AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #21 Skrevet 27. desember 2018 Newsflash: De færreste ønsker å jobbe i jula. Derfor går det på rundgang. Anonymkode: ca198...1c1
addict Skrevet 27. desember 2018 #22 Skrevet 27. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffa meien... er det virkelig sant? Huff huff. Nei og nei og nei og nei. Dette er jo slikt som ikke skal skje, men så skjer det likevel? Wow, i cant believ it. Spørsmålet mitt: hvordan er det mulig at du ikke har lyst til å gå på jobb? For vi trekker utgangspunktet i at jobb må man ha for å overleve, for å kunne tillate armen å trykke i seg mer mat. Men, uten jobb, ingenting å trykke i seg. Et dilemma. Er svært interessant dilemma. Verdt mye tid og krefter. Flerfoldige timer, minst. Om ikke dager. Eller, - måneder? Gisp. *hyperventilere* Trådstarter. Jeg klarer dessverre ikke å svare fordi jeg ble opptatt med hyperventileringen. Sorry. Ikkje meningen. Pust. Pes. Tilbake til saken. Saken er: du vil ikke på jobb pga du har sammenlignet og funnet ut at komforten er bedre der den er bedre. Utfordring til deg: ikke flørt med deg selv. Flørting av seg selv skal liksom skape underverker, ikke sløses på smålige behov som å sitte i en sofa. Anonymkode: 29535...8e1 Hva har du tatt og vil du dele? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå