Gå til innhold

Darkdate


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å som jeg savner darkdate. beste tiden i mitt liv 😄 Møtte så mange morsomme og interessante mennesker der, inkludert en kjæreste jeg hadde i to år. Dessuten var det så mange gode tips til musikk der! Jeg savner så inderlig den tiden, nostalgien, følelsene og stemningen rundt det hele. Jeg vil ikke røpe nicket mitt i posten her, men var det andre her som frekventerte DD?

Anonymkode: 82e95...556

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Savner det selv.

Jeg som stod bak det. Var egentlig ment som en parodi på spray date, men så tok det jo av :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lintilla skrev:

Savner det selv.

Jeg som stod bak det. Var egentlig ment som en parodi på spray date, men så tok det jo av :)

Spray date hvafornoe?

Anonymkode: 5ae51...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spray date hvafornoe?

Anonymkode: 5ae51...9a6

spraydate.no Veldig sukkersøt datingside, var vel den første i norge.

Første darkdate hadde også søtt rosa hjerte som logo, men det varte ikke lenge så lenge før øyelogoen kom på plass.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg aldri fikk registrert meg. Prøvde flere ganger, men det var en eller annen bug så det ble ikke noe darkdate på meg :)

Anonymkode: bbe0a...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hele Darkdate var en stor bug :) 

Jeg hadde aldri laget en nettside før jeg laget darkdate, så ble en bratt læringskurve. Var aldri meningen at den skulle bli lagt ut offentlig.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ja den siden savner jeg innimellom. Tenkte på det her forrige dagen.

 

Heh, jeg møtte mannen jeg er gift med i dag der 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

se det ja.  

Var det manglende tid/egeninteresse for å drive den som gjorde at det ble stengt?

tror det definitivt er et marked for noe sånt enda, flere jeg kjenner som mimrer om den tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var tider det! Spesielt når profilteksten stod på noe som så ut som en gammel bokside!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, aasgaardsreia said:

se det ja.  

Var det manglende tid/egeninteresse for å drive den som gjorde at det ble stengt?

tror det definitivt er et marked for noe sånt enda, flere jeg kjenner som mimrer om den tiden. 

På den tiden var jeg bare en langhåret pøbel uten fast jobb og utgiftene til å drive siden ble for høy. SMS og reklame hjalp på, men gikk sjeldent i pluss. Det ene året jeg faktisk gikk i pluss arrangerte jeg DarkDate fest i oslo og spanderte alle pengene på moderatorene, hehe. Det var tider det.

Noen prøvde å kjøre igang en kopi, dark-date.net for ett par år siden, men det ble ingen suksess desverre.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Savner darkdate jeg også!
Nettet har hatt sine "heydays" og døde i 2010 spør du meg.

Jeg vet ikke om noen noensinne blir å lese dette, men jeg tror du kan opprette en konto på darkdate (anno 2005 som jeg valgte) her

https://web.archive.org/web/20050312082629/http://www.darkdate.com/registrer.php?do=1&lang=NO

Har ikke fullført registreringen, men ser ut til å funke.

Nei, det gikk ikke.
 

Endret av Heydayotheinterweb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heydayotheinterweb skrev (21 timer siden):

Savner darkdate jeg også!
Nettet har hatt sine "heydays" og døde i 2010 spør du meg.

Jeg vet ikke om noen noensinne blir å lese dette, men jeg tror du kan opprette en konto på darkdate (anno 2005 som jeg valgte) her

https://web.archive.org/web/20050312082629/http://www.darkdate.com/registrer.php?do=1&lang=NO

Har ikke fullført registreringen, men ser ut til å funke.

Nei, det gikk ikke.
 

Funker det altså? 😁

Anonymkode: 82e95...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! Minner! Lurer på om jeg kalte meg locadiva der, det samme som jeg kalte meg i mIRC-tiden. Lurer på om jeg var med på det treffet og, eller om jeg blander med shadowlove. Det var en festlig tid i livet det!

Anonymkode: 3c24f...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ah! Minner! Lurer på om jeg kalte meg locadiva der, det samme som jeg kalte meg i mIRC-tiden. Lurer på om jeg var med på det treffet og, eller om jeg blander med shadowlove. Det var en festlig tid i livet det!

Anonymkode: 3c24f...666

Nicket ditt ringer en bjelle :)

Ts

Anonymkode: 82e95...556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner den siden der litt. Husker den ble overtatt av en dude med ambisjoner langt forbi i evnene i 2008, og siden døde en småflau død. :P Nettby overtok på mange måte rollen Darkdate hadde hatt, men levde jo ikke evig den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han het Truls og han ødela hele darkdate.
På bare 3 måneder sluttet 10,000 brukere å være der.
Kom inn som noen jævla bedrevitende fjott og bare: "DET KOMMER TIL Å BLI STORE FORANDRINGER HER!" med alle de jævla teite modulene sine og piss og folk bare: "Meh! Farvel!" også stakk så og si alle.

Etter en stund skifta han navn på siden til.... jeg husker ikke, men da var det kanskje 1000 brukere igjen og det døde helt ut.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/4/2022 at 10:13 AM, AnonymBruker said:

Funker det altså? 😁

Anonymkode: 82e95...556

Nei, registerering fungerer ikke, men du kan ihvertfall dra bakover i tid med waybackmachine og se hvordan siden så ut hver måned i de årene den var operativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...