AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #41 Skrevet 29. desember 2018 Det spørs hva slags dansing. Vanlig dansing er helt greit og uskyldig. Det jeg ikke ville likt er sånn dansing det tydelig er seksuelt og omtrent en stående lapdance. Gnikking mot underliv, jukking og alt sånt. Tett dansing hadde jeg heller ikke likt, selv om det ikke nødvendigvis er seksuelt. Forhåpentligvis er det med grenser noe man har snakket om og fått en forståelse for. Det viktige er at man respekterer hverandre. Anonymkode: 52ee8...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #43 Skrevet 29. desember 2018 Jeg syns ikke det er greit. Anonymkode: 09ae0...89d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #44 Skrevet 30. desember 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er uhøflig og ufølsomt mot deg at du får valget mellom dans og utroskap... "Jeg er utro om jeg ikke får viljen min" liksom... Du får ikke så lyst til å møtes på halvveien om du nesten blir truet til å godta det han vil. Anonymkode: dd1ee...140 Jeg tolket det som at "vi har jo ikke tenkt å være utro bare fordi vi danser med andre", altså at han -ikke- sidestiller utroskap og dans. For egen del sier jeg som de fleste andre her; helt greit så lenge det ikke er tørrjukking eller klinedansing. Vi liker å danse for dansegleden i seg selv, ikke for å sjekke opp andre. Anonymkode: ab1eb...b2c 2
Sjokopower Skrevet 30. desember 2018 #45 Skrevet 30. desember 2018 Har ikke noe mot at mannen danser med andre Utroskap og dans er to forskjellige ting etter min mening. Stoler såpass på han uansett at jeg ikke hadde vært redd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #46 Skrevet 30. desember 2018 Typen min får ikke lov og jeg danser ikke med andre heller . Hadde han villet det hadde jeg slått opp for da er vi for forskjellige Anonymkode: 3af32...865
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #47 Skrevet 30. desember 2018 Isolert sett er det kanskje ikke så galt. Men jeg tenker at det er slik man starter så smått å tøye strikken. Man venner seg til å omgås andre kvinner/menn på en intim måte, og attpåtil med velsignelse fra partneren. Vi er bare mennesker, og dette kan fort skape nysgjerrighet og interesse, og man kan kanskje kjenne at blodet bruser litt ekstra når man står arm i arm med en vakker kvinne/mann som ikke er ens egen..... For mange starter utroskap i det små, de første stegene. Når man først har tatt første skritt, er det mye lettere å fortsette. Neste gang danser man kanskje litt lengre, så fortsetter man å danse når kona/mannen ikke er til stede, så en dag fortsetter man kanskje med den "siste klinedansen" som det snakkes om her. Plutselig står man tett omslynget og hendene begynner å vandre. Ja, vi er bare mennesker. Hvorfor åpne for muligheten?? Jeg tenker at man bør pleie sitt eget forhold, holdet det i live. Å vanne naboens planter i stedet for sine egne synes jeg er en dårlig idé. For meg er dans en intim aktivitet, og jeg har faktisk aldri skjønt greia med at man har behov for å være så intim med andre enn sin egen partner. Anonymkode: a0aa3...800
Thyra Skrevet 30. desember 2018 #48 Skrevet 30. desember 2018 Det er vel helt vanlig og sosialt akseptert å danse med andre enn sin partner? 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. desember 2018 #49 Skrevet 30. desember 2018 På 28.12.2018 den 8.44, AnonymBruker skrev: Typen mener det er greit å danse med andre damer og jeg andre menn fordi vi ikke skal være utro.. men jeg synes ikke det er greit. Han mener det er viktig å være høflig mot andre, hva synes dere? Anonymkode: 0b57a...17a Helt greit. Men alt med måte, fire slowe klinetangoer på slutten av kvelden, med samme dame, det er ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #50 Skrevet 30. desember 2018 5 minutter siden, Thyra skrev: Det er vel helt vanlig og sosialt akseptert å danse med andre enn sin partner? Ha,ha, det trodde jeg også Noen ganger (ikke bare i denne tråden) får jeg informasjon om andre mennesker som gjør at jeg lurer på hva slags liv de egentlig lever.... Anonymkode: cef36...f86 2
emilie123 Skrevet 30. desember 2018 #51 Skrevet 30. desember 2018 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Helt greit. Men alt med måte, fire slowe klinetangoer på slutten av kvelden, med samme dame, det er ikke greit. Helt enig, alt med måte.
~white lady~ Skrevet 31. desember 2018 #52 Skrevet 31. desember 2018 Salsa med andre er greit og det gjorde vi hele tiden når vi var i dansemiljøet, det er "normalen" og ingen sitter og knuger på partneren sin der. Å danse kizomba med en annen enn partneren blir for min del litt i gråsonen. Det er ganske intimt, og kjennes bare feil ut når man har kjæreste fra før av. Min samboer er ikke enig da han mener man danser latinske danser for selve dansen sin skyld, og det sosiale. Det blir noe annet når man går på nattklubber og danser der. En annen stemning, alkohol, lettkledde folk. Og en hel del som vil ha med seg noen hjem fra byen. Uansett så er det jo hva du og partneren blir enige om, som teller.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #53 Skrevet 31. desember 2018 På 30.12.2018 den 1.46, AnonymBruker skrev: Typen min får ikke lov og jeg danser ikke med andre heller . Hadde han villet det hadde jeg slått opp for da er vi for forskjellige Anonymkode: 3af32...865 Herre min skaper altså.... Snakker om sjalusi. Hadde aldri klart å hatt en kjæreste som deg. Anonymkode: ddbee...b65
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #54 Skrevet 31. desember 2018 Kjæresten min danser ikke (3 ganger på 5 år) og han sier ikke noe på at jeg danser med andre men det er underforstått at det ikke skal være flørtete. En anna ting er at jeg er skeptisk til å danse med andre fordi de fleste dessverre benytter anledninga til å ta meg på rompa. Anonymkode: d27be...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå