Gå til innhold

Utstyrt verksted til leie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et utstyrt verksted hvor jeg kan bygge eller fikse møbler etc. i Bergensområdet. Regner med man evt. må ha kurs eller lignende verktøy- og maskinbruk - men er det noen som vet om et slikt sted finnes? 

🤔

Anonymkode: 4c0ae...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle jeg leie ut mitt verksted til noen som ikke engang vet hvordan han skal behandle redskap og maskiner, ville jeg forlange depositum som dekker innkjøp av alt til nypris!
For å si det på en annen måte: redskap og maskiner må du holde sjøl, men et lokale kan du nok få leie.

Anonymkode: f59cf...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på om noen drev med denne typen utleie, firma eller lignende. Sier jo at jeg regner med en skal være kyndig i maskinbruk, og det er jeg. Depositum eller eventuelle skadeerstatninger tar jeg som en selvfølge. Har forsåvidt egne verktøy, men kunne tenkt meg å supplere med mindre bærbart utstyr. Får vel nøye meg med å leie lokale og bruke det jeg har. 

Anonymkode: 4c0ae...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får starte en klubb som denne. Søk på HTM klubben. Fantastisk smelte digel. 

Helt utrolig digg. Alle byer skulle hatt en slik klubb. Det er bare å kontakte komunen og presentere et opplegg og sette igang. 

Anonymkode: 9c207...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...