Gå til innhold

Julen som ikke gikk som forventet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg andre juledag etter det som ble en jul ingen kunne forestille seg. 

På fredag døde svogeren min brått og uventet i en ulykke. Han rakk ikke engang å bli 30 år. Vi fikk dødsbudskapet sent den dagen og satt oppe hele natten i sorg og i sjokk. Jeg har prøvd å feire julen med min del av familien etter klar beskjed fra min samboer, men hans død har jo lagt en demper på julen. Selv hopper jeg mellom sorg, sinne og det at jeg har dårlig samvittighet for å prøve ha det hyggelig i julen. 

I dag fikk jeg vite at min bror skal skilles etter mange år og to barn. Jeg har visst det har vært dårlig lenge, men forventet ikke å få den beskjeden nå. 

Følelsesmessig kjennes det ut som en to-frontskrig der jeg må støtte mine kjære på to sider og prøve å gjøre det jeg kan for dem begge. 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å stille opp for begge to. Bare én av tingene er jo nok til å bli motløs. 

Anonymkode: ac6df...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... finner ikke noe fornuftig å si for å trøste deg, vil uansett ta tid.

Men, en ting som er viktig, og veldig lett å "glemme" / ignorere for deg nå er å ta vare på deg selv !

Selvfølgeligheter som søvn, og mat... Du vil ikke orke å stille opp for andre,

-om du ikke passer på deg selv. Så lett å glemme grunnleggende ting i din situasjon.

 

A.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Kondolerer  !      Kanskje  ein lettelse å kunne få  dele din sorg og bekymringer med KG lesere.    Julen blir nok heilt annerledes en ein har forstilt seg når ein opplever noko  slik hendelser ,  og vanskeleg å holde på  konsentrasjonen.   Ord blir ofte fattige i en slik situasjon, men forhåpentlegvis har du folk rundt deg som kan vere til støtte og hjelp som forbredelse til begravelsen m.m.

Din brors  skilsmisse bør vel kanskje kome i annen rekke når ein opplever allvorleg ulukke i familien .     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er trist å høre. Det høres nesten ut som en jeg kjente som også døde brått 21. desember, bare 28 år gammel. 

 

Kondolerer <\3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...