AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 I natt hadde jeg sex med bestekompisen min, som også er en av mine aller beste venner gjennom fem år. Vi er 21 begge to. Har kunnet snakke om alt, og har følt han har vært som en bror for meg. Han har også et slags familiært forhold til mine foreldre. Samtidig har vi i perioder flørtet og kysset på fylla, men bare som venner og for «morroskyld». Har aldri vært følelser involvert. Vi vet veldig mye om hverandre, også seksuelt. Har diskutert preferanser, opplevelser osv i den felles vennegjengen vår på vors nå og da. Vi har mange felles venner. I natt endte det altså med at vi hadde sex. Både oralsex og samleie. Hadde drukket litt begge to, men ikke mye. Jeg hadde gått opp for å legge meg på gjesterommet til venninnen vår hvor vi var. Etter ca 15 minutter kommer han opp for å hente en lader. Ender med at han legger seg ved siden av meg for å sove (har sovet i samme seng før). Tror også intensjonen hans var å bare sove. Plutselig fører det ene til det andre og han stryker meg oppover låret. Den til tider seksuelle spenningen mellom oss føltes veldig sterk. Jeg merker hvor han vil, og spør «er dette så lurt da?». Ender med at spørsmålet blir hengende litt i luften og vi begynner å kysse. Der og da føltes det rart, klønete, kleint og godt på samme tid. Det var rart å være så nær hverandre. Etter sexen lå vi lenge og pratet om alt mulig rart. Han dro før meg i morges. I dag har vi ikke pratet. Jeg føler meg helt jævlig. Har hatt vondt i magen i hele dag, klarer ikke tenke på noe annet. Har en ekkel følelse av at jeg har hatt sex med broren min. Det føles HELT feil og vi var ikke seksuelt kompatible i det hele tatt. Samtidig føltes det riktig, godt og fint. Jeg er redd dette skal ødelegge vennskapet vårt og lage rar setmning i gjengen. Blir nesten uvel og får en incestiøs følelse, og oppå der igjen føles det spennende og riktig. Er forvirra og skammer meg over det som har skjedd. Vet ikke hva jeg vil med dette, men håper noen kan hjelpe meg å sortere tankene litt Anonymkode: 86f68...11f 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Gratulerer nå er dere kjærester. Hvis ikke er vennskapet over. Lykke til. Anonymkode: 94be7...442 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Dere får ta en samtale . Prat med kompisen din. Føler han det samme,eller har han vært hemmelig forelska og synes sexen var bra? Hva kan dere begge gjøre for å havne der dere var før? Kommunikasjon er nøkkelen. Jeg mista min beste venn etter sex. Ikke nødvendigvis pga selve sexen i seg selv,men at vi ikke prata i etterkant,såble det bare mer kleint jo lengre tid det gikk.. Anonymkode: 5c52b...c59 4
Gent82 Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Om du klarer å stå fram som homofil for familien din så er det jo bare å bli sammen 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere får ta en samtale . Prat med kompisen din. Føler han det samme,eller har han vært hemmelig forelska og synes sexen var bra? Hva kan dere begge gjøre for å havne der dere var før? Kommunikasjon er nøkkelen. Jeg mista min beste venn etter sex. Ikke nødvendigvis pga selve sexen i seg selv,men at vi ikke prata i etterkant,såble det bare mer kleint jo lengre tid det gikk.. Anonymkode: 5c52b...c59 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer nå er dere kjærester. Hvis ikke er vennskapet over. Lykke til. Anonymkode: 94be7...442 Takk for svar. Er nok lurt å prate med han, men samtidig vil jeg ikke lage en for stor greie ut av det. Vil helst bare at det skal forbigå i stillhet og at vi kan fortsette der vi slapp TS Anonymkode: 86f68...11f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 4 minutter siden, Gent82 skrev: Om du klarer å stå fram som homofil for familien din så er det jo bare å bli sammen Hva mener du? Jeg er jente. TS Anonymkode: 86f68...11f
Gent82 Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Jeg er jente. TS Anonymkode: 86f68...11f Hørtes ut som et homo-eventyr for meg, men. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 Jeg trodde først tråden var et spm om du skulle ha sex med kompisen din, så skulle jeg si neeei ikke gjør det! Men skaden er allerede gjort ser jeg. Gjorde det selv, var som å ha sex med broren sin. Og vennskapet ble aldri det samme. Er det noen trøst så fins det flere venner Anonymkode: 94d5f...f8f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 Kan aldri tenke meg at dette blir forbigått i stillhet. Dere må snakke sammen, men det blir likevel aldri det samme som før. Anonymkode: 1475e...bf1 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Kan dere ikke bare bli enig om at skjedd er skjedd og så gå tilbake til normalen? Ser ikke problemet. Anonymkode: 800d5...e36 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 I motsetning til de fleste andre som har svart i tråden, er jeg ikke utelukkende negativ. Jeg tror dette kan løse seg fint! Selv hadde jeg sex med min bestekompis for et par år siden, og vi er fortsatt bestevenner. Det ødela absolutt ikke forholdet vår på noen som helst måte. Vi snakket om det etterpå, og bestemte oss sammen for at vi skulle glemme det, at det ikke betydde noe og at vi ikke skulle nevne det til noen. Det skal sies at jeg for min del var litt nedfor på den tiden, ettersom jeg hadde hjertesorg etter et stygt brudd. Han holdt på sin side egentlig på med en annen, men det var komplikasjoner i deres relasjon. Uansett, poenget er at dette ikke betyr at dere enten ikke kan være venner lengre eller at dere må bli sammen! Dere kan fint bevare vennskapet, men snakk om det! Anonymkode: 1cfc7...cce 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #12 Skrevet 27. desember 2018 Har vel kommet frem til at jeg må få snakket ut om dette med han. Har egentlig troa på at det kan løse seg, men akkurat nå føles alt bare helt feil TS Anonymkode: 86f68...11f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 Hvis du har blandede følelser og ikke vet om det var riktig eller feil så prøv igjen og finn ut av det. Anonymkode: 82511...10f
Hartroa Skrevet 27. desember 2018 #14 Skrevet 27. desember 2018 Tror det er lurt at du sorterer dine egen følelser før du tar praten med han. For meg så virker det som at du egenlig likte det, men at du blir usikker fordi han er kompisen din. Kan de negative følelsene komme av frykt for fremtiden og at vennskapet skal ryke fordi dere hadde sex. Jeg tenker at du kan være ærlig med kompisen din og ikke minst deg selv. Hvis du likte det, så erkjenn det ovenfor deg selv og gjerne også ovenfor han. Jeg tror deres vennskap kommer best ut av at dere begge er ærlige. Jeg tenker at det er ikke farlig å si at man likte det, men det er kanskje ikke så lurt å gjøre det igjen, nettopp fordi dere er så gode venner. Det er også lurt å finne ut av hvorfor han tok initiativ til handlingen. Kanskje han har fått følelser. I alle fall, vennskap styrkes som regel hvis man er ærlige med hverandre. (Kan selvsagt bli vanskelig hvis den ene har følelser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå