiktet og du ser godhet i øynene. Men et smil trekker opp men for meg personlig så er det helheten i personen som gjelder. 

Så kommer det egentlig an på preferanser på hva som fenger og treffer.

 

Anonymkode: f1a8b...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bli lege. Da er det bare å lene seg tilbake og se det flomme inn med damer. Bilder utgjør ingen forskjell.

Anonymkode: 07d07...125

:Gjesp:

Anonymkode: b71e6...6b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bli lege. Da er det bare å lene seg tilbake og se det flomme inn med damer. Bilder utgjør ingen forskjell.

Anonymkode: 07d07...125

Feil. Det er en del som er opptatt av å flashe at de er leger. De sveipes umiddlbart til venstre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at mine preferanser ikke representerer gjennomsnittet, men de er som følger: Jeg liker profiler med et par ok bilder, hvor vedkommende har et naturlig og vennlig ansiktsuttrykk. Et oppriktig og godt smil er nydelig. Festlige grimaser eller sexy blikk er uhyre sjelden vellykket. Mhp. klær er det jo greit om man ikke ser ut som en lassis, men ellers kommer det litt an på sammenhengen. Dress er ikke nødvendigvis hot. En avslappet stil synes jeg kan være vel så tiltalende. Mengder med selfies gjør at jeg tenker selvopptatt og dermed uinteressant. Posing på treningsstudioet er ikke sjarmerende. Kroppsbilder er sjelden fordelaktig, med mindre det er i en naturlig setting. Bilde sammen med kjendis - absolutt ikke. Bilde av barna - NEI NEI NEI! Og det er ikke nødvendig å dokumentere alle ekstremsportene man bedriver. Jeg vil ikke se bilen din. Eller den overdimensjonerte klokka di. Når det kommer til tekst ser jeg etter indikasjoner på man har bakkekontakt og ikke er så fryktelig selvhøytidelig. Å omtale seg selv som "bra fyr", "hel ved" osv. får hårene på ryggen min til å reise seg. 

Men alt kommer selvsagt an på hva du ønsker å tiltrekke deg!

Endret av den grønnkledde
Edit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg liker når det kommer til tinder.

Ikke et super bra protrett fotograf bilde. Det skal ikke være perfekt. Er for perfekt bilde er avtennende. Smiling! Jo jeg vil ha smiling, men i et «ekte» bilde, og ikke et «fake» bilde (altså et for perfekt bilde). 

Bilder er viktig, ikke ha første bildet med sombriller. Ikke ha det med halvt ansikt. Ikke ha bilder med andre kvinner. Ikke ha bilder av kund eg med mange andre (da vet man ikke hvem du er). Ha et fint første bilde. Gjerne ta med bilder av hobbyer etter det (har selv et bilde av kattene mine f.eks), men første bildet skal være et fint bilde som får en person til å stoppe opp. 

Profiltekst! Viktig. Trenger ikke være en avhandling. Men greit å ha med hva du ser etter: ONS eller ikke. Greit å ha med om du har barn (men ingen barnebilder!! Barn har ingenting på tinder å gjøre), men gjerne skriv at du har barn om du har, da kan de kvinnene som ikke ser etter en far lukes ut før man begynner å snakke.

Gjerne skriv noe om interesser, skriv ikke bare en haug med emoji! Skriv med ord. Igjen trenger ikke være mye, men skriv noe, så man får et lite intrykk av hvem du er.

MEN dette er jo det jeg ønsker å se, vi er alle ulike :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å vise en fullkommen tilstand. 

Problemet er at det er umulig å fake. 

Det er mulig å se hvilken rekkefølge ting kommer. 

Om du er den som hermer eller om du er et ekte menneske. 

 

Anonymkode: 4ff10...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst fire bilder ikke som til en cv men hyggelige bilder av deg. Ikke solbriller på. Ikke med andre personer ved siden av deg så man ikke vet hvem som er hvem. Ikke med alkohol eller røyk/snus på.  

Jeg syns klær har en del å si men ikke dress vs  joggebukse men at stilen er gjennomført og "min type" 

Anonymkode: fcfbd...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du hørt at du ikke skal smile? Jeg synes det er veldig viktig at det første profilbilde er face front med et godt smil. Jeg vil se hvordan personen ser ut og om han smiler med øynene. Hvis han ser inn i kamera, ser han på meg, som også er positivt. De neste bildene kan være helfigur, se en annen vei etc. Enig med andre her: dropp bilen, barna og bicepsen!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Minst fire bilder ikke som til en cv men hyggelige bilder av deg. Ikke solbriller på. Ikke med andre personer ved siden av deg så man ikke vet hvem som er hvem. Ikke med alkohol eller røyk/snus på.  

Jeg syns klær har en del å si men ikke dress vs  joggebukse men at stilen er gjennomført og "min type" 

Anonymkode: fcfbd...945

Er uenig. Vil heller si maks fire bilder. Det er vel seks bilder som er maksgrensen på Tinder? Synes det er så kleint når folk har makset det, det virker litt narsissistisk på en måte. På denne type app er det dessuten sjeldent interessant med med enn tre-fire bilder. 

Anonymkode: 6b2e6...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.12.2018 den 16.58, Ariana807 skrev:

Hva jeg liker når det kommer til tinder.

Ikke et super bra protrett fotograf bilde. Det skal ikke være perfekt. Er for perfekt bilde er avtennende. Smiling! Jo jeg vil ha smiling, men i et «ekte» bilde, og ikke et «fake» bilde (altså et for perfekt bilde). 

Bilder er viktig, ikke ha første bildet med sombriller. Ikke ha det med halvt ansikt. Ikke ha bilder med andre kvinner. Ikke ha bilder av kund eg med mange andre (da vet man ikke hvem du er). Ha et fint første bilde. Gjerne ta med bilder av hobbyer etter det (har selv et bilde av kattene mine f.eks), men første bildet skal være et fint bilde som får en person til å stoppe opp. 

Profiltekst! Viktig. Trenger ikke være en avhandling. Men greit å ha med hva du ser etter: ONS eller ikke. Greit å ha med om du har barn (men ingen barnebilder!! Barn har ingenting på tinder å gjøre), men gjerne skriv at du har barn om du har, da kan de kvinnene som ikke ser etter en far lukes ut før man begynner å snakke.

Gjerne skriv noe om interesser, skriv ikke bare en haug med emoji! Skriv med ord. Igjen trenger ikke være mye, men skriv noe, så man får et lite intrykk av hvem du er.

MEN dette er jo det jeg ønsker å se, vi er alle ulike :) 

Signerer denne! 

Er helt nybegynner på tinder selv. Kan absolutt støtte det som nevnes her. Husk profiltekst !! Det kan ikke understrekes nok. Er veldig mange som sveipes bort av meg pga at det feltet er blankt. 

Kvinne33

Anonymkode: 8b53f...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...