Gå til innhold

Litt undervektig kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det vært en deal breaker for dere om daten er litt undervektig men spiser bra og er frisk? Jeg er en kvinne som er akkurat litt undervektig, men spiser bra og er frisk så vidt jeg vet.. 

Anonymkode: cd406...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope.. så lenge man er frisk og undervektig har det nada å si

Anonymkode: 6d01b...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, så lenge du er frisk og har sunne matvaner så hadde eg berre sett positivt på det.

Anonymkode: 81362...10a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg ville sett på personligheten din! Den er det veldig vanskelig å gjøre noe med, litt overvekt eller undervekt kan alle gjøre noe med. Det er hvem du er som teller, at du passer sammen med meg, at du har felles verdier som teller i et forhold, sammen med at det er en fysisk kontakt mellom oss. Alt annet kan faktisk gjøres noe med! Med litt innsats, litt vilje. De er mye vanskeligere å gjøre noe med en personlighet som er alvorlig skadet. Så du har lite å frykte slik sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

 Jeg ville sett på personligheten din! Den er det veldig vanskelig å gjøre noe med, litt overvekt eller undervekt kan alle gjøre noe med. Det er hvem du er som teller, at du passer sammen med meg, at du har felles verdier som teller i et forhold, sammen med at det er en fysisk kontakt mellom oss. Alt annet kan faktisk gjøres noe med! Med litt innsats, litt vilje. De er mye vanskeligere å gjøre noe med en personlighet som er alvorlig skadet. Så du har lite å frykte slik sett.

Litt undervekt eller overvekt om man ellers lever sunt er ikke veldig farlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thyra skrev:

Litt undervekt eller overvekt om man ellers lever sunt er ikke veldig farlig

 Helt klart ikke, og seriøse mennesker som leter etter en partner vet dette, ja villige til å gå lengre en akkurat dette for å finne en man passer sammen med angående felles verdier og tiltrekning til personligheten sammen med det fysiske. Alle andre er bare ikke verdt å bruke tiden sin på, det vil aldri vare uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/26/2018 at 9:20 AM, AnonymBruker said:

Hadde det vært en deal breaker for dere om daten er litt undervektig men spiser bra og er frisk? Jeg er en kvinne som er akkurat litt undervektig, men spiser bra og er frisk så vidt jeg vet.. 

Anonymkode: cd406...6e8

Å være litt under er langt mindre skremmende Tim menn enn å være over. 

Anonymkode: 890d4...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om BMI? Hvorvidt det er attraktivt eller ei, kommer an på hvordan man bærer vekten. Mange kler godt å ligge i nedre sjiktet av normalvekt eller litt under (selv trives jeg best på cirka 18), men vi vet jo ikke hvordan du ser ut. Folk har også forskjellige preferanser. Uansett: For noen vil en litt for tynn eller litt for tykk kropp eller en litt for stor nese eller et litt for brusete hår være "dealbreaker", men for de aller fleste vil vel dette ligge innenfor det akseptable så lenge alt annet klaffer.

Anonymkode: cfb90...c1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle gjettet ville jeg sagt at det er bedre å være litt for tynn enn litt for feit. Ikke generelt selvfølgelig, men når det kommer til dating. 

Anonymkode: ea104...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg skulle gjettet ville jeg sagt at det er bedre å være litt for tynn enn litt for feit. Ikke generelt selvfølgelig, men når det kommer til dating. 

Anonymkode: ea104...324

Generelt også. Helsemessige. 

Anonymkode: 890d4...f42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært noe problem her. Bittelitt undervektig, og alltid fått de mannfolka jeg vil ha ;) 

Anonymkode: 68223...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt også. Helsemessige. 

Anonymkode: 890d4...f42

Helsemessig er det faktisk sunnere å ha litt for mye enn litt for lite, så nei, ikke generelt. 

Anonymkode: ea104...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helsemessig er det faktisk sunnere å ha litt for mye enn litt for lite, så nei, ikke generelt. 

Anonymkode: ea104...324

Forskningen spriker, men de metodisk mest solide undersøkelsene sier at du tar feil. Dessverre er dette er såpass komplisert og brennbart felt (som så mye annet) at forskningen vil åpne for at man kan påstå hva som helst med støtte i forskning.

Anonymkode: cfb90...c1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forskningen spriker, men de metodisk mest solide undersøkelsene sier at du tar feil. Dessverre er dette er såpass komplisert og brennbart felt (som så mye annet) at forskningen vil åpne for at man kan påstå hva som helst med støtte i forskning.

Anonymkode: cfb90...c1c

Vis meg gjerne de undersøkelsene :) 

Anonymkode: ea104...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/27/2018 at 9:38 PM, AnonymBruker said:

Forskningen spriker, men de metodisk mest solide undersøkelsene sier at du tar feil. Dessverre er dette er såpass komplisert og brennbart felt (som så mye annet) at forskningen vil åpne for at man kan påstå hva som helst med støtte i forskning.

Anonymkode: cfb90...c1c

Høres ut som et forsøk til å forsvare overvekt som et sunt forstand. Som det er definitivt ikke.

Anonymkode: 890d4...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...