Gå til innhold

Jente gjenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ofte ei interessante jente men hun er ofte i en gjeng. Skal man gjemme seg eller skal man prøve seg. Menn blir skremt. Ikke skremt, skremt. Men de vet ikke hvem av dem som VIRKELIG er interessert. På byen der folk titter rundt så kan det forveksles som om det er tilfeldig øyekontakt eller om det er noe mer. Er det noe mer så må man gå i gjennom  en hel hær med venninner som passer på hun som jeg er interessert i. Og da blir jo svaret ganske enkelt. Jeg prøver ikke

Anonymkode: 279d5...3ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ofte ei interessante jente men hun er ofte i en gjeng. Skal man gjemme seg eller skal man prøve seg. Menn blir skremt. Ikke skremt, skremt. Men de vet ikke hvem av dem som VIRKELIG er interessert. På byen der folk titter rundt så kan det forveksles som om det er tilfeldig øyekontakt eller om det er noe mer. Er det noe mer så må man gå i gjennom  en hel hær med venninner som passer på hun som jeg er interessert i. Og da blir jo svaret ganske enkelt. Jeg prøver ikke

Anonymkode: 279d5...3ed

Jeg har selv sluttet å prøve etter at jeg gang på gang får nei fordi hun ene "vokteren" passer på. Selv om hun såkalte vokteren ser at venninna koser seg og ler og trives godt. Da kommer vokteren inn. Som en reklame film på viasat 4. Rett før du får vite hvem er morderen er. Akkurat når man skal veksle kontakt info. Da er hun der 

Anonymkode: 279d5...3ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal noen virkelig fange interessen min når jeg er sammen med venner så er det når jeg går alene til baren at det vinduet er åpent. Da slår jeg gjerne av en prat. Er jeg ute så er det for å være med venner. Altså er jeg ikke der for sjekking, så det er alene en må sette inn et støt. Kjører samme taktikk tilbake om jeg har interesse av noen. Unntakene er på dansegolvet.

Endret av annebanane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2018 den 4.33, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv sluttet å prøve etter at jeg gang på gang får nei fordi hun ene "vokteren" passer på. Selv om hun såkalte vokteren ser at venninna koser seg og ler og trives godt. Da kommer vokteren inn. Som en reklame film på viasat 4. Rett før du får vite hvem er morderen er. Akkurat når man skal veksle kontakt info. Da er hun der 

Anonymkode: 279d5...3ed

Vokteren? Morder? 

Det er ganske tragisk at dere har så liten selvinnsikt. Kvinner risikerer å bli møtt med aggresjon fra menn om vi avviser dere strengt, venninder kjenner hverandre så godt at vi vet om den andre er interessert i mannen som prøver eller ikke og vi har et hemmelig kodespråk av 007-signaler vi sender til hverandre som betyr "hjelp meg å cockblock han fyren for jeg er ikke interessert men han tar ikke hintet". Så neste gang ikke skyld på den kjipe venninda som er i veien men innse at du ikke er så velkommen som du tror, selvom de smiler og nikker. 

Anonymkode: de8d0...d06

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vokteren? Morder? 

Det er ganske tragisk at dere har så liten selvinnsikt. Kvinner risikerer å bli møtt med aggresjon fra menn om vi avviser dere strengt, venninder kjenner hverandre så godt at vi vet om den andre er interessert i mannen som prøver eller ikke og vi har et hemmelig kodespråk av 007-signaler vi sender til hverandre som betyr "hjelp meg å cockblock han fyren for jeg er ikke interessert men han tar ikke hintet". Så neste gang ikke skyld på den kjipe venninda som er i veien men innse at du ikke er så velkommen som du tror, selvom de smiler og nikker. 

Anonymkode: de8d0...d06

Skriver under på denne her.

Anonymkode: 75fee...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Vokteren? Morder? 

Det er ganske tragisk at dere har så liten selvinnsikt. Kvinner risikerer å bli møtt med aggresjon fra menn om vi avviser dere strengt,

Anonymkode: de8d0...d06

Vi snakker om en vanlige utested i Norge, ikke Kabul eller Raqqa midt i krig. Ikke vare så dramatisk. Man drar ute till offentlige steder med åpenhet ikke mistanker og frykt for andre.

Anonymkode: e5812...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"voktere" passer oftest på fordi de vet at venninna ikke er interessert men man vil helst ikke være frekk selv, så da er det bedre at venninnen gjør det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker om en vanlige utested i Norge, ikke Kabul eller Raqqa midt i krig. Ikke vare så dramatisk. Man drar ute till offentlige steder med åpenhet ikke mistanker og frykt for andre.

Anonymkode: e5812...178

På vanlige utesteder i Norge florerer det av menn med grusomt kvinnesyn og det er vel ca 7 av 10 menn som blir sure om man avviser de, det er ikke unormalt å bli truet eller spyttet på eller møtt med fiendtlighet når man sier Sorry jeg er ikke interessert. Faktisk må kvinner beskytte oss selv og hverandre både fysisk og mentalt for å ikke havne i truende situasjoner med menn som blir fornærma for at man ikke er interessert i dem på den måten og de slosskampene jeg har vært i i mitt liv har faktisk vært med menn som klikker fordi jeg avviser dem på byen. Du som mann har bare å respektere og akseptere at vi kvinner hjelper hverandre å forhindre sånne situasjoner. Det er ikke dramatisk, det er realiteten som kvinne.

Anonymkode: de8d0...d06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og jeg som trodde overskriften var om noe helt annet... 

En gjenge er en skruegang (sporet/rillen på en skrue, mutter, rør og lignende) eller låsgjenge (nøklegangen i en lås).

Gjenger kan oppfattes som en lang kile som er viklet rundt en sylindrisk stang (skrue). Gjengene kan vikles begge veier og ha ulik form og stigning. Skruenes mål og utforming og størrelse er forskjellig etter måleenheten som brukes.

 

Men så er det altså om JENTEGJENGER.)

Anonymkode: 80bf5...1b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i flokk kan være grusomme. Tar aldri kontakt med en Norsk kvinne selv, svarer kun høflig om de snakker til meg.

Problemet med Norske kvinner er flokkmentaliteten, MÅ høre til en flokk! MÅ ha bekreftelse, ser på alle andre kvinner som fiender, utrolig usikkre på seg selv. Slik er gjennomsnittet dessverre

Anonymkode: 8e2b6...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jenter i flokk kan være grusomme. Tar aldri kontakt med en Norsk kvinne selv, svarer kun høflig om de snakker til meg.

Problemet med Norske kvinner er flokkmentaliteten, MÅ høre til en flokk! MÅ ha bekreftelse, ser på alle andre kvinner som fiender, utrolig usikkre på seg selv. Slik er gjennomsnittet dessverre

Anonymkode: 8e2b6...d77

Er ikke det du skriver her selvmotsigende?

"Norske" skal forresten skrives med stor N kun når det er i begynnelsen av en setning.

Anonymkode: b18eb...bf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

På vanlige utesteder i Norge florerer det av menn med grusomt kvinnesyn og det er vel ca 7 av 10 menn som blir sure om man avviser de, det er ikke unormalt å bli truet eller spyttet på eller møtt med fiendtlighet........Det er ikke dramatisk, det er realiteten som kvinne.

Anonymkode: de8d0...d06

I hødet ditt har du skapt dette til og med meg egne «data» plukket fra ingensteds. 

Du skriver ikke om realitet og har usunt menneskefiendtlige holdninger.  Der lever problemet: i hodet ditt. 

Anonymkode: e5812...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hødet ditt har du skapt dette til og med meg egne «data» plukket fra ingensteds. 

Du skriver ikke om realitet og har usunt menneskefiendtlige holdninger.  Der lever problemet: i hodet ditt. 

Anonymkode: e5812...178

Den med dummest hode her er den som ikke har noen innsikt i det å være kvinne og tror han vet det bedre enn oss kvinner selv .  Gå å ta deg en bolle og sett deg på skolebenken igjen siden du er så blind at du ikke får med deg en dritt av realiteten i samfunnet. 

Anonymkode: de8d0...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du velger den type opførsel er det bekreftelse at du skaper alt dette selv. 

7/10 menn? Kilde vær då snil? Har ikke det? Ikke overraskende da at du må slenge fornærmelser. 

Trist om dette ekstenistiske holdning skal man sprer til folk som stiller ikke spørsmål og bare svelger alt. 

Anonymkode: e5812...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...