AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 hvordan hadde dere likt om ei dame som var interessert i dere la frem? eller prøvde seg.. JEG ER FORELSKA I EN SJENERT GUTT btw Anonymkode: 58e02...130
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Ville sagt rett til han at han får én sjanse til å ta seg sammen og være en ordentlig mann med selvsikkerhet og lederegenskaper. Ellers forblir han singel og ukysset resten av livet. Da skal du se det blir fart på sakene. Anonymkode: 27ecd...53c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville sagt rett til han at han får én sjanse til å ta seg sammen og være en ordentlig mann med selvsikkerhet og lederegenskaper. Ellers forblir han singel og ukysset resten av livet. Da skal du se det blir fart på sakene. Anonymkode: 27ecd...53c jeg kan da vel ikke ta første steget ved å skylde på han for å ikke tørre å prøve seg på meg om han i det hele tatt er interessert da😅 Anonymkode: 58e02...130 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 De syns sikkert det er fint at noen andre tar initiativ hvis de ikke tør selv. Spør om han er singel og kunne tenke seg å finne på noe en dag Anonymkode: 4d95d...9ca 3
Gent82 Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Spør om han er interessert i å finne på noe. Ikke vær FOR på, så du skremmer'n er det første som skjer.. 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, Gent82 skrev: Spør om han er interessert i å finne på noe. Ikke vær FOR på, så du skremmer'n er det første som skjer.. hva tenker du er for på da Anonymkode: 58e02...130
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 Hvis du skal ta initiativ så ikke forvent at han kommer med noe smart svar på stående fot. Han har mer enn nok med å passe på å ikke pisse i buksa. Anonymkode: 27ecd...53c 6
Gent82 Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hva tenker du er for på da Anonymkode: 58e02...130 Hvis man f.eks snakker fort og virker som man står der og venter i spenning på et raskt svar. Altså, det spørs hvordan man tèr seg ikke sant. Men du tenkte kanskje å spørre han digitalt?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, Gent82 skrev: Hvis man f.eks snakker fort og virker som man står der og venter i spenning på et raskt svar. Altså, det spørs hvordan man tèr seg ikke sant. Men du tenkte kanskje å spørre han digitalt? ja online ja, er litt feig selv så hehe Anonymkode: 58e02...130
Gent82 Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke forvent at han kommer med noe smart svar på stående fot. Dette her. om du kommer litt brått på så kan det skje ja
Gent82 Skrevet 25. desember 2018 #12 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ja online ja, er litt feig selv så hehe Anonymkode: 58e02...130 Skjønner 🙂. Men hadde vært kult om du ikke bare kunne være litt tøff og prøve å starte en samtale med han da? Da kan du bare åpne formelt om ditt eller datt og om praten går fint, så lurer du bare inn et lite 'har du lyst til å finne på noe en dag?" Om du har mulighet til å få sagt hei, Kunne vært mye mer gøyalt det enn via tekst da 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #13 Skrevet 25. desember 2018 4 minutter siden, Gent82 skrev: Skjønner 🙂. Men hadde vært kult om du ikke bare kunne være litt tøff og prøve å starte en samtale med han da? Da kan du bare åpne formelt om ditt eller datt og om praten går fint, så lurer du bare inn et lite 'har du lyst til å finne på noe en dag?" Om du har mulighet til å få sagt hei, Kunne vært mye mer gøyalt det enn via tekst da 🙂 ja, skulle ønske jeg turte! av og til kommer han bort å setter seg å spør meg "hei hvordan har dagen vært" ogsånn men så blir alt kleint å til slutt sitter vi der bare å rødmer å sier ikke stort annet, så av og til føler jeg han er litt interessert også, men ofte er situasjonene unaturlige til å snakke med hverandre men er sikkert bare jeg så må rette meg litt mer opp i rygge siden jeg er så fjasete som jeg er Anonymkode: 58e02...130
Gent82 Skrevet 25. desember 2018 #14 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ja, skulle ønske jeg turte! av og til kommer han bort å setter seg å spør meg "hei hvordan har dagen vært" ogsånn men så blir alt kleint å til slutt sitter vi der bare å rødmer å sier ikke stort annet, så av og til føler jeg han er litt interessert også, men ofte er situasjonene unaturlige til å snakke med hverandre men er sikkert bare jeg så må rette meg litt mer opp i rygge siden jeg er så fjasete som jeg er Anonymkode: 58e02...130 Tror ikke det er verre enn det og at det går fint om du spør, jeg😉 For vær forberedt på at han kan si 'nei' og at verden ikke faller i grus for det. Ser for meg det er verre å sende en melding og vente på svar, shit det er 3 på natta og han har ikke svart, Worst case scenario det da. Ville gjort det 'in person'. Avklart der og da, tipper det blir et ja ;-) Men om du likevel vil gjøre det på melding så er det jo ikke så mye tips folk kan bidra med, vel? 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 På 25.12.2018 den 22.04, AnonymBruker skrev: Ville sagt rett til han at han får én sjanse til å ta seg sammen og være en ordentlig mann med selvsikkerhet og lederegenskaper. Ellers forblir han singel og ukysset resten av livet. Da skal du se det blir fart på sakene. Anonymkode: 27ecd...53c Dette må jo være det teiteste rådet noensinne. Nei, støtter at du bare må spørre han rett ut. Det er litt enklere når dere faktisk har litt kontakt. Du kan spørre han online da tenker jeg Det verste du kan få er nei. Litt enkelt å si, men det er jo sant. Anonymkode: 14179...ae1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 Hvordan skjønte folk her hva spørsmålet dreier seg om?😂 Anonymkode: 6c193...f44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå