AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #61 Skrevet 10. februar 2022 Jeg savner Norsk goth forum mye mer enn jeg savner darkdate for å være ærlig. Dumt de ikke solgte det videre til de som ønsket istedenfor å legge det ned. Anonymkode: 86c05...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #62 Skrevet 10. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (3 timer siden): Nei, nettet var mye mere omfattende før. Nå er alt begrenset til noen få apper som brukes til alt. Og konservasjoner er redusert til: "Skjer?" "Ingenting" "Ok" Sånn nettet alltid har vært Heydayotheinterweb skrev (3 timer siden): Fordi jeg prøver å få gamle brukere med! Tror ikke folk som henger på forumer har lyst til å møtes i real life, er derfor man henger på forum liksom Anonymkode: 4f43c...3d6
neon_sun Skrevet 10. februar 2022 #63 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg savner Norsk goth forum mye mer enn jeg savner darkdate for å være ærlig. Dumt de ikke solgte det videre til de som ønsket istedenfor å legge det ned. Anonymkode: 86c05...ec5 Jeg savner NGF nesten daglig enda og spionerer litt på de gamle deltakerene i smug 😂
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #64 Skrevet 10. februar 2022 neon_sun skrev (2 minutter siden): Jeg savner NGF nesten daglig enda og spionerer litt på de gamle deltakerene i smug 😂 I real life? Anonymkode: 4f43c...3d6
Heydayotheinterweb Skrevet 10. februar 2022 #65 Skrevet 10. februar 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn nettet alltid har vært Tror ikke folk som henger på forumer har lyst til å møtes i real life, er derfor man henger på forum liksom Anonymkode: 4f43c...3d6 Det tar du JÆVLIG feil for jeg både drakk, knulla og hengte med sinnsykt mange fra den siden der. Det var DARK... DATE! Ikke NERD SOLITUDE! 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #66 Skrevet 10. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (1 time siden): Det tar du JÆVLIG feil for jeg både drakk, knulla og hengte med sinnsykt mange fra den siden der. Det var DARK... DATE! Ikke NERD SOLITUDE! Ja høres ut som litt av en hyggelig plass det der Anonymkode: 4f43c...3d6
Heydayotheinterweb Skrevet 10. februar 2022 #67 Skrevet 10. februar 2022 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Ja høres ut som litt av en hyggelig plass det der Anonymkode: 4f43c...3d6 Det var. Det har ikke eksistert på 14 år. Dessuten var det aldri et forum. Dette er et forum. Der man diskuterer. DD var en sosial greie. En datingside om du vil, som startet som en parodi på spraydate. Endret 10. februar 2022 av Heydayotheinterweb 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #68 Skrevet 10. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå): Det var. Det har ikke eksistert på 14 år Jeg synes kg er en hyggelig plass Anonymkode: 4f43c...3d6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #69 Skrevet 10. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (6 timer siden): Det var. Det har ikke eksistert på 14 år. Dessuten var det aldri et forum. Dette er et forum. Der man diskuterer. DD var en sosial greie. En datingside om du vil, som startet som en parodi på spraydate. Prøv sukker kg er ikke en date plass. Anonymkode: 4f43c...3d6
Heydayotheinterweb Skrevet 10. februar 2022 #70 Skrevet 10. februar 2022 8 hours ago, neon_sun said: Jeg savner NGF nesten daglig enda og spionerer litt på de gamle deltakerene i smug 😂 Disturbing! Var ikke NGF den plassen der som skrev teite linjer som "hallo, gothfolk!" og sånt piss? Det var større enn DD med en liten margin (DD hadde vel max 17,000 brukere på det meste) og besto vel mere av pretensiøse selvopptatte mens DD var mere folk som ikke tok seg selv så mye selvhøytidelig. Om du ser bort fra den fjolla som overtok og ødela plassen. Han så ut til å tilhøre NGF siden han kledde seg som han var tatt ut av en jævla Charles Dickens novelle
neon_sun Skrevet 10. februar 2022 #71 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I real life? Anonymkode: 4f43c...3d6 Haha, nei 😁 det popper opp litt "kjentfolk" her og der på SoMe innimellom.
neon_sun Skrevet 10. februar 2022 #72 Skrevet 10. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (2 minutter siden): Disturbing! Var ikke NGF den plassen der som skrev teite linjer som "hallo, gothfolk!" og sånt piss? Det var større enn DD med en liten margin (DD hadde vel max 17,000 brukere på det meste) og besto vel mere av pretensiøse selvopptatte mens DD var mere folk som ikke tok seg selv så mye selvhøytidelig. Om du ser bort fra den fjolla som overtok og ødela plassen. Han så ut til å tilhøre NGF siden han kledde seg som han var tatt ut av en jævla Charles Dickens novelle Hvilket forhold har du til DD egentlig? Henger ikke helt med i svingene her 😂 Og nei, jeg opplevde DD som mye mer pretensiøst enn NGF, der var det temmelig stor takhøyde og aksept for de fleste 😊 var på flere forumtreff, fin gjeng.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #73 Skrevet 10. februar 2022 Aah darkdate ja ❤️ husker jeg hang masse der som fjortiss. Kalte meg thecure eller noe i den duren der. Savner det ofte, ble kjent med masse hyggelige folk! Anonymkode: 90de3...e71 2
Shmohawk Skrevet 10. februar 2022 #74 Skrevet 10. februar 2022 Var aldri noe særlig innom DD men brukte mye tid på en lignende dansk side (black market eller noe?), og Nettby for den saks skyld. Det var en artig Internettepoke som jeg titt og ofte savner, men det er vel neppe realistisk at den slags nettsider kommer tilbake. Det får forbli gode minner.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #75 Skrevet 10. februar 2022 Shmohawk skrev (2 minutter siden): Var aldri noe særlig innom DD men brukte mye tid på en lignende dansk side (black market eller noe?), og Nettby for den saks skyld. Det var en artig Internettepoke som jeg titt og ofte savner, men det er vel neppe realistisk at den slags nettsider kommer tilbake. Det får forbli gode minner. Kg er kjekt da Anonymkode: 4f43c...3d6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #76 Skrevet 10. februar 2022 Som jeg savner Darkdate ❤️ Møtte mange fine mennesker der, både vennskap og tidligere kjærester. Har kontakt med noen den dag i dag 😊 Tror jeg kalte meg noe i duren Adutatariel-et-eller-annet. Tok en sånn «hva er ditt alvenavn» greie 😂 Anonymkode: d873b...1c7 4
Silva Pluvialis Skrevet 10. februar 2022 #77 Skrevet 10. februar 2022 Darkdate? Det høres ut som dating på the dark web for sketchy folk med uærlige hensikter.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #78 Skrevet 10. februar 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Darkdate? Det høres ut som dating på the dark web for sketchy folk med uærlige hensikter. Sånn det blir beskrevet her, hvor man knulte masse folk 🤨 Anonymkode: 4f43c...3d6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #79 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sånn det blir beskrevet her, hvor man knulte masse folk 🤨 Anonymkode: 4f43c...3d6 Det er vel det folk flest ønsker så... Anonymkode: ad38e...f57
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #80 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel det folk flest ønsker så... Anonymkode: ad38e...f57 Like greit at den er stengt da. Hørtes ikke ut som en trivelig plass, bedre på kg Anonymkode: 4f43c...3d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå