Gå til innhold

Flytte hjem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i fra en liten bygd som jeg flyttet fra for 10 år siden. Jeg har de siste 2 årene begynte å tenke på å flytte hjem. Dette fordi jeg savner gamle venner og bekjente, samt familie. Jeg får nok alltids jobb der om jeg ønsker, men det er en ting jeg frykter ved å flytte hjem igjen. Det er at jeg forblir singel. Jeg kunne definitivt tenkt meg til å bo der om jeg hadde kjæreste og ting mer på stell. Men virker som om det er så vanskelig å finne noen der når jeg hjemme. Enten jeg sitter på Tinder eller går ut på et utested.

Noen andre som har vært eller er i lignende situasjon?

Anonymkode: 433a2...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du bor nå,men hva med å flytte dit etter du har funnet noen å dele livet med? Kanskje hun/han kan tenke seg å flytte dit med deg.

Anonymkode: 460ba...ead

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke hvor du bor nå,men hva med å flytte dit etter du har funnet noen å dele livet med? Kanskje hun/han kan tenke seg å flytte dit med deg.

TS her. Jeg er fra en øy med ca. 11.000 innbyggere. Det er faktisk noe jeg har tenkt på. Det kan jo være at jeg klarer å finne noen som kan tenke seg til det. Selv om dagens politikere helst ikke vil at folk skal bo bygda. Derfor virker det som om det er ganske vanskelig å få det til.

Anonymkode: 433a2...221

Skrevet

ja,det skal ikke være enkelt. Har du ingen familie og venner der du bor nå da? 

Kanskje du føler deg mer hjemme der du bor nå hvis du finner noen å dele livet med der? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...