Gå til innhold

Synes du full busk er stygt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Thyra skrev:

I dag er det mange som ikke er i stand til å se en full busk uten å få traumer... 

Vel er der hele tatt noen som sett "full busk" det siste 10 år?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, bjone skrev:

Eh, ja. Noen ser det hjemme. Andre ser det i garderoben, eller i spillefilmer fra 80- og 90-tallet.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er stygt (i mine øyne). Andre får selvsagt mene akkurat det de vil.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Thyra skrev:

Eh, ja. Noen ser det hjemme. Andre ser det i garderoben, eller i spillefilmer fra 80- og 90-tallet.

Må bli på film... hehe det jeg mente var at det ikke var så vanlig 

Skrevet

Jeg ser finere ut med hår enn uten, og det gjør de fleste andre også, syns jeg. Skal det fjernes hår så er voksing greit, ikke barbering. Stubber er vondt og stygt. Knuller ikke pinnsvin. 

Skrevet

Alt hår nedenfor hals er streng talt unødvendig på begge kjønn, vi har tross alt klær i 2018, hadde vi levd i steinalderen hadde det vært no annet

Anonymkode: f7543...7e7

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan få hår nedover lårene om jeg lar det vokse fritt. Men ikke oppover magen. Er det "godt nok"? 

Anonymkode: a67fd...d40

Det er ikke sånn at hår oppover magen er et krav for min del nei, langt ifra. Så det høres absolutt "godt nok"og veldig fint ut synes jeg 😋

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så pass gammel at jeg debuterte en gang på 80-tallet, og da var full busk mer normalt en glattbarbert, folk hadde sex den gang også uten at det var noe problem. Må innrømme at det begynner å bli temmelig lenge siden jeg så en full busk, men om jeg traff en dame som hadde en så ville det ikke bety så mye, selv om jeg kanskje foretrekker en som er litt trimmet, litt mer praktisk sånn 🙂 Selv foretrekker jeg å holde mitt eget hår trimmet.

Poenget bør vel være om dama er kåt og har lyst, ikke busk eller glatt.

Ha en fortsatt hårete dag 😉 

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal dette bety ? Får ikke helsepersonell lov til å uttale seg på kg? 

Anonymkode: 1def7...91f

Siden det ikke kan verifiseres om folk faktisk er helsepersonell. Har man ikke lov å utgi seg som det nei. Står i reglene for forumet som du burde ha lest :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes full busk er naturlig og sexy. Glattbarbert gir assosiasjoner til pedofile. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns full busk er pent. Har det for tiden selv, og det er ingen jeg ligger med som reagerer negativt på det. Et par av de jeg har hatt sex med forteller meg til og med at de savner nettopp busken min når de har fått seg nye partnere. Hehe 

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, bjone skrev:

Jeg har kun sett full busk de siste 10åra😁

• Liker 4
Skrevet
48 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg har kun sett full busk de siste 10åra😁

Så fint...

Skrevet (endret)
1 minutt siden, bjone skrev:

Så fint...

Ja det foretrekker jeg, uten tvil. 

Endret av Nerine_
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt det meste, i perioder. Nå er jeg voksen og dritt lei av barbering og kviser (ja, har prøvd alt) og inngrodde hår. Så jeg har full busk og liker det godt. Men nå har jeg ikke noen voldsom hårvekst akkurat. Ikke blir det langt og ikke vokser det oppover magen eller nedover lårene. 

Anonymkode: b91f9...f61

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ja det foretrekker jeg, uten tvil. 

😁

Skrevet

På meg selv - ja. Jeg er veldig hårete. Mørkebrunt/svart, unntaket er håret rundt klitoris/kjønnsleppene. Det er det en annen farge, som om det skulle vært misfarget av amoniakken. Har barbert i mange år nå. Om jeg skulle la det vokse ut tror jeg det blir en ubehagelig affære, fordi jeg har også hår ved de indre kjønnsleppene, som kommer til å stikke meg rundt huden som omgir klitoris. 

I tillegg har jeg også svarte, tjukke lange hår som vokser opp fordi bikinilinjen og oppver mot navelen, og hårvekst nedover lårene. 

Det er ikke pent. Kall det naturlig så mye dere vil, men det skal bort på meg!

Anonymkode: bd5e8...2fa

Skrevet

Jeg syntes glatt er penest på meg selv og trimmet er sexy på menn. Liker ikke spesielt godt at menn er glattbarbert. 
Men spørsmålet ditt var vel egentlig om vi syntes full busk er stygt, og nei det gjør jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes det er stygt.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Frøknen skrev:

Jeg syntes glatt er penest på meg selv og trimmet er sexy på menn. Liker ikke spesielt godt at menn er glattbarbert. 
Men spørsmålet ditt var vel egentlig om vi syntes full busk er stygt, og nei det gjør jeg ikke.

👍 her ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...