AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #81 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Like greit at den er stengt da. Hørtes ikke ut som en trivelig plass, bedre på kg Anonymkode: 4f43c...3d6 Kan man få seg noe her på KG da? Anonymkode: ad38e...f57
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #82 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan man få seg noe her på KG da? Anonymkode: ad38e...f57 Er du ute etter noe så er sukker eller nakenprat bedre Anonymkode: 4f43c...3d6
Heydayotheinterweb Skrevet 11. februar 2022 #83 Skrevet 11. februar 2022 2 hours ago, Shmohawk said: Var aldri noe særlig innom DD men brukte mye tid på en lignende dansk side (black market eller noe?), og Nettby for den saks skyld. Det var en artig Internettepoke som jeg titt og ofte savner, men det er vel neppe realistisk at den slags nettsider kommer tilbake. Det får forbli gode minner. Fordi nettet blir sentralisert og monopolisert av big tech. Noe som har vært advart mot i en mannsalder, men du vet folk... de er idioter og skjønner ingenting før det er for sent. Jeg husker Black market. Det er blitt helt sinnsykt der (eller var ihvertfall for noen år siden om den den totalitære møkkasida ennå finnes). Må oppgi dansk telefon og PERSONNUMMER for å registerere deg der. Ikke engang facebook er så nazi på å overvåke brukerne sine. 1
Heydayotheinterweb Skrevet 11. februar 2022 #84 Skrevet 11. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Som jeg savner Darkdate ❤️ Møtte mange fine mennesker der, både vennskap og tidligere kjærester. Har kontakt med noen den dag i dag 😊 Tror jeg kalte meg noe i duren Adutatariel-et-eller-annet. Tok en sånn «hva er ditt alvenavn» greie 😂 Anonymkode: d873b...1c7 Kommer du på 20 årsjubileumet i høst om det blir noe av da?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #85 Skrevet 11. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (3 minutter siden): Kommer du på 20 årsjubileumet i høst om det blir noe av da? Tror det er best å spørre folk på diskusjon.no Anonymkode: 4f43c...3d6
Gjest Skrevet 11. februar 2022 #86 Skrevet 11. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Phavi, mod
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #87 Skrevet 11. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (På 10.2.2022 den 10.40): "Du kan ikke forstå en teori før du har satt deg inn i den." - Albert Einstein Han sa også at de som gjorde det er idioter, men det er mindre kjent. Tviler på han sa 🙄 Anonymkode: 4f43c...3d6
lintilla Skrevet 19. februar 2022 #88 Skrevet 19. februar 2022 On 2/11/2022 at 2:31 AM, AnonymBruker said: Tror det er best å spørre folk på diskusjon.no Anonymkode: 4f43c...3d6 Gøy å se at noen diskuterer eventuelt event til høsten. Var tilsynelatende ganske liten interresse (og koronausikkerhet) har gjort at vi ikke har diskutert det videre, men kanskje vi skal kikke på det igjen. Mvh "Pantheon". (PS! Tskjortene er fremdeles fjonge og nå ligger de på darkdate.no)
Heydayotheinterweb Skrevet 1. april 2022 #89 Skrevet 1. april 2022 Det blir vistnok et treff 24 September https://www.sixbynine.no/darkdate/
Okapi Skrevet 1. april 2022 #90 Skrevet 1. april 2022 Blir spennende å se om folk har holdt på stilen da, eller blitt heilt A4. Kanskje folk har korsetter, nettingtopper og skinnfrakker innerst i skapet?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #91 Skrevet 1. april 2022 Heydayotheinterweb skrev (4 timer siden): Det blir vistnok et treff 24 September https://www.sixbynine.no/darkdate/ Det har allerede blitt postet her, tviler folk på et forum vil treffes på ekte Anonymkode: 4f43c...3d6
Heydayotheinterweb Skrevet 1. april 2022 #92 Skrevet 1. april 2022 5 hours ago, Okapi said: Blir spennende å se om folk har holdt på stilen da, eller blitt heilt A4. Kanskje folk har korsetter, nettingtopper og skinnfrakker innerst i skapet? Personlig har jeg aldri forandret meg noe særlig. Jeg var aldri goth da, men ikke akkurat typen som er normie heller
Heydayotheinterweb Skrevet 1. april 2022 #93 Skrevet 1. april 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Det har allerede blitt postet her, tviler folk på et forum vil treffes på ekte Anonymkode: 4f43c...3d6 Nå er det nå sånn at subkult forumer ofte har treff og jeg lurer på om ikke DD hadde ett i Trondheim eller noe for ca 15 år siden.
Okapi Skrevet 1. april 2022 #94 Skrevet 1. april 2022 1 hour ago, Heydayotheinterweb said: Personlig har jeg aldri forandret meg noe særlig. Jeg var aldri goth da, men ikke akkurat typen som er normie heller Med tanke på at det er 14 år siden sist, er det jo en sjanse for at folk har blitt noe videre, gråere og streitere. 😛
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #95 Skrevet 1. april 2022 Okapi skrev (3 minutter siden): Med tanke på at det er 14 år siden sist, er det jo en sjanse for at folk har blitt noe videre, gråere og streitere. 😛 Og mange har nok gått videre i livet og startet familie osv, tror ikke et gammelt forum er det viktigste da 😅 Anonymkode: 4f43c...3d6
Okapi Skrevet 1. april 2022 #96 Skrevet 1. april 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Og mange har nok gått videre i livet og startet familie osv, tror ikke et gammelt forum er det viktigste da 😅 Anonymkode: 4f43c...3d6 Svikere az! Var nok bare posers, og ikke ekte gotere.
Heydayotheinterweb Skrevet 1. april 2022 #97 Skrevet 1. april 2022 21 minutter siden, Okapi said: Svikere az! Var nok bare posers, og ikke ekte gotere. Goth/emo drittunger har bestandig vært teit. Whining cry babies. Og hvis jeg husker riktig var DD for de som IKKE var særlig tilfreds med 9-4 stresserne som levde sine A4 liv. Om det var et krav å være goth for å være med hadde jeg heller meldt meg på noe annet.
Heydayotheinterweb Skrevet 1. april 2022 #98 Skrevet 1. april 2022 46 minutter siden, Okapi said: Med tanke på at det er 14 år siden sist, er det jo en sjanse for at folk har blitt noe videre, gråere og streitere. 😛 Ja, jeg ser det selv. Noen folk som var rockere en gang i tiden har nå desverre blitt en sørgelig vise.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #99 Skrevet 1. april 2022 Heydayotheinterweb skrev (4 minutter siden): Goth/emo drittunger har bestandig vært teit. Whining cry babies. Og hvis jeg husker riktig var DD for de som IKKE var særlig tilfreds med 9-4 stresserne som levde sine A4 liv. Om det var et krav å være goth for å være med hadde jeg heller meldt meg på noe annet. Heydayotheinterweb skrev (3 minutter siden): Ja, jeg ser det selv. Noen folk som var rockere en gang i tiden har nå desverre blitt en sørgelig vise. Herregud 🙊 Anonymkode: 4f43c...3d6 1
Okapi Skrevet 1. april 2022 #100 Skrevet 1. april 2022 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: Herregud 🙊 Anonymkode: 4f43c...3d6 Du er kanskje inne på noe. Pass deg så du ikke ender opp som Gary King, Heyday. Endret 2. april 2022 av Okapi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå