Gå til innhold

Folk som deltar på programmer som Dr. Phil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En jeg kjenner liker å følge med på slike TV-programmer, fordi hun synes der er så "facinerende" å høre på. :klo:

Men det jeg ikke begriper er hvorfor en del mennesker faktisk velger å bli med på slike programmer? Disse deltakerne  aksepterer jo å få privatlivet sitt smurt utover på TV, og spredt utover hele verden. 

Anonymkode: 8678e...fa8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er bare skuespill.

Anonymkode: 7bbd2...b79

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alt er bare skuespill.

Anonymkode: 7bbd2...b79

Kilde?

Anonymkode: 758a1...df9

Skrevet

Er bare Honey boo boo folk. White trash.

Anonymkode: ef458...2a5

Skrevet

Er nok en del desperate folk, samme som deltakerne i f.eks luksusfellen. Det er ikke bare bare å ta skittvasken sin offentlig. 

Jeg kan se på slike programmer, men da for informasjonen man får. Det er en del å lære av de. Men fascinerende er ikke ordet jeg ville brukt om de programmene. 

Anonymkode: dd41b...e67

• Liker 1
Skrevet

Dr Phil er jo veldig flink, og disse menneskene får god hjelp. Vi som kjenner oss igjen i samme problemer får jo god hjelp fra å se på det:) Personlig hadde jeg nok ikke villet gå så drastisk til verks med offentlighet, men vi tenker ikke alle likt. 

Anonymkode: c0de9...037

Gjest theTitanic
Skrevet

Noen av deltakerene er pr kåte og noen ser ingen annen løsning på å få hjelp. God psykiatrisk hjelp er nok svindyrt i usa

Skrevet

De er nok desperate etter hjelp og da får man svelge stoltheten. Dr phil kan jo tilby hjelp fra "de beste". 

Anonymkode: aa840...cf6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er nok desperate etter hjelp og da får man svelge stoltheten. Dr phil kan jo tilby hjelp fra "de beste". 

Anonymkode: aa840...cf6

Hva slags folk bruker Dr. Phil, som du mener er "de beste" innenfor sine felt? 

Anonymkode: 8678e...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...