AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Hei. Noen her som har ergobaby ammepute og evt kan anbefale/ikke anbefale den? Trenger en ny fast ammepute, men har ikke råd til å kjøpe cozifix for øyeblikket,men synes den var ergobaby så ålreit ut. Anonymkode: 18e7a...07d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Jeg likte den ikke dessverre. Den er så fast i formen at du ikke kan tilpasse den til noe som helst. Jeg prøvde forøvrig billigpute, ergobaby, bbhugme og en hjemmesnekret en, uten å være fornøyd. Da kjøpte jeg cozyfix, som jeg elsker! Men vi slet med ammingen, og jeg var helt avhengig av en god pute for å få to frie hender til å legge til babyen og holde hamburgergrep under ammingen. Mange trenger ikke ammepute i det hele tatt, så jeg ville ikke investert før behovet melder seg. Har du ingen du kan låne av til å begynne med? Anonymkode: 05b75...1b0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Har absolutt behov, jeg er i ferd med å få senebetennelse i hånda fordi den må støtte brystet, og ryggen verker noe kolossalt.. Vurderer å bare kjøpe meg en slik cozifix, alle skryter av den, og tenker at hvis kroppen min skal holde ut med ammingen så trenger den noen hjelpemidler 😩 puta jeg har nå er helt elendig nemlig! -ts Anonymkode: 18e7a...07d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Forsøkte forresten en cozifix på ammepoliklinikken så vet den er god 😊 Anonymkode: 18e7a...07d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Da ville jeg kjøpt den. Reddet ammingen for vår del! Har du sjekket finn eller andre bruktsider? Du får gjerne solgt den for en grei pris også, så du taper ikke alle pengene du bruker på den. Anonymkode: 05b75...1b0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 Ja, tenker å bare kjøpe en, så blir ikke kroppen så mørbanka takk for svar alle! Anonymkode: 18e7a...07d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #7 Skrevet 27. desember 2018 Du burde mye helle vurdert BB Hug me, gravidpute. Den er fantastisk å amme med + helt nydelig i graviditeten. Den har norske fysioterapeuter utviklet. Anonymkode: 4a814...48f
Gjest Albbas Skrevet 27. desember 2018 #8 Skrevet 27. desember 2018 48 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde mye helle vurdert BB Hug me, gravidpute. Den er fantastisk å amme med + helt nydelig i graviditeten. Den har norske fysioterapeuter utviklet. Anonymkode: 4a814...48f Neeei, den er ikke i nærheten av like god som Cozyfix. BBhugme er en fantastisk gravidpute, men ganske middelmådig ammepute. Jeg hadde også stor glede av Cozyfix da jeg slet med senebetennelser. BBhugme ble ikke brukt til annet enn tilbakelent amming (og akkurat det er den god til!).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå