Gå til innhold

Feber uten grunn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde lett feber i går kveld, og har det samme nå i kveld (38). Jeg har ikke noe andre symptomer utenom slapphet, svimmelhet og hodepine. Hva kan være årsaken?

Anonymkode: 4259a...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også svært dårlig matlyst, og har ikke fått i meg så mye mat..

Skrevet

Årsken: At du er syk? :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Eeh, du er jo syk når du føler deg dårlig! Man må ikke ha en bakenforliggende årsak for å ha feber!

Anonymkode: f3354...ba6

Skrevet
1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Årsken: At du er syk? :vetikke:

Ja, men hvilken sykdom da? Har jo ikke tegn på vanlig forkjølelse eller influensa akkurat🤷🏻‍♀️

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvilken sykdom da? Har jo ikke tegn på vanlig forkjølelse eller influensa akkurat🤷🏻‍♀️

Jeg er ikke synsk, så nytter ikke å spørre meg :) Det kan være så mange ulike virus/bakterieinfeksjoner som kan gjøre en syk. Man får ofte da symptomer som du lister opp, feber er tegn på at kroppen kjemper mot en infeksjon. 

Er det så viktig å vite hva, du er syk... :vetikke:

Om du virkelig er interessert, kan de sikkert ta prøver hos fastlegen. 

Endret av Ariana807
Skrevet
3 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg er ikke synsk, så nytter ikke å spørre meg :) Det kan være så mange ulike virus/bakterieinfeksjoner som kan gjøre en syk. Man får ofte da symptomer som du lister opp, feber er tegn på at kroppen kjemper mot en infeksjon. 

Er det så viktig å vite hva, du er syk... :vetikke:

Om du virkelig er interessert, kan de sikkert ta prøver hos fastlegen. 

Neida, er bare litt nysgjerrig, for har ikke opplevd dette før.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, du er jo syk når du føler deg dårlig! Man må ikke ha en bakenforliggende årsak for å ha feber!

Anonymkode: f3354...ba6

Eeh jo! Det er jo ALLTID en bakenforliggende årsak når man har feber! Feber er ikke en egen sykdom, men et sykdomstegn! Symptom! 

Anonymkode: 0381d...e6f

• Liker 2
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Mulig du er sliten eller overbelastet, eller at du har tatt deg ut med hard fysisk trening. Det kan også gi utslag i feber

Ellers er det mulig du brygger på noe. Ville tatt en Paracet og fått en god nattssøvn slik at du blir bedre til imorgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...