Heydayotheinterweb Skrevet 6. februar 2022 #21 Skrevet 6. februar 2022 Jeg ble nostalgisk. Sjekk dette (anno April 2006) https://web.archive.org/web/20060125022248/http://www.darkdate.com/darkdate/index.php?e=2 1
Heydayotheinterweb Skrevet 6. februar 2022 #22 Skrevet 6. februar 2022 Men fatt mot! Kan også være verdt å sjekke dette https://darkdateshop.myspreadshop.no/ "I forbindelse med 20 års jubileumet for lanseringen av DarkDate neste år har vi laget noen fjonge tskjorter. Vi satser på ett event i Oslo høsten 2022, og ett overskudd fra denne butikken vil gå til dette. Hilsen Pantheon, Zhiva og pk101" 2
Okapi Skrevet 6. februar 2022 #23 Skrevet 6. februar 2022 (endret) 27 minutter siden, Heydayotheinterweb said: Han het Truls og han ødela hele darkdate. På bare 3 måneder sluttet 10,000 brukere å være der. Kom inn som noen jævla bedrevitende fjott og bare: "DET KOMMER TIL Å BLI STORE FORANDRINGER HER!" med alle de jævla teite modulene sine og piss og folk bare: "Meh! Farvel!" også stakk så og si alle. Etter en stund skifta han navn på siden til.... jeg husker ikke, men da var det kanskje 1000 brukere igjen og det døde helt ut. Stemmer, husker det. Han prøvde å lage en slags hub for ymse subkulturer, uten å helt innse at miljøet var altfor smått til å tåle den typen fragmentering. Mener også profilene ble overført strippet for bilder, tekst og meldingshistorikk, og mange bare snudde i døra med én gang. Endret 6. februar 2022 av Okapi 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #24 Skrevet 6. februar 2022 Jaaa, selvfølgelig husker jeg darkdate 🤩 Anonymkode: 09a93...578 1
Heydayotheinterweb Skrevet 6. februar 2022 #25 Skrevet 6. februar 2022 (endret) 3 minutter siden, Okapi said: Stemmer, husker det. Han prøvde å la en slags hub for ymse subkulturer, uten å helt innse at miljøet av altfor smalt til å tåle den typen fragmentering. Mener også profilene ble overført strippet for bilder, tekst og meldingshistorikk, og mange bare snudde i døra med én gang. Ikke bare det, men den jævla tosken ville jo vi skulle bruke våre virkelige navn der inne også til slutt. Herregud for en fjott! Også kom han tilbake lenge etter siden var utdødd bare for å oppdatere at han hadde vært i Bran Castle i Romania der Vlad Tepes Dracul (angivelig) bodde innimellom i sin tid. And that was it! Jeg har for faen bodd 2 år i Romania og vært på det slottet selv! MEN MEKKER JEG EN NETTSIDE OM DET???? Og henviser til tidligere post her: Men fatt mot! Kan også være verdt å sjekke dette https://darkdateshop.myspreadshop.no/ "I forbindelse med 20 års jubileumet for lanseringen av DarkDate neste år har vi laget noen fjonge tskjorter. Vi satser på ett event i Oslo høsten 2022, og ett overskudd fra denne butikken vil gå til dette. Hilsen Pantheon, Zhiva og pk101" Og jeg vil bare si: Jeg har aldri glemt darkdate! ALDRI! Det var mitt liv i 4 år! Endret 6. februar 2022 av Heydayotheinterweb 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #26 Skrevet 7. februar 2022 Aldri hørt om Anonymkode: 4f43c...3d6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #27 Skrevet 7. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (16 timer siden): Ikke bare det, men den jævla tosken ville jo vi skulle bruke våre virkelige navn der inne også til slutt. Herregud for en fjott! Også kom han tilbake lenge etter siden var utdødd bare for å oppdatere at han hadde vært i Bran Castle i Romania der Vlad Tepes Dracul (angivelig) bodde innimellom i sin tid. And that was it! Jeg har for faen bodd 2 år i Romania og vært på det slottet selv! MEN MEKKER JEG EN NETTSIDE OM DET???? Og henviser til tidligere post her: Men fatt mot! Kan også være verdt å sjekke dette https://darkdateshop.myspreadshop.no/ "I forbindelse med 20 års jubileumet for lanseringen av DarkDate neste år har vi laget noen fjonge tskjorter. Vi satser på ett event i Oslo høsten 2022, og ett overskudd fra denne butikken vil gå til dette. Hilsen Pantheon, Zhiva og pk101" Og jeg vil bare si: Jeg har aldri glemt darkdate! ALDRI! Det var mitt liv i 4 år! Så hissig etter så mange år Anonymkode: 4f43c...3d6
Okapi Skrevet 7. februar 2022 #28 Skrevet 7. februar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Så hissig etter så mange år Anonymkode: 4f43c...3d6 Mange som ble merket for livet av den episoden der! 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #29 Skrevet 7. februar 2022 Okapi skrev (59 minutter siden): Mange som ble merket for livet av den episoden der! Pga endringer i ledelse på et forum? Anonymkode: 4f43c...3d6
HalldirV2 Skrevet 8. februar 2022 #30 Skrevet 8. februar 2022 Hands down, Darkdate var episk. Får nesten tårer i øya av pure nostalgi. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #31 Skrevet 8. februar 2022 Hadde definitivt vært innom der hadde det ikke for at jeg fant min metalhead noen år før det ble lansert. Anonymkode: 15e2d...54c
HalldirV2 Skrevet 8. februar 2022 #32 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde definitivt vært innom der hadde det ikke for at jeg fant min metalhead noen år før det ble lansert. Anonymkode: 15e2d...54c Det handlet lite om dating, i hvert fall for meg og mange andre der. Det var mer et sosialt sted for alle som digga metal. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #33 Skrevet 8. februar 2022 HalldirV2 skrev (52 minutter siden): Det handlet lite om dating, i hvert fall for meg og mange andre der. Det var mer et sosialt sted for alle som digga metal. Hvorfor date da Anonymkode: 4f43c...3d6
HalldirV2 Skrevet 8. februar 2022 #34 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor date da Anonymkode: 4f43c...3d6 Det var vel ment som det i utgangspunktet, men for mange ble det mer en sosial plattform for vennskap, diskusjoner, musikkinteresse osv. Men for all del, det var også fløring 2
Okapi Skrevet 8. februar 2022 #35 Skrevet 8. februar 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor date da Anonymkode: 4f43c...3d6 Det var vel mest ment som en parodi på Spraydate. Dette var jo også en god stund før sosiale medier var særlig utbredt. iallfall av typen der du har en profil med tekst og bilder.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #36 Skrevet 8. februar 2022 HalldirV2 skrev (1 time siden): Det handlet lite om dating, i hvert fall for meg og mange andre der. Det var mer et sosialt sted for alle som digga metal. Neida, er for så vidt klar over det. Men jeg fikk på en måte den kvota fylt på andre hold Anonymkode: 15e2d...54c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #37 Skrevet 8. februar 2022 Trodde det var MySpace folk hengte på den tiden Anonymkode: 4f43c...3d6 1
Heydayotheinterweb Skrevet 8. februar 2022 #38 Skrevet 8. februar 2022 On 2/7/2022 at 9:26 AM, Okapi said: Mange som ble merket for livet av den episoden der! Ja, faen heller! Han ødela alt for oss, den idioten! 1
Heydayotheinterweb Skrevet 8. februar 2022 #39 Skrevet 8. februar 2022 On 2/7/2022 at 10:25 AM, AnonymBruker said: Pga endringer i ledelse på et forum? Anonymkode: 4f43c...3d6 Pga hele siden ble ødelagt og vi ble påtvunget masse piss ingen ville ha. 10,000 brukere forlot i protest innen kort tid. Nuff said! 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #40 Skrevet 8. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (5 minutter siden): Pga hele siden ble ødelagt og vi ble påtvunget masse piss ingen ville ha. 10,000 brukere forlot i protest innen kort tid. Nuff said! Bare et forum.. Anonymkode: 4f43c...3d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå