Gå til innhold

Slippe barn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest theTitanic
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av barn og barnefamilier😤.Går det ikke ann å få barne frie soner på senter og andre offentlige steder, at vi innfører steder med barnefrie soner. Kjæresten og jeg måtte i dag forholde oss til i hvert fall 5! Barnefamilier i den lille tur vi var i butikken. Skrik og mas fra ende til annen... samme gjelder typ offentlig bad, har 0 interesse av å ha barn rundt meg.😩 Mulig det er vi som er litt spesielle, men ville bare lufte det.

hva tenker dere?😊

 

Anonymkode: 3089b...a42

Er du så asosial så får du nesten holde deg til kiwi. Den er åpen til 23-og da har de fleste barn lagt seg. 

Det er du som må tilpasse deg verden. Ikke verden som må tilpasse seg deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var faktisk aldri helt ett barn.

Anonymkode: d71fc...e5f

Jo, det var du. Vi har alle vært barn en gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Macro skrev:

Kan vi samtidig ha soner som er fri for eldre, soner som er fri for folk mellom 30 og 50 og soner som er fri for "kjærestepar"?

 

Barn er mennesker. Om du ikke takler mennesker må du mure deg inne.

Sammenligner du virkelig skrikete og uoppdragne unger med eldre mennesker (som stort sett ikke plager en eneste sjel)? 

Anonymkode: fb434...5a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sammenligner du virkelig skrikete og uoppdragne unger med eldre mennesker (som stort sett ikke plager en eneste sjel)? 

Anonymkode: fb434...5a1

De kan ikke sammenlignes, eldre er mye verre. De lukter ekkelt, spiser ekkelt og ser ekkel ut. At folk greier jobbe med eldre skjønner jeg ingenting av. Skulle hatt mange millioner for å tatt i noen som overværte 2. Verdenskrig.. 

Anonymkode: ffb52...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var faktisk aldri helt ett barn.

Anonymkode: d71fc...e5f

Ble du født med kniv og gaffel i handa..? Og ba om å få et glass melk på barselavdelingen? Du er jo en sensasjon! Hvordan løste du det med de høye toalettene? Fant deg en krakk? Ja, for jeg går ut i fra at du kunne gå, slik at du ikke belemret noen med bæring og byssing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke like langt som ts, men når det står andre juledag på kalenderen og du ser i kjøleskapet at du må på butikken, du vet at den lille Jokerbutikken der det ikke er plass til å passere hverandre mellom hyllene er det eneste som er åpent.....IKKE TA MED DEN JÆÆÆÆVLA DRITTUNGEN DIN!!!! 

Anonymkode: 479eb...d3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, hind skrev:

Hvordan skal barna da lære seg å bli gode borgere? De må jo få prøve seg og øve seg, vettu. Bedre at bortskjemte og sytete voksne som ikke takler folk og leven rundt seg netthandler, vel.

Det innebærer noe ikke alle foreldre er i stand til virker det som, oppdra ungene. Veloppdratte barn har svært få så mye i mot, det er disse som er i fri dressur som folk går lei. 

Noen foreldre blir til og med sinte, dersom du setter grenser for deres barn. Selv om oppførselen til avkommet deres går utover deg eller ditt / evt dyr. 

Anonymkode: e4dca...5e5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke like langt som ts, men når det står andre juledag på kalenderen og du ser i kjøleskapet at du må på butikken, du vet at den lille Jokerbutikken der det ikke er plass til å passere hverandre mellom hyllene er det eneste som er åpent.....IKKE TA MED DEN JÆÆÆÆVLA DRITTUNGEN DIN!!!! 

Anonymkode: 479eb...d3a

Drittungen kan trenge tilsyn. 

Hvordan noen orker å irritere seg over sånt er for meg et mysterium på lik linje med de som roper og skriker på medtrafikkanter i rushen. 

Anonymkode: 18b9e...fc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av barn og barnefamilier😤.Går det ikke ann å få barne frie soner på senter og andre offentlige steder, at vi innfører steder med barnefrie soner. Kjæresten og jeg måtte i dag forholde oss til i hvert fall 5! Barnefamilier i den lille tur vi var i butikken. Skrik og mas fra ende til annen... samme gjelder typ offentlig bad, har 0 interesse av å ha barn rundt meg.😩 Mulig det er vi som er litt spesielle, men ville bare lufte det.

hva tenker dere?😊

 

Anonymkode: 3089b...a42

Jeg har fire barn selv og blir gal av barn som kjører rundt på sparkesykkelen på senteret, løper rundt og leker i butikken mens de skriker høyt uten foreldrene reagerer osv. Dessverre, så er det foreldrene sin skyld og ikke barna sin. Mine barn har ikke fått lov til å holde på sånn og min eldste irriterer seg like mye over det som meg selv.

Det som jeg har litt vanskelig å se for meg er hva som du mener er slitsomt i svømmehaller. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er lei av hunder. De gjør fra seg overalt, og eiere forventer at man har lyst til å hilse på dyret.

Anonymkode: b96b3...bc1

Ingenting er som sommeren hvor det ligger hundebæsj overalt på gresset fordi hundeeierne ikke plukker det opp. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med Ts. 

Men folk med barn greier ikke skjønne dette selv. 

Og de hører ikke selv hvor slitsomme ungene deres er. Verste jeg vet er unger som vræler på kjøpesentre og butikk... 

 

Anonymkode: d71fc...e5f

Jeg fatter ikke hvorfor noen har lyst til å tilbringe lørdagen ettermiddag på et kjøpesenter. Har handles det på kvelden i ukedagene om det er noe som trengs eller grytidlig lørdag morgen. Stille, rolig, behagelig og ingen nærmest ingen mennesker å se. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henger meg på, misliker barnefamilie.

Frustrerende å forholde seg til for oss som har tatt andre livsvalg.

Anonymkode: 3089b...a42

Alle har noe som man misliker. Vi kan ikke unngå det bare fordi at det føles ubehagelig og samfunnet kan ikke forventes å tilpasse seg alle. Jeg er ikke fan av religion og alt det der som jeg ville kvalifisert som tull, men jeg sitter ikke og syter over det. Jeg respekterer at vi har religionsfrihet i Norge og føyer meg etter det. Jeg har flere ganger opplevd å bli forsøkt å presset i flere retninger. De kommer på døren, står på senteret, preiker til tilfeldig forbipasserende på vei til jobb på morgenen, tar tak i folk på kollektivtransporten og prater om alt mulig med Gud og Jesus. Det er Oslo det er snakk om, om du lurer på hvor jeg bor. ;) 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig enig i at det kan være slitsomt å høre barn skrike og gnåle i butikk og på senter, men husk at dette ikke er barnas feil sådan, men dagens foreldregenerasjon som såkalt "curlingforeldre", som ikke klarer å holde styr på barna. Jeg har i grunn ikke veldig dårlig erfaring med barn som skriker når jeg er offentlig, men de gangene jeg faktisk opplever det er det foreldre som "har gitt opp", og bare lar barna tute i vei. 

Så ja, skyld heller på foreldrene! Ikke barna. 

Anonymkode: 9e889...5aa

Enig med deg i den. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke like langt som ts, men når det står andre juledag på kalenderen og du ser i kjøleskapet at du må på butikken, du vet at den lille Jokerbutikken der det ikke er plass til å passere hverandre mellom hyllene er det eneste som er åpent.....IKKE TA MED DEN JÆÆÆÆVLA DRITTUNGEN DIN!!!! 

Anonymkode: 479eb...d3a

Noen barn trenger tilsyn og kan ikke være hjemme alene. :) Noen foreldre blir syk og kan ikke ivareta seg selv en gang, noen foreldre er aleneforeldre, noen drar for å besøk syke foreldre og forlater partner hjemme alene osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er meg forunderlig i sånne diskusjoner er at folk ikke forstår at duster uten barn er fortsatt duster når de får barn. De blir ikke kurert fra sin dusthet bare fordi at de får barn og da vil magisk begynne å oppføre seg som normale mennesker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme med hunder! Skumme ønske de stygge, ekle krapylene ble forbudt sånn circa overalt. Dessverre kan man ikke få viljen sin på alt her i livet :( 

Anonymkode: 8028e...ed4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan ikke sammenlignes, eldre er mye verre. De lukter ekkelt, spiser ekkelt og ser ekkel ut. At folk greier jobbe med eldre skjønner jeg ingenting av. Skulle hatt mange millioner for å tatt i noen som overværte 2. Verdenskrig.. 

Anonymkode: ffb52...e52

Barn lukter ekkelt, og de ER ekle. Med de slimete og snørrete og skitne hendene sine, med snørr i ansiktet og alt. Mmmmm, ikke ekkelt i det hele tatt. Vil si barn overgår eldre der. De fleste eldre klarer å vaske seg.

Anonymkode: fb434...5a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Monsieur Beau
På 26.12.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Er så lei av barn og barnefamilier😤.Går det ikke ann å få barne frie soner på senter og andre offentlige steder, at vi innfører steder med barnefrie soner. Kjæresten og jeg måtte i dag forholde oss til i hvert fall 5! Barnefamilier i den lille tur vi var i butikken. Skrik og mas fra ende til annen... samme gjelder typ offentlig bad, har 0 interesse av å ha barn rundt meg.😩 Mulig det er vi som er litt spesielle, men ville bare lufte det.

hva tenker dere?😊

 

Anonymkode: 3089b...a42

Ikke bare mulig men heller fakta. 

Huff a meg!!! Stakkars dere!!!! ( "Kjæresten og jeg måtte i dag forholde oss til i hvert fall 5! Barnefamilier") Kan du forteller om interaksjonen dere hadde med disse 5 barnefamiliene?

Dersom dere slutter å oppsøke offentlige steder som så er problemet ditt løst. Et offentlig sted er et sted bestemt for alminnelig ferdsel eller et sted der allmennheten ferdes. 

Meg, meg, meg, meg, meg........ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 15.46, Nerine_ skrev:

Måler man IQ etter antall barn? 😂

det er påvist i studie etter studie, at jo flere barn en mor får, jo lavere er IQen. 

Anonymkode: 49ea8...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2018 den 6.48, AnonymBruker skrev:

De kan ikke sammenlignes, eldre er mye verre. De lukter ekkelt, spiser ekkelt og ser ekkel ut. At folk greier jobbe med eldre skjønner jeg ingenting av. Skulle hatt mange millioner for å tatt i noen som overværte 2. Verdenskrig.. 

Anonymkode: ffb52...e52

noe sier meg at du ikke er oppvokst med et godt forhold til besteforeldre. Eldre er stort sett fine folk med masse kunnskap og klokhet. Du burde egentlig hatt praksisplass på eldrehjem med holdningene dine. Får håpe du ikke blir møtt med samme fordommer når du selv sitter på eldrehjem, eller på kafe og spiser i den skrekkelige alder av 60.. 

Anonymkode: 49ea8...ee2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta her:

var på kiwi ca 22.00 i går, var ikke til å unngå 2 barnefamilier der også...😫 unger som løpper og skriker😤. I tillegg fikk jeg beskje fra kjæresten at hun er gravid..

føler bare at verden raste sammen. Er ikke klar for barn😐. Hun har sakt hele veien at hun ikke ønsker barn, likevel så jævla glad nå. Hva gjør jeg??

Anonymkode: 3089b...a42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det gamle utsagnet "barn skal sees, ikke høres". 🤭 Jeg forstår frustrasjonen din, men det er nok litt tabu å kritisere barn og barnefamilier. Det er nok mange som tenker det samme som dere, jeg også. Jeg legger ofte merke til familier som lar ungene herje fritt i offentlige rom, og det gjør nok at barn og barnefamilier blir uglesett. Hvem har ikke irritert seg over barn på fly 🙄 

Om dere vil ha det barnefritt kan dere kanskje gå på kjøpesentrene litt sent om kvelden? Mange svømmehaller har også spa-avdelinger som er fint for voksne å slappe av i. Reiser dere på sydenferie finnes det jo også barnefrie hotell (aldersgrense 16 år). Jeg synes det må være lov å ønske at barn skal oppføre seg når de er på steder som deles med voksne. Å herje fritt kan man gjøre på lekeplassen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev:

27 ;) Ja, er du gæmlis siden du spør? Da misliker jeg deg i så fall. Håper jeg dør naturlig før jeg kommer dit, ellers må det tas grep selv. Faen så mange som opptar sykehjem og ressurser fordi de bare ikke kan dø. 

Anonymkode: ffb52...e52

Morsom du, men det er du ikke

Anonymkode: 1c3ff...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkverdig tema.. De som vil handle når det ikke er masse småbarn vet da vel at de små stort sett ikke er ute på handlerunder etter kl.20 så hvis det betyr så mye så må du jo bare handle når de små sover.

Ingen vits å være vemmelig og dømmende mot de små som en dag skal være blant dem som driver sykehusene, legekontorene, kjører flyene, bussene og styrer bankene osv.
Det er de unge som formes i dag.

Alle har vært barn en gang og alle skal få lov å være barn.

Anonymkode: 3e990...2bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...