Gå til innhold

Tinder/Happn


Diana

Anbefalte innlegg

Driver med litt tidsfordriv om dagen. Er egentlig ikke ute etter noe spess, men syns det er kjekt å bli kjent med nye folk. Har derfor lastet ned tinder og happn. Informerer man om barn i profilen eller etterhvert som samtalen utvikler seg?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bare er ute etter et ligg er det ikke så farlig. Vil du ha noe mer enn det synes jeg du burde opplyse i profilen.

Anonymkode: daef8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du bare er ute etter et ligg er det ikke så farlig. Vil du ha noe mer enn det synes jeg du burde opplyse i profilen.

Anonymkode: daef8...2b7

Really? Så kun ligging er default? 

 

For øvrig helt uenig. Synes det er de som bare vil ligge kan bør seg bryet med å presisere det. 

Anonymkode: bba13...236

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Really? Så kun ligging er default? 

 

For øvrig helt uenig. Synes det er de som bare vil ligge kan bør seg bryet med å presisere det. 

Anonymkode: bba13...236

Ehhhh ja...hva trodde du? Tinder/Happn har alltid vært, og vill alltid være sex-apper. Finnes jo unntak der folk finner kjærligheten, men det er One night stand som er default ja.

Anonymkode: 5dfb4...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehhhh ja...hva trodde du? Tinder/Happn har alltid vært, og vill alltid være sex-apper. Finnes jo unntak der folk finner kjærligheten, men det er One night stand som er default ja.

Anonymkode: 5dfb4...fb8

Unntaket begynner å nærme seg regelen har jeg lest...

TS: Man skriver ofte at man er ute etter noe som kan bli noe seriøst. Du merker som regel fort om det kun er annet de er ute etter- enten ved å prate med de, eller så kommer det tydelig fram i bio (og bilde!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS lurte på om hun skulle opplyse om at hun hadde barn, ikke hva hun var ute etter. Så jeg er enig med første taler, skal du bare ha sex er det ikke så nøye. Er du ute etter noe mer seriøst så ville jeg skrevet på profilen at jeg hadde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder. Happen burde kalles for Hplst

Anonymkode: c9220...a74

Merkelig nok er det happn som alltid har slått bra ut hos meg, mens tinder derimot..😳

Anonymkode: 490ac...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du bare er ute etter et ligg er det ikke så farlig. Vil du ha noe mer enn det synes jeg du burde opplyse i profilen.

Anonymkode: daef8...2b7

Dessverre finnes det dem som driter i hva du opplyser i profilen også🙄

Anonymkode: c4d62...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happn, Tinder, Sukker, Badoo .......

Veldig mange bruker disse appene for å finne noen å flørte med, ha sex med, treffe litt. Men noen ønsker å finne kjærligheten også. Det er dette man må finne ut av i starten når man blir kjent.

 

Anonymkode: 09ef4...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Really? Så kun ligging er default? 

 

For øvrig helt uenig. Synes det er de som bare vil ligge kan bør seg bryet med å presisere det. 

Anonymkode: bba13...236

Poenget er at det er veldig mange som ikke er interessert i et forhold med noen som har barn fra før. Hvis hun bare er ute etter et ligg, er ikke det så farlig - om hun har barn  eller ikke, spiller jo ingen rolle da. Men om hun er ute etter et forhold, er det jo dumt å kaste bort mye av tiden sin på menn som ikke vil være interessert i et forhold med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Tinder. Happen burde kalles for Hplst

Anonymkode: c9220...a74

Happn er faktisk der hvor jeg får flest matcher og folk faktisk er hyggelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde litt begge deler da jeg var singel.

 

Da jeg møtte drømmemannen min så hadde jeg IKKE skrevet at jeg har barn i profilen min. Jeg nevnte det etter hvert og han ble veldig skeptisk da han hverken ville bli stefar eller ha egne barn selv. Jeg tenkte jaja dra dit peppern gror og sa at jeg skjønner skepsisen men at sånn er det.

 

Vi hadde god kjemi så vi møttes for en kaffe likevel.

 

Nå har vi enebolig, 2 biler, hund, barn på veg og er verdens beste og mest engasjerte «stefar». Han gleder seg til å bli pappa og er helt opphengt i magen, stryker og snakker med den hver dag og kjøper «pappas lille prinsesse» klær til henne 😅

 

Poenget er; mange blir unødvendig skremt av at man har barn fra før. Flere tror at alenemødre er ute etter en ny far til barnet. Jeg har bedre erfaring med å få forklare saken litt bedre etter jeg har funnet ut om det er noe kjemi i det heletatt. Om det er uaktuelt så er det helt ok, men mange «godtar» det på en annen måte enn hva de gjør når de bare sveiper 😊

Anonymkode: 8a4bc...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...