AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Er ulykkelig forelsket igjen! Møtte en som jeg falt pladask for men vi har forskjellige ønsker for framtiden med ønske om barn og div så han vil ikke gå mere inn i det. Nå tar han avstand og jeg føler en uro og er ulykkelig. Det gjør så vondt og føler aldri jeg kommer over det. Noen tips for å komme videre? Anonymkode: c1e5b...594
anniewal Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Du må lære deg å bli glad i deg selv! Da er det så mye lettere å håndtere avvisning. Men det er lettere sagt enn gjort. Klem til deg
frubaluba Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 27 minutter siden, anniewal said: Du må lære deg å bli glad i deg selv! Da er det så mye lettere å håndtere avvisning. Men det er lettere sagt enn gjort. Klem til deg Hvordan kan det å være glad i seg selv gjøre ulykkelig kjærlighet bedre å håndtere?
anniewal Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Fordi da er egen selvfølelse og lykke mindre prisgitt hva andre mener om en. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå