AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Når dere er interessert i ei dame hvordan oppførerer dere dere? spesielt til dere som er litt sjenerte hva gjør dere hilsen nysgjerrig jente Anonymkode: 3f699...0d5
Ronaldo85 Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Har alltid regnet meg som sjenert og tilbakeholden. Men jenta jeg nylig har vært interessert i hadde den påvirkningen på meg at jeg ble kjempesosial, fikk selvtillit og flørtet ganske mye. Andre jenter har jeg blitt usikker rundt. Så det er nok veldig forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Jeg er selv litt sjenert, og har vært lenge ute av sjekkegamet, helt ute av trening. Likevel, har stor suksess for tiden med ny dame jeg er veldig interessert i ved å bare hoppe i det, tørre å være åpen og ærlig og by på meg selv. Vær ærlig ved å si du er interessert, liker henne. Få samtalene i gang (i flertall, over tid/flere møter), bli kjent med henne. Vær oppriktig interessert i henne, en god lytter, og få henne til å føle seg trygg. Mann i 40-årene Anonymkode: 0d0b3...d30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå