Gå til innhold

Synes du full busk er stygt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor føler folk at MÅ rakke ned på andres preferanser, bare for å validere sin egen preferanse? 

Selv foretrekker jeg glatt på meg selv, stusset eller glatt på ham. Utover det, er det ikke opp til meg :) 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det blir for mye detaljer, glemmer mennesket, det e r mennesket som er viktig, ikke seksuelle preferanser på mennesker. Synd det er blitt sånn.

Anonymkode: 4efe6...b9d

• Liker 8
Skrevet

Foretrekker et avslappet forhold til undelivsbehåring. Mannen min prøvde én gang å barbere hele understellet. Så mye jobb for noe så unødvendig..

Han vet at hvis han vil at jeg skal suge og slikke på pungen hans ser jeg helst at det ikke er lenge siden han barberte akkurat den.. Men ønskern ikke at han skal barbere seg for en bj eller sex.

Jeg barberer meg når jeg gidder og har tid. Det vil si at jeg nok aldri har "full busk", men det er ikke fordi noen skal synes jeg er sexy (synes helt ærlig at eget underliv ser best ut med hår), men fordi jeg barberer meg før jeg skal i svømmehallen e.l. sånn at ikke det skal sees gjennom en liten bikinitruse. For det er heller ikke spesielt snaisent.. 

Anonymkode: cd50a...a0e

Skrevet
29 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hvorfor føler folk at MÅ rakke ned på andres preferanser, bare for å validere sin egen preferanse? 

Selv foretrekker jeg glatt på meg selv, stusset eller glatt på ham. Utover det, er det ikke opp til meg :) 

Nei, si det. Men sånn blir det ofte i slike tråder. De som foretrekker full busk rakker ned på de som er glattbarbert og motsatt.

Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Nei, si det. Men sånn blir det ofte i slike tråder. De som foretrekker full busk rakker ned på de som er glattbarbert og motsatt.

kan man ikke få være fornøyd med den man er uansett, å leve ut i fra andres preferanser gir ingen mening. Her gjelder å klenge seg med mennesker som gir deg noe godt, ikke hvordan andres forventninger skal at du skal være.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er utrolig sexy. Glattbarbert ser perverst ut.

Anonymkode: 91240...a05

Det er flere muligheter enn helt uflidd, og fullstendig hårløs...

Skrevet

ingen kommentar.

😕

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du var vel ikke engang født på 80-tallet.

Anonymkode: 3d696...e61

Antakelser er ikke din sterkeste side. Når alderen nærmer seg 50 så var 80 tallet tiden der preferanser ble etablert som sexuelt aktiv. Min erfaring er at det på 90 tallet skjedde en utvikling der flystripe var normen og at jeg siden har sett mindre og mindre varianter til de helt hårløse. Du observerer ditt liv, jeg mitt. Video ego fruar, et vivat. Ha en fortsatt fortsatt god jul.

Anonymkode: 99198...261

Skrevet

Aner ikke. Jeg har faktisk aldri sett meg selv eller andre kvinner med full busk. Det er nokså tankevekkende i seg selv.

Anonymkode: ae167...836

• Liker 4
Skrevet

blir flau å se det.

🙁

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Full busk har en ikke sett siden 80 tallet. Hadde blitt satt litt ut hvis ei velpleid og bra trent dame plutselig stilte med en busk langt oppover magen. Det og langt hår under armene. 30 år siden apealderen var slutt. Heldigvis.

Full busk kan være så mangt. Ikke alle har like mye hårvekst. Har man mye hår, er det penest å trimme litt. Men alt som kan skjulrs av en normalstor truse, må kunne tåles. 

Anonymkode: a67fd...d40

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blir flau å se det.

🙁

Flau?!? 

• Liker 3
Skrevet

For å svare på spørsmålet...JA

Stelt, trimmet,  glatt er penere i mitt øye 

Anonymkode: f7543...7e7

• Liker 3
Skrevet

Frisert er nok det beste.

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Antakelser er ikke din sterkeste side. Når alderen nærmer seg 50 så var 80 tallet tiden der preferanser ble etablert som sexuelt aktiv. Min erfaring er at det på 90 tallet skjedde en utvikling der flystripe var normen og at jeg siden har sett mindre og mindre varianter til de helt hårløse. Du observerer ditt liv, jeg mitt. Video ego fruar, et vivat. Ha en fortsatt fortsatt god jul.

Hva betyr det uthevede?

Jeg er glad jeg ikke er ung i dag, for å si det sånn.

Anonymkode: 3d696...e61

Skrevet

Bryr meg egentlig ikke så lenge det ikke lukter vondt tbh

Anonymkode: eec80...30b

• Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Syns egentlig hår alle andre plasser enn på haudet eller som augevipper og augenbryn er stygt.

Skrevet
3 minutter siden, Belle âme skrev:

Syns egentlig hår alle andre plasser enn på haudet eller som augevipper og augenbryn er stygt.

Enig, men synes en liten kort-trimmet stripe nedentil er fint. Dette gjelder meg selv, hva andre liker, bryr jeg meg ikke så mye om! 

Skrevet (endret)

Kort svar: Ja.

Det blir liksom litt voldsomt, jeg foretrekker en mellomting, både på meg selv og de jeg skal ha sex med.

Selv om jeg tror de færreste i dag i det hele tatt har sett en "full busk", uten å google det.

Endret av 282_NaughtySpark
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper ikke alkohol til buskene  mine, så har aldri sett dem fulle.

Anonymkode: 62827...270

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...