Gå til innhold

DERE MÅ PASSE PÅ! 😞


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 (La denne under feil emne) Passer best her. Ikke under seksualitet.

Hei! Jeg sitter nå å bare griner. Jeg møtte på en kar fra Tinder. Vi har datet i 2-3 måneder. Den første gangen vi møttes sa han til meg, han ønsket seg et seriøst forhold. Så godtroende jeg var, trodde jeg virkelig på ham. Så vi startet å date. Han var medisinstudent, smart og kjekk - man skulle nesten tro alt var for godt til å være sant 

Han sa til meg at han studerte i 5 året - så spurte jeg om han kjenner noen fra det kullet . Senere endrer han det til at han går 6 året. Hver gang jeg nevner om utdanning og karriere - prøver ham å bytte tema. Jeg spurte når har du eksamen, så forklarer ham at de har ikke eksamen før i februar. Noe jeg syntes var rart. Alt virket rart 

En dag så sier han at han skal låne leiligheten til en kompis. Hvor han skulle lage litt mat til meg. Så plutselig tar han meg med på et hotell. Han sier det er ikke hotell, men spa sted. Jeg trodde på ham

Jeg følte hele tiden at han løy om alt mulig rart. Så jeg konfronterte ham med det. Hvor jeg skrev kanskje vi ikke passer sammen.

- det han svarer var at: Endelig. Lykke til deg som jobber i butikk. At han skulle forlate meg før eller siden. Yaay. Bye felicia!  - Jeg føler meg virkelig brukt og har en forferdelig skyldfølelse. At jeg har hatt sex med en slags fyr. Så virkelig løy om hans identitet bare for å lure meg. Så jenter dere må virkelig passe på

Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 98c86...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 98c86...67a

Komme deg videre.

Anonymkode: 78f74...390

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blinket ofte i neon tidlig her! Gå videre og ta de røde lysa på alvor neste gang 

Anonymkode: 8bbf1...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo din egen skyld da... på 2-3 mnd så har han løyet til deg og du har mistenkt det. Allikevel har du valgt å fortsette. Så blir du sur fordi du finner utav sannheten du alltid har vist om? Din egen skyld at du ligger med folk så tidlig også.

Anonymkode: 21e16...55f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir stadig overrasket over at folk tror de skal finne noen over tinder o.l...

 

Anonymkode: 27bea...5f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaffe deg en bedre hobby enn å trolle på KG.

Anonymkode: 9dca8...f24

Jeg troller ikke. Det har virkelig skjedd med meg! 

Anonymkode: 98c86...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Tinder er greia for folk som vil ha et seriøst forhold, men hva vet vel jeg, er ikke på Tinder.

Du glemmer fyren og går videre med livet ditt. Nytt år, nye muligheter. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har hatt sex med en slags fyr. Så virkelig løy om hans identitet bare for å lure meg. Så jenter dere må virkelig passe på

Dette er bare tull, om du har rett har du bare deg selv å takke som deler ut sex til hvem som helst, som du faktisk ikke kjenner. ONS kalles det, om du ikke liker dette, kutt det ut! Ta ansvar for dine egne handlinger i stedet for å be andre om å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er jo ikke noe du kan bruke opp. Ikke er det valuta heller.

Anonymkode: ab3e6...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette er bare tull, om du har rett har du bare deg selv å takke som deler ut sex til hvem som helst, som du faktisk ikke kjenner. ONS kalles det, om du ikke liker dette, kutt det ut! Ta ansvar for dine egne handlinger i stedet for å be andre om å gjøre det.

Hvorfor i alle dager skal jeg takke meg selv for dette. Denne personen utgir seg for å være noe han ikke er. Jeg fant ut feilene hans underveis. Så dette er ikke ONS opplegg. 

Anonymkode: 98c86...67a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal jeg takke meg selv for dette. Denne personen utgir seg for å være noe han ikke er.

Fordi dette er noe alle vet om, alle kjenner til om man følger med i samfunnet, det gjelder ikke bare nettdating, det gjelder alle forhold man begir seg inn på, ovenfor personer man ikke kjenner. Og det gjelder lenge etter man blir kjent, det kan ta måneder å bli skikkelig kjent, ja flere år! I den perioden må man være våken, alle har bare ikke rent mel i posen,og de gjør alt for å skjule dette. Det er ikke noe nytt fenomen for å si det slik. Det har alltid vært slik, lenge før sosiale media overtok store deler av sjekkemarkedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Fordi dette er noe alle vet om, alle kjenner til om man følger med i samfunnet, det gjelder ikke bare nettdating, det gjelder alle forhold man begir seg inn på, ovenfor personer man ikke kjenner. Og det gjelder lenge etter man blir kjent, det kan ta måneder å bli skikkelig kjent, ja flere år! I den perioden må man være våken, alle har bare ikke rent mel i posen,og de gjør alt for å skjule dette. Det er ikke noe nytt fenomen for å si det slik. Det har alltid vært slik, lenge før sosiale media overtok store deler av sjekkemarkedet.

Nemlig, dette var noe f.eks seriemordere skodde seg godt på, i hine hårde dager...

Endret av 282_NaughtySpark
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev:

Nemlig, dette var noe f.eks seriemordene skodde seg godt på, i hine hårde dager...

Ingen med uærlige hensikter viser hvem de er, de skjuler det godt og de er gode på det! Dette kan lett kan finne dette ut med er å stressteste et eventuelt forhold på! En person som ikke har noe å skjule, som er ærlig deler det aller meste! Alt fra sosiale media til personlige ting som andre bekjentskaper og noe så banalt som tidligere levd liv gjennom utallige kilder som er tilgjengelig.

Selv sine svake sider deler man med den rette man liker, og da forsvinner også usikkerheten. Begynner man å skjule ting, da er dette et faresignal uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.12.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

 (La denne under feil emne) Passer best her. Ikke under seksualitet.

Hei! Jeg sitter nå å bare griner. Jeg møtte på en kar fra Tinder. Vi har datet i 2-3 måneder. Den første gangen vi møttes sa han til meg, han ønsket seg et seriøst forhold. Så godtroende jeg var, trodde jeg virkelig på ham. Så vi startet å date. Han var medisinstudent, smart og kjekk - man skulle nesten tro alt var for godt til å være sant 

Han sa til meg at han studerte i 5 året - så spurte jeg om han kjenner noen fra det kullet . Senere endrer han det til at han går 6 året. Hver gang jeg nevner om utdanning og karriere - prøver ham å bytte tema. Jeg spurte når har du eksamen, så forklarer ham at de har ikke eksamen før i februar. Noe jeg syntes var rart. Alt virket rart 

En dag så sier han at han skal låne leiligheten til en kompis. Hvor han skulle lage litt mat til meg. Så plutselig tar han meg med på et hotell. Han sier det er ikke hotell, men spa sted. Jeg trodde på ham

Jeg følte hele tiden at han løy om alt mulig rart. Så jeg konfronterte ham med det. Hvor jeg skrev kanskje vi ikke passer sammen.

- det han svarer var at: Endelig. Lykke til deg som jobber i butikk. At han skulle forlate meg før eller siden. Yaay. Bye felicia!  - Jeg føler meg virkelig brukt og har en forferdelig skyldfølelse. At jeg har hatt sex med en slags fyr. Så virkelig løy om hans identitet bare for å lure meg. Så jenter dere må virkelig passe på

Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 98c86...67a

Det var veldig trasig og føler med deg. Han virker ikke helt oppegående.  Du får bare komme deg videre og legge deg bak deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leit at du ble lurt. Lett for oss andre å komme med nedlatende etterpåklokskap, for deg som sto oppi det, var betatt og ble sjarmert var det annerledes. Du følte på deg at noe var galt, men du ville så gjerne tro han, ville at han skulle være den du håpet på. Mange opplever det. Ikke ha skyldfølelse for dette! Millioner av mennesker har blitt lurt før deg. Du er et godt menneske som ikke ville gjort slik mot en annen og derfor ikke trodde noen kunne gjøre det mot deg. Han er en idiot, du er den personen folk flest setter pris på å ha som venn eller kjæreste. Hev hodet ditt, du er bedre enn han og du har potensialet til å bli lykkeligere enn han da du kan skape ekte og gode relasjoner til andre mennesker. Ta det som en erfaring, jobb deg gjennom skuffelsen og gå videre. 

Det er skikkelig kjipt at noen / mange (?) oppfører seg slik. Det gjør at vi andre blir skeptiske og kanskje ødelegger noe som kunne blitt et godt forhold fordi vi ikke tør å stole på den andre og ikke tør å slippe følelsene løs. Vi står i fare for å ble en gjeng med følelsesløse kynikere alle mann. :P 

 

Endret av McMary
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir imponert over hvor lettlurte mange kvinner her inne er. Utrolig. Verste er at det er dere som får sympati. 

Anonymkode: 9b79e...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Bye felicia!  

Håper ikke du heter Felicia...? 

 

Uansett. Merkelig fyr. Glem han og vær mer forsiktig senere! 

Ps het han fyren et navn som begynner på A ? 

 

Anonymkode: 78630...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...